Leuk hostel in miami beach
In januari ga ik naar Miami op vakantie. Omdat ik alleen ga, lijkt het me leuk om daar ook nieuwe mensen te leren kennen. Omdat ik de kosten ook binnen de perken wil houden, wil ik graag kiezen voor een hostel. Weet iemand een leuk hostel? Ik ben op zoek naar een hostel met mensen die naast een strandvakantie ook graag op stap gaan in Miami en misschien ook nog wat meer van Florida willen zien.
Re: Leuk hostel in miami beach
Ik ga aankomende vrijdag, ook alleen.
Ik overnacht in South Beach Hostel. Zeer goedkoop.
Re: Leuk hostel in miami beach
En bevalt het hostel een beetje? Goede locatie, een beetje netjes en tevens een leuke ontmoetingsplek om nieuwe mensen te leren kennen. Gr Heidin
Hotel/app aan strand 5 personen
Hallo,wij gaan dit jaar eerst een week naar Orlando en willendaarna graag voor een weekje naar Miami , maar weten niet waar we het beste heen kunnen gaan. Onze kinderen zijn 8,15 en 17. Aan het strand zou fijn zijn.
We gaan voor de eerste keer naar Florida!! Dus ik zou niet weten wat en waar het beste zou zijn.
Iemand een idee?
Alvast bedankt
Hotel gezocht: Port of Miami
Kan iemand mij misschien helpen.. Wij gaan in Oktober een cruise maken vanaf Miami, maar zoeken nog een hotel in de buurt van Port of Miami.
Je heb zoveel verschillende wijken/areas, ik kom er niet uit. En Port of Miami.. zit je dan ook een beetje in de buurt van winkels?
Ook heb ik weleens gehoord dat er van die shuttle busjes gaan naar de cruise terminals, iemand daar mee bekend?
Hoop op wat tips! [-o< :razz:
Re: Hotels vlakbij Port of Miami
Port of Miami ligt niet heel erg dicht bij winkels. Het is een groot haventerrein net ten zuid-westen van south Beach.
South Beach zelf is met bijv. een taxi wel eenvoudig te bereiken, en dan heb je shops genoeg.
En eventueel is Bayside Miami ook een idee, wij vonden het er wel leuk. Niet je standaard mall.
En hotels dichtbij de port of Miami. Dan kom je waarschijnlijk in Downtown Miami uit.
Zelf slapen we hier. (en nee, zelf gaan we dit keer niet op cruise)
Dichtbij de Port of Miami en een shuttle service.
Trouwens, ik denk dat de meeste hotels in Downtown Miami wel zo'n shuttle service hebben.
welke cruise gaan jullie doen?? Zelf zijn we met de Carnival Valor geweest.
Re: Hotels vlakbij Port of Miami
Heel toevallig zat ik ook net via google op Hilton hotel te kijken.. ziet er mooi uit en nog betaalbaar ook.
Bedankt voor je tips.
We gaan ook met Carnival maar dan de Carnival Liberty 8 dagen de Oostelijke kant (Bahama's/ Puerto Rico/ Grand Turk en Maagdeneilanden)
Carnival Valor heb ik ook filmpjes van gezien op Youtube, ook een mooi schip als ik het zo zag.
Welk hotel in Miami Beach
Wie kan mij helpen?
Wij willen 7 dagen in een hotel blijven in Miami Beach.
-Op ongeveer 15 minuten rijden van Lincoln Road
-niet te duur, maar wel mooi/schoon/netjes hotel
-gelegen aan het strand
Wie heeft er goede ervaringen met hotels die hieraan voldoen? Ben erg benieuwd.
Alvast bedankt,
Ed
<<Mod Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
Re: Welk hotel in Miami Beach
Wij hebben in 2008 2x een aantal dagen in het Hotel Marseilles gezeten. Gelijk aan het strand en een op een paar minuten van het Art Deco en de Lincon Road. Het hotel was schoon. Zie voor een impressie ons reisverslag en foto's van Florida 2008
Grz
Ton
Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)
South Seas hotel op Collins Ave. Ligt op loopafstand van Ocean Drive en Lincoln Road, aan de achterkant kan je via het zwembad zo het strand op.
Het is een art deco hotel, dus niet ultramodern, maar ik ben er al 2 keer tot volle tevredenheid geweest.