wat je ook doet probeer de spring break te vermijden, ook de parken zijn stampvol tijdens memorial weekend en mother's day in mei.
Afdrukvoorbeeld
wat je ook doet probeer de spring break te vermijden, ook de parken zijn stampvol tijdens memorial weekend en mother's day in mei.
Ik wil dit jaar naar Florida, (rondreis)maar twijfel wanneer te gaan. Ik denk aan mei/juni of november/december,maar begrijp dat de winter ook in Florida fris kan zijn. Daarentegen heb ik juni natuurlijk meer kans op hurricanes. Kan iemand mij advies geven wat de leukste tijd is voor Florida?
Maart, April en Mei... niet té warm niet te koud...
Hoewel we in Mei ook weleens 32 graden hebben gehad...
maarrrr... what the heck... It's Florida!
Dit is uiteraard alleen maar mijn mening... :mrgreen:
In november kan het ook nog tussen de 26 en de 23 graden worden. Het is alleen dat het dan 's avonds afkoelt tot een graad of 15 (trui of vest aan).
Heb je al een idee wat je wilt gaan doen in Florida?
Als je naar Orlando wilt: de pretparken zijn in die tijd niet zo druk
Voor strandbezoek zul je in die tijd niet moeten gaan. Het water koelt dan erg af dus de stranden zullen redelijk leeg zijn...
Ik wil rondreizen, dingen bekijken, een paar parken bezoeken, naar de Everglades en een paar dagen naar de Bahama's. Dus november is ook aangenaam? Is het dan zonnig? En neemt de orkaanactiviteit dan al af?
Hurricane Season loopt van 1 juni - 30 November
Wij zijn vorig jaar eind november/december geweest, en dat was heel lekker warm hoor.
We hebben altijd in een hempje gelopen en in de avond was het nog best redelijk warm tot 22.00uur dan was het echt wel frissie.
En voor de everglades moet je tot 16.00uur doen, anders ben je lek door de muggen!!!
Verders is het heel erg lekker warm hoor, net niet té
Maar..........................niet iedereen is het zelfde!!!
gr. monique
Waar het mij om gaat is of het deze periode wel leuk is. Is het eind november / begin december wel levendig genoeg? Is het gezellig of is het een verlaten boel. Want dat het een keer 15 graden wordt, daar zit ik niet mee, maar als er weinig te beleven is, vind ik dat wel erg. Hopelijk kan iemand mij een beeld geven van Florida in deze periode. Ik ben overigens niet van plan Noordelijker dan Orlando te gaan.
Toen wij er waren in eind november/december was het in de hotels druk, en ik weet niet hoe dat is in de maanden april,mei,juni etc.
Ook in de shoppingsmall waren het best drukke tijden ivm de kerst, alles was in de kerst stemming, wel heel apart hoor!. Lopen in je hempje en dan kerstbomen tegen komen en kerstmuziek!
Maar ja het is maar wat je zelf onder "druk" verstaat natuurlijk??
gr. monique
Weet iemand of het (in juli) uitmaakt of je in het weekend of doordeweeks
in Disney bent wat betreft de drukte / wachttijden?
En tot hoe laat zijn de verlengde openingstijden voor bezoekers van een Disneyhotel?