Re: Vliegen met Continental Airlines
Voor het eerst met continental gevlogen , is ons zeer goed bevallen, prima service aan boord, netjes op tijd vertrokken, wij hadden een stewardes van 72 jaar oud, kon het bijna niet geloven, kregen zelfs 2 maaltijden aangeboden op onze vlucht na new york, dat hadden we nog nooit meegemaakt.
Alleen op de terug weg was de stoel van onze zoon kapot, hier door moest hij de hele vlucht recht op zitten terwijl bijna iedereen lag te slapen, dat was wel vervelend.
Wij hebben ook met Continental gevlogen, ook goed bevallen.
Het enige nadeel vind ik dat je op de schermpjes kunt patiencen, en 'fruitautomaten'.
De dame achter mij was dat steeds aan het doen, en dan voel je steeds die drukken tegen je stoel / hoofd.
verder alles prima.
Citaat:
Zoutjes geschrapt
Passagiers van Continential Airlines zitten in zak en as. De zoutjes zijn van de menukaart gehaald!
De maatregel is een nieuwe stap in de versobering van de dienstverlening onder Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen, meldt Luchtvaartnieuws.
‘Peanuts en pretzels’ staan al decennia lang te boek als snacks die standaard bij een vliegreis in de Verenigde Staten horen. In de laatste jaren is door toenemende concurrentie en bezuinigen de dienstverlening van de bedrijven uitgekleed. Delta Air Lines is nu de laatste grote netwerkmaatschappij die op binnenlandse vluchten nog een gratis snack uitdeelt.
United Airlines, de maatschappij die Continental Airlines in 2010 overnam, biedt al langer geen gratis snacks meer aan op binnenlandse routes. Opmerkelijk genoeg delen de grote prijsvechters Southwest en JetBlue nog wel tussendoortjes uit.
Reizigers die tijdens een vlucht toch wat extra zout tot zich willen nemen, kunnen bij het cabinepersoneel een snackbox kopen. Continental verwacht door de maatregel elk jaar omgerekend twee miljoen euro aan kosten te besparen.
De eerste gevolgen van de overname? :wink:
bron: Telegraaf.nl
Nou, volgens mij is Continental dankzij de fusie met UA de weg kwijt.
Las ik op dit forum een paar weken geleden dat iedereen die met UA vloog, te maken kreeg met veranderde vliegtijden en vliegtuigen, begint Con tinental ook al.
Onze terugtocht is vanuit Miami, vertrek 15.35, aankomst Newark 19.40. Vertrektijd 21.30 en aankomst Schiphol de volgende dag 11.10. Prima tijden, die ik zelf had uitgekozen.
Kijk ik vandaag, is het laatste vliegtuig ineens veranderd: vertrek 18.05 vanuit Newark!!!! Knappe jongens die dat halen :-x.
Heb al een mailtje naar AE gestuurd, ben benieuwd.
Dat ga je inderdaad niet redden, vorig jaar 2,5 uur een tussen stop plus een half uur eerdere aankomst en nog moeten rennen.
Niemand die een tip heeft over hoe ik dit aan moet gaan pakken? Zag wel grapjes over mijn schrijffout die verwijderd zijn......
Als we idd via Houston moeten, dan scheelt ons dat een halve laatste vakantiedag, het is ruim 2 uur langer vliegen en 1200 miles meer:-( Liever niet dus.
Heb Continental al gebeld, en die vertelden dat de laatste vlucht van Newark naar Schiphol afgevallen is, vandaar de verandering, en er zijn geen andere mogelijkheden volgens hen. Ik had zelf Lufthansa als optie gevonden (16.10 vertrek, aankomst Frankfurt 7.10) maar die zou al volgeboekt zijn:---).
Verder moest ik zelf de vliegtijden maar in de gaten houden, misschien veranderde er toch weer wat.
Maar wie weet hier hoe groot die kans is?
Ik denk dat je gewoon pech hebt en moet nemen wat je aangeboden word.
Of voorstellen om via IAD te vliegen.
De vlucht vanaf IAD vertrekt om 18:00.
Tja... het zijn nu éénmaal geen treinkaartjes...
En je kunt niet "even zomaar" opstappen op een ander station.
Bovendien ben je de enige niet die met dit probleem zit...