Re: Palm Key Village Villa van AE
Hoi Pluisje,
Wij hebben een superior villa via AE geboekt. Ik zie nergens Palm Key Village in Orlando/Kissimmee staan op hun website. Mag ik vragen waar je dit vanaf haalt?
Wij hebben nog geen idee waar onze villa ligt, dat horen we pas een paar weken voor vertrek. Of vetrekken jullie binnenkort?
:razz: Hallo Renee
Als je een offerte vraagt bij AE kan je zelf aangeven wat voor villa je wilt. De onderste is de Palm Key Village villa. Deze hebben ze met 2 , 3 en 4 slaapkamers. Ik heb nu ook een offerte aangevraagd bij USA Fun Vacation
voor zo'n villa zoals Henry aangaf.
Dus nu ben ik aan het overleggen met mijn medereizigers wat we doen.
Pluisje :razz:
Ik heb een offerte gevraagd bij USA Fun Vacations voor een villa in Palm Key Village. Het ziet er leuk uit, maar ik vraag me af: hoe is de ligging ten opzichte van de parken? Het is 15 min naar Disney en 20 min naar Seaworld volgens USA Fun Vacations. Kan dat een beetje kloppen?
http://img373.imageshack.us/img373/328/palmmapsf8.jpg
15-20 minuten vind ik persoonlijk erg optimistisch weergegeven. Reken op een half uurtje tot drie kwartier.
Persoonlijk vind ik de US27 niets aan, daar is echt heel weinig "te doen". Scheelt wel duidelijk in de prijs t.o.v. villa's aan de 192 en zo.
Re: Villa huren van particulier
Wij zouden ook graag particulier een villa huren maar hebben ook nog een drempeltje. Dit kan misschien weggenomen worden door een eigen topic. Heeft volgens mij niets te maken met commercie. Voor andere zaken, neem bijvoorbeeld de tickets, wordt toch ook uitgebreid een vergelijk gepubliceerd. Of dat niet naar commercie riekt. Kom op met die topic zou ik zeggen! En verhuurders, dat jullie maar veel mogen publiceren tegen aantrekkelijke prijzen. Gaan we nog iets vaker.
Bedankt, Michael66, daar kan ik iets mee. Ik ga dan denk ik toch nog even verder zoeken naar iets dichterbij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lex
Bedankt, Michael66, daar kan ik iets mee. Ik ga dan denk ik toch nog even verder zoeken naar iets dichterbij.
Heel veel dichterbij ga je niet snel vinden. Een half uurtje ben je vanuit elke locatie wel kwijt.
Nou ja, dichterbij... Eigenlijk ligt alles wat we, buiten Disney, op onze vakantie willen gaan doen aan de andere kant van Disney t.o.v. Palm Key. Ik bedoel eigenlijk iets wat voor onze plannen wat centraler gelegen is.
Re: Villa huren van particulier
Wij hebben vorige maand in een villa van een privé verhuurder gezeten, en dat is ons prima bevallen. Het geeft ook een enorme rust in je vakantie, want laten we eerlijk wezen; Floridavakanties zijn er in het algemeen niet voor je rust! Maar als je dan 's avonds thuis komt in je "eigen" huis, daar kan geen hotel tegenop! Alleen al om die reden lijkt het mij zinvol als privé verhuurders zich hier kunnen profileren. Dat geeft ons Floridagangers toch alleen maar extra informatie?
(Voor de lezers van mij reisverslag: PZomerdijk heeft een drempeltje... Wij hadden ook een drempeltje. Waar ik mijn teen tegen in de prak trapte! Maar ik loop weer hoor!)
Villa-ervaring gevraagd: Sleutel ophalen villa American Estates
Op de website van AE staat:
Onze verhuurorganisatie in Orlando/Kissimmee is 24 uur per dag voor service bereikbaar.
Kan iemand zeggen waar deze verhuurorganisatie in Orlando/Kissimmee ligt? Ik neem aan dat je daar alrijd je sleutel moet ophalen?