Ik meen 100 dollar voor cashback, of het is veranderd tussen september 2009 en nu.
En wat betreft meenemen... ik geloof dat ik deze keer iets van.. 200 dollar per persoon meeneem (zeker weet ik het niet meer, zie ik wel als ik het uit de grote kluis haal). Heb wat dollars gekocht toen je voor 1 euro 1,50 dollar kon kopen een paar maanden terug. Meteen m'n slag geslagen, want zoals je nu ziet, zit je lang niet aan de 1,50. Eerder bijna 20 cent lager.. en als Spanje en Portugal nog moeilijk doen zakt het mogelijk nog verder.
05-05-10, 00:06
nikie1968
Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?
ja, het is niet te geloven hé met die dollar...
vervelend voor diegene die ze nog moeten gaan halen.....
wij hebben ze gelukkig al vanaf de goeie tijd....
05-05-10, 00:09
corrus
Maar heb je ze voor je gehele vakantie???
05-05-10, 00:25
Elisa
Ja dat wil ik ook wel weten, dat is wel handig. Moet voor mijn werk heel de dag de dollarkoers in de gaten houden...wordt met de minuut verdrietiger :(
05-05-10, 08:57
JKG
Ik heb ze in elk geval niet voor mn hele vakantie, gewoon een opstartertje die 200pp, maar omdat het toen 1,50 was, heb ik er wat meer gekocht dan normaal. De rest koop ik gewoon met plastic (debit & credit). Vanmorgen 1,29.. ja, daar wordt ik ook wat treurig van. Dan moet ik die dollars van waarde 1,50 maar extra goed besteden. :mrgreen:
05-05-10, 09:06
Ta2 Gerrit
Ach, zo lang het nog geen 1 op 1 is hebben we nog geen klagen. En dan nog.
Het is wel eens veel erger geweest (bijv.begin Euro en eerder), maar we blijven hopen :-)
05-05-10, 09:28
marjoleinenrick
Wij gaan zo onze dollars vast halen, wie weet ie het over 4 maanden 1 op 1 :S en dan hebben we ze nu in ieder geval iets 'goedkoper'....
05-05-10, 15:00
Michael66
05-05-10, 20:02
JKG
Goedkoopste: Pott Change in Amsterdam. Klaar (is ook al gemeld).
Daar heb je niet 15 pagina's voor nodig en het topic kan meteen op slot.
Hoeveel dollar je meeneemt is namelijk ook niet relevant in dit topic, dus daar dan graag ook een waarschuwing voor.
05-05-10, 22:44
Marco Stern
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JKG
Goedkoopste: Pott Change in Amsterdam. Klaar (is ook al gemeld).
Werk jij daar ofzo? De berekeningen die ik hier eerder gepost heb lijken mij duidelijk. Pott Change is de duurste.