Nou in een flex ticket zit Seaworld ook al in en die heb je nu dus al er in zitten met Discovery cove, dus denk ff kijken voor losse tickets voor de andere parken.
Afdrukvoorbeeld
Nou in een flex ticket zit Seaworld ook al in en die heb je nu dus al er in zitten met Discovery cove, dus denk ff kijken voor losse tickets voor de andere parken.
Het beste idee is dat je, voor je tickets bestelt, eerst even de boel goed op een rijtje zet. Bepaal eerst wat je allemaal wilt doen, kijk dan welke tickets er zijn en bepaal dan je keuze. Een ander kan je nooit precies de juiste tip geven, want die weet niet wat je plannen zijn. Wil je naar beide parken van Universal? Wil je dat op één dag of juist op meerdere dagen?
Je hebt nu Discovery Cove geboekt. DC en Seaworld voor 199 dollar exc. tax. Het zou best eens zo kunnen zijn dat je met Discovery Cove Ultimate beter uit bent. Je kunt dan immers naar DC, Aquatica, Seaworld en Busch Gardens voor 299 dollar ex. tax.
Je hebt dan alleen nog tickets voor Universal nodig. Het goedkoopste ticket is 79 dollar ex. tax. Klik op de links voor alle prijzen. Even voor gaan zitten en een overzichtje maken, scheelt enorm in de kosten. Kan je weer andere leuke dingen voor doen!
Baluga
Zie antwoord van Teleton, helemaal mijn idee! (en dus ook zo geboekt)
OK, bedankt! Ik zal er eens voor gaan zitten. Er komt ineens zoveel op je af, en dan neem je weleens te snel beslissingen.Ik hoop dat ik eventueel mijn tickets van DC nog kan upgraden. 1 e-mail naar DC en we weten het! Nogmaals bedankt!
Volgens mij zijn ze bij DC niet zo moeilijk, en met upgraden waarschijnlijk helemaal niet. ;)
hi
Ik heb een paar weken geleden echt 'tig' x op en neer gemaild met mensen van DC omdat ik allerlei vragen had over het 'trainer voor een dag' programma. Alle vragen zijn vriendelijk en vlot beantwoord, ze doen echt hun best.
Ik weet zeker dat je antwoord krijgt en dat t mogelijk is!!
Vandaag afschrift van credit card gehad: ik betaal omgerekend 136 Euro voor een Ultimate Package bij Discovery Cove (= non dolphin swim) incl tax.
Dus in die zin heb je 4 parken voor 136 E en bij 3 parken mag je twee weken onbeperkt naar binnen.
Heeft iemand ervaring met tickets bestellen via www.travelrepublic.co.uk, scheelt omgerekend toch 12 euro p.p met een ticket aan de gate
Blijkbaar staan er ook geen 3-park-combi tickets meer op, was rond nieuwjaar wel het geval voor universal/island of adventure/ wet 'n wild.
Bestaat er nog een combi ticket voor deze 3 parken?
Ja hoor die is er nog steeds, alleen moet je die dan via een Engelse site aanschaffen
Zo'n ticket kost dan 99 pond per volw.
Dit komt vanaf www.orlando-ticket-deals.co.ukCitaat:
NEW Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket
A brand new ticket from Universal Orlando, the 3-Park Bonus Ticket offers great flexibility for your holiday. For one low price, enjoy unlimited admission to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for up to fourteen days. Come and go as you please and visit the parks as many times as you like for the duration of the ticket.
FAQs
Do I need to specify a date I wish to use the Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket?
No, the ticket is open-dated and activated the first time you visit one of the parks.
Does the ticket expire?
Yes, the ticket expires after 14 days from first use.
Can I visit all three parks in one day?
Yes, you have unlimited entrance to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for the duration of your ticket.