Re: hotels/motels Key West
Ik vond 'The Inn at Key West' waar ik laatst zat wel wat hebben. Zit dan wel iets van het centrum af, maar het hotel zag er netjes uit, grote TFT televisie in de kamer, mooi zwembad en 'direct' naast de bioscoop. :) Prijs vond ik ook nog wel meevallen.
Maargoed, verder geen ervaring met andere hotels daar. :mrgreen:
Re: Hotel gezocht: Key West
Zal elkaar niet veel maken, maar wat ik vaak tegenkwam bij het zoeken naar een BB is dat vaak kinderen niet welkom zijn of pas vanaf 16 jaar. Ook vaak maar 1 bed in de kamer. Terwijl ik een BB wel erg leuk en sfeervol eruit vind zien. Na het lezen van dit forum kwam ik bij most southern point guesthouse uit.
Groetjes
Wij twijfelen nog tussen twee hotels, the inn at key west en doubletree grand key resort. Over the inn heb ik hier al veel positieve dingen gelezen. Wie heeft er ooit in doubletree grand key resort gelogeerd? Het voordeel van het laatst hotel is dat zij een gratis shutle bus hebben naar het centrum. The inn is dan weer momenteel iets goedkoper. Dus op papier moeilijk kiezen. Wij reizen met twee kinderen van 15 en 16 jaar en zouden dus eventueel ook met de fiets naar het centrum kunnen. Weet er iemand hoeveel dit kost?
Alvast bedankt.
Ik heb net een erg leuk B&B geboekt in Key West voor maart...genaamd angelina's guest house, krijgt hele goeie reviews op verschillende sites en ligt op een goeie locatie....we hebben wel een shared bath helaas maar dat overleven we ook wel, prijs was $99 per nacht.
overnachting key west tussen 16- 25 februari
Wij zijn tussen 14 en 26 februari in Florida. Ergens tussen 16 - 25 februari komen we ook in Key West terecht. Wie weet een betaalbare overnachting voor ons 2 volwassenen en kinderen van 10 en 13 jaar?
<<Mod.Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
Bedankt voor de tip peja, dat is zeker niet duur voor die locatie. Een badkamer delen heb ik geen problemen mee. Heb al een reservation request gestuurd, en nu maar hopen dat er nog zo'n kamer beschikbaar is in Maart.
ik heb vorige week The Inn At Key West geboekt met 40% korting bij Expedia.
Schijnt een heel mooi en prettig hotel te zijn en krijgt van de medeforummers goede reacties.
Misschien ook iets voor jullie?
2 jaar geleden 3 nachten verbleven in het Doubletree grand key resort met 2 kinderen van 12 en 10.
Was helemaal top, zowel de kamers, zwembad, het eten en drinken, personeel, algemene netheid, locatie, shutllebus, eigenlijk helemaal niks op aan te merken.
In november 2009 3 nachten samen met mijn vrouw in het Banana Bay Resort op Marathon geweest, en ondanks dat het hier wat rommelliger was vonden wij dit ook een heerlijke plek om te verblijven met alleen maar positieve ervaringen.