Je kunt ze hier bij de WalMart voor bijna niets aanschaffen. Moet je alleen de eerste mijlen even zonder doen. Scheelt je een hoop gesleep.
http://www.walmart.com/cp/Car-Seats/...1115.2956-L137
Afdrukvoorbeeld
Je kunt ze hier bij de WalMart voor bijna niets aanschaffen. Moet je alleen de eerste mijlen even zonder doen. Scheelt je een hoop gesleep.
http://www.walmart.com/cp/Car-Seats/...1115.2956-L137
Voor $40 heb je een Cosco, voor $50 een Evenflo bij de Walmart. Hoe oud is je kind? Met dat gewicht moet je naar convertible seats kijken en hou er rekening mee dat kinderen tot 2 jaar rearfacing moeten.
Hier dus ook twijfel of we een autostoel van thuis meenemen, de oudste van 3 kan dan ook in t vloegtuig lekker zitten?
Daar 1 kopen is ook een optie MAAR....ik heb begrepen dat je de auto dan niet meekrijgt...en de wallmart zit niet naast de autoverhuur neem ik aan.
Ik heb nooit meegemaakt dat ze naast de auto staan en controleren of je we een autostoeltje gebruikt.
Moet je even online kijken of er een Walmart dichtbij de car rental zit, soms heb je geluk. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die de huurauto niet meekregen als ze geen autostoeltjes hadden. Maar ken veeeeeel meer verhalen van mensen die de auto ophalen, kinderen voor het ritje naar de Walmart maar gewoon in de gordels doen en dan hopen dat het allemaal goed gaat. Of ze kiezen ervoor om 1 ouder met kinderen bij de car rental achter te laten terwijl de ander snel naar de Walmart/Kmart/Target/Babies'r'Us rijdt. Of 1 ouder gaat met een taxi naar de winkel om stoeltjes te kopen terwijl de ander de auto ophaalt.
Onze dochter is nu voor de 3e keer mee naar Fl, toen ze net vier, bijna vijf, en nu zes is. Er is ons nog geen auto geweigerd omdat we geen stoeltje/verhoger hadden. Thuis zit ze niet meer op een verhoger, maar we hebben er nu toch maar een gekocht, anders kan ze niet uit het raam kijken. Niet omdat ze gekrompen is, maar die auto is zo groot :)
Ik verbaas me er altijd over hoe snel Nederlandse kinderen zonder verhoger in de auto mogen. Zijn de gordels in Europese auto's zoveel lager? Onze oudste was 6 toen onze laatste Europese auto overleed en ze had toen echt nog een verhoger nodig om veilig in de gordel te passen.
In Nederland mag je pas zonder verhoger in de auto als je groter dan 1,35 m bent.
Mijn dochter is bijna 8 en zit er nog steeds in.
Dat moet ook wel want ze moet nog 10 cm :D
Wij hebben woensdag voor onze dochter van 6 een zitverhoger meegenomen van thuis.
Deze pasten prima in de handbagage vak. We vlogen met British airways en bij hun op de site staat dat je een autstoel gratis mag meenemen voor je kind. Er waren ook mensen die ze gewoon hadden in gecheckt.
Die van ons is een oud ding en zijn van plan om die aan het eind van de vakantie achter te laten.
We zaggen de volgende dag bij de Walmart dat de zitverhogers daar zo'n 12 dollar zijn.
Maarja wij durfde de gok niet aan om de auto niet mee te krijgen of erger....
Wij hebben nog zo'n oude reiskoffer die meer dan 23kg weegt vol met kleding. Zo'n zitverhoger weegt minder en neemt toch wat plaats in. Zo blijft de koffer onder 23 kg en blijft de rest van de inhoud mooi op zijn plaats.