Internetten kan ook op deze cruise.
Ik ben niet van plan echt te gaan bellen ofzo, we zijn om de dag aan land dus dan kunnen we daar wel bellen, maar ik ben wel benieuwd naar de prijzen. Vandaar de vraag.
Afdrukvoorbeeld
Internetten kan ook op deze cruise.
Ik ben niet van plan echt te gaan bellen ofzo, we zijn om de dag aan land dus dan kunnen we daar wel bellen, maar ik ben wel benieuwd naar de prijzen. Vandaar de vraag.
Wij hadden wel een mobiel bij ons maar vaak helemaal geen bereik aan boord van het schip. Pas aan land of in de buurt van land hadden we bereik. We hebben niet gebeld maar alleen af en toe een sms verzonden.
Het is nieuw dat je kunt bellen vanuit je stateroom op zee.
Maar dan moet je 8-10 mijl op zee zijn.
Ik vind het zelf een goede extra service, ik vind het ook superslim dat ze alleen de staterooms gedaan hebben en niet overal, zo kunnen de mensen die willen bellen lekker bellen en de mensen die niks met de normale wereld te maken willen hebben gewoon hun gang gaan want je merkt er niks van...
Wij gaan op 8 juni met de cruiseboot naar oa.
de cayman eilanden---Belize-Couzemel en Roatan eiland
Is er iemand die deze tour ook heeft gedaan?
Graag enige tips vpor excursie's op deze aanlegplaatsen
Cayman, Gran heb ik aangedaan en we hebben een highlights tour gedaan, waarbij de de hoogtepunten van het eiland worden onderlicht zoals een piratengrot, het 10 masten scheepswrakkerkhof.
Op Cozumel,Mexico hebben we ook de hoogtepuntentour gedaan, bijv. een tequella bouwerij , lekker proeven.
De andere weet ik niet die deed het schip niet aan.
Met welk schip ga je?
Dit klinkt als een Cranival rondje. Ik heb nl 1 jaar geleden bijna dezelfde cruise gedaan op de Carnival Valor.
Favoriet op Grand Cayman was toch wel de Stingray excursie. Geweldig, sta je daar midden in de oceaan op een zandbank met al die dieren om je heen! Verder zijn we daar ook naar de Turttle farm geweest en naar Hell!
In Belize zijn we naar Althun Ha geweest, maya ruine. Was wel aardig alleen hadden we een hele saaie gids.
Isla Roatan hebben we een rondje eiland gedaan en in zo'n glass bottom boot gezeten.
Toch zijn excursies erg persoonlijk. Als je van snorkelen, duiken houdt zit je misschien liever in het water, maar als je daar helemaal geen interesse in hebt, doe je misschien liever een eiland tour. Ik zou alleen zelf wel via de maatschappij zelf boeken, want ik heb het al een keer gehad dat we ergens laat aan kwamen en de excursies dus gecancelled waren. Kregen nu dus wel ons geld terug.
Aan Arie,
We gaan met de Carnival Valor de cruise doen.
Bedankt voor je reactie.
ab
Hoi,
Ben je verplicht het capitain's dinner mee te doen of is er nog een andere mogelijkheid om te dineren. Want ik hou echt niet van dat opgedirkt gedoe.
Greetz,
Nancy
Nee hoor, er zijn genoeg andere eetgelegenheden aan boord maar het is wel leuk om het een keer mee te maken.
Vooral om te zien hoe andere mensen zich wel opgedirkt hebben en dat hoeft echt niet, gewoon een jurk/rok met bloesje en voor mannen een lange broek en overhemd.
Vrouwen mogen zelfs gewoon een hemdje aan, bij mannen wordt dit niet toegestaan;), hun schouders moeten bedekt zijn dus een poloshirt is ook goed.