The Raleigh in Miami South Beach en de Polynesian Resort in Disneyworld.
Afdrukvoorbeeld
The Raleigh in Miami South Beach en de Polynesian Resort in Disneyworld.
Dat geloof ik! Hyatt op zich is al niet goedkoop, maar op Key West zal het nog wel wat meer kosten. Mag ik vragen wat je betaald hebt en wanneer dat was?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
Wij fam. met 1 kind van 14 willen graag weten hoe en waar we het goedkoopst kunnen overnachten in Florida, we willen van 1/2 Juli t 1/2 augustus gaan rondreizen met een auto. Zijn er wel genoeg motels of zijn deze goedkope motels al heel erg snel vol?
Wij hopen dat iemand hierover iets meer kan vertellen.
Er zijn plenty goedkope hotels/motels en er is altijd wel plaats. Zelfs bij grote evenementen zien we bij deze accomodaties toch vaak het bordje "vacancy" omdat een heleboel mensen meestal een pakketreis met hotel hebben en daardoor in de wat "betere" hotels verblijven.
Hoi,
Mag ik je wel adviseren om voordat je vertrekt een route uit te stippelen en een paar hotels per locatie uit te zoeken, zodat je weet waar je ongeveer naar toe wil, en geen kostbare tijd kwijt bent met zoeken en uitzoeken.... Er zijn er daar zoveel, dat je door de 'hotels' het 'hotel' niet meer ziet. ;-)
Via tripadvisor.com kan je per hotel de referenties lezen, zodat je ongeveer weet wat je te wachten staat!
Fijne vakantie en succes!
Willeke
En vergeet zeker niet bij de eerste de beste denny's te stoppen voor een coupon boekje, het scheelt meestal $ 10.00 of meer per nacht als je een coupon kunt tonen.
maar wat vind jij duur, en wat niet.
je slaapt voor zo'n $ 60.00 ( € 50.00) in een prima middenklasse hotel, en in die prijs range is altijd voldoende plaats.
Goedkoper, zeg zo'n $ 40.00 is ook vaak mogelijk, zelfs bij de ketens. Kijk maar eens bij Knights Inn, of Motel 6, dat zijn de voordeligere ketens.
Eric
mijn ervaring is dat je vanuit Nederland toch een stuk goedkoper boekt.
Dat trek ik ten zeerste in twijfel. De prijs in Amerika is altijd per kamer en niet per persoon. Als ik hier in Nederland in de folders kijk is de prijs op zijn minst eur. 25,00 per persoon per nacht en hier komen meestal nog toeslagen bij. In Orlando heb ik hotel/motel kamers voorbij zijn komen van usd 34,95, usd 39,95, usd 44,95, enz. per nacht incl ontbijt (het ontbijt stelt meestal niet zoveel voor).
Dit is nog altijd veel goedkoper als boeken in Nederland.
Het enige wat in Nederland goedkoper zou kunnen zijn zijn de pakketreizen maar dan heb je helemaal geen vrijheid meer.
Als hij met vanuit Nederland bedoelt via het internet, kan het.
Soms is via het internet goedkoper, vroegboekkorting, soms is walk-in ter plaatse met een coupon goedkoper.
Ik doe eigenlijk allebei vaak, en door elkaar, maar je kunt niet echt zeggen, dat de ene manier goedkoper is dan de andere.
Het voordeel van ter plaatse is uiteraard de grote vrijheid die je hebt.
Eric
http://www.onetravel.com/hotel/hotho...&DK=1000010472
Scrol de pagina naar onder voor ook andere goedkope hotel aanbiedingen.
Wij boeken elk jaar bij onetravel , en nog nooit problemen gehad.
Hopelijk heb je hier wat aan. :wink: