Ik ben afgelopen jaar in discovery cove geweest. Mijn dochtertje was toen 6 jaar oud. Zij heeft daar gezwommen met 1 dolfijn. Zij spreekt nog geen engels, dus geen probleem. Wel moet er 1 vd ouders bij zijn.
Groet,
Pascal
Afdrukvoorbeeld
Ik ben afgelopen jaar in discovery cove geweest. Mijn dochtertje was toen 6 jaar oud. Zij heeft daar gezwommen met 1 dolfijn. Zij spreekt nog geen engels, dus geen probleem. Wel moet er 1 vd ouders bij zijn.
Groet,
Pascal
Ik heb hetzelfde probleem en daarom een mailtje gestuurd naar Duck Key waar wij wilde zwemmen met dolfijnen. En daar is het inderdaad zo dat als je kind geen engels verstaat je niet mag zwemmen. Wat n pech he, echt dom!
Probeer het eens hij het Dolphin research Center in Grassy Key. Dat is maar een paar mile bij jullie vandaan.
http://www.dolphins.org/visit_get_wet.php#ENCOUNTER
Probeer deze eens:
http://www.theaterofthesea.com/dolphin.swim.htm
dit staat oa bij REQUIREMENTS:
understand English or have a translator.
Pascal
hallo ik ga over 2 weken naar Orlando , maar ik wil graag zwemmen met dolfijnen , in dc weet ik dat het kan maar daar is het best wel duur heb ook via een andere website egzien dat eht in de omgeving kan voor minder maar dan zonder eten en drinken enzo maar dus wel goedkoper.... Is er iemand geweest in de omgeving en hoe was dat...? of kan ik er van uitgaan dat dat het zelfde is als dc...?
Plaatsen zijn beperkt per dag. Dus ik hoop voor je dat je dan nog kunt reserveren.
Citaat:
Why do I have to make a reservation to visit Discovery Cove?
- Since Discovery Cove limits attendance to only 1,000 guests per day, it is highly recommended you make a reservation for your visit. By limiting attendance each day, Discovery Cove guarantees that guests are treated to a relaxing and highly personalized experience without crowds or lines. If you are planning to visit during the summer or near a holiday, you should book your reservation at least two months prior to your intended visit to ensure availability as these timeframes tend to book early.
Ja die bedoelde ik wel. In dit resort is het helemaal geweldig, maar in het water bij de dolfijnen zwemmen ook andere visjes en grotere en deze zorgen ervoor dat je continue je handen boven moet houden omdat ze anders in je vinger bijten maar andere delen van je lichaam (bij mij mijn achterste) vinden ze ook wel fijn om even in te happen. Het doet niet veel pijn ofzo maar het maakt de ervaring gewoon minder leuk.
Zie voor het hele verhaal ons reisverslag:
http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html
Maar als je nou gewoon geen tijd meer hebt om een hele dag naar seaworld te gaan en dat 'gratis' eten en drinken je ook gestolen kan worden dan vind ik het toch nog steeds een hele 'paai' (veeel) geld. Met 2 volwassenen en 2 kinderen komen wij dan toch echt nog op €929!
Hallo, we hebben het hier over 1 dag vakantie! En ik begrijp dat de entourage in DC natuurlijk geweldig is, maar dat moet dan ook zeker wel....
Probeer wel online te boeken. Zo krijg je tenminste korting. Er zijn kortingscodes tot 15% ( wat ik weet). korting krijg je vlg's mij alleen online met een code. Of je moet in een bepaalde periode waar zo wie zo 10% online wordt gegeven. 10% op zo'n bedrag is toch behoorlijk.
Pascal
We gaan over 74 dagen naar Florida \\:D/(op 5 juli) en wil in deze vakantie o.a. zwemmen met dolfijnen op de Keys.
Moet ik dit van te voren reserveren? Zo ja, waar kan ik het beste gaan zwemmen met dolfijnen?
Marina