Re: telefoonkabel voor laptop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Eh, allemaal goed en wel, maar renee zit in een villa, en ik heb geen ervaring wat voor telefoon aansluiting daar zit. Er zal vast geen toestel zitten met een dataport, dus ze zullen het met een wandcontactdoos moeten stellen.
Eric
Sinds de LT meegaat is het in de villa's altijd nog gelukt. De ene keer met de DATAport, de andere keer was er een telefoonwandcontactdoos en de laatste keer met een vaste telefoon aan de wand. Die schuif je dan gewoon omhoog en je kunt hem van de wand halen en ziet dan de contactdoos.
Veelal zitten deze telefoons in de keuken, met soms (zoals Michael al zei) een (extra) aansluiting in de masterbedroom.
Kortom, het zal ongetwijfeld gaan lukken :grin:.
Ik heb dus totaal geen ervaring met villa's, dus ik had geen idee wat voor soort telefoonaansluiting daar zit, maar nu blijkt dus dat dit dezelfde soort jack is als in de hotels.
Eric
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Ik heb dus totaal geen ervaring met villa's, dus ik had geen idee wat voor soort telefoonaansluiting daar zit, maar nu blijkt dus dat dit dezelfde soort jack is als in de hotels.
Villas zijn net gewone huizen .... of gewoon huizen. Nee, verschil met hotelaansluiting is er njit .... eh .... niet! :)