Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall
Voor diegene die geïnteresseerd zijn in nog meer korting. Als je jezelf inschrijft voor de Ralph Lauren Factory Store mailing list, dan krijg je regelmatig aanbiedingen (x% korting, x bedrag korting bij een aankopen vanaf x, etc.). Tegen de tijd dat je op vakantie gaat even de aanbiedingen uitdraaien en meenemen. Voor jullie gemak heb ik even de link bijgevoegd (http://stores.ralphlauren.com/factory_services.asp). Overigens geldt hetzelfde voor de ‘normale’ RL stores en de Rugby Stores.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Bloomingdales heeft de mooiste/meest complete RL collectie. De opruiming bij Macy's daarentegen is zowat legendarisch, zeker als je ook nog 11% extra korting krijgt met je "allochtonenpasje".
waar zit bloomingdales als ik vragen mag??
en hoe kom je aan dat "allochtonenpasje"?? :D
altijd leuk om te hebben ;)
ciao
Dat 'allochtonenpasje' is voor extra korting voor de Macy's en volgens mij kan je die bij iedere balie bij Macy's aanvragen. Komt er een groot boek op de toonbank te liggen waar je moet intekenen, en dan krijg je die pas. Simple as that.
Re: Openingstijden winkels
Haai,
zijn er al ervarigen mbt tot malls/winkels gesloten/dicht/eerder dicht ivm de credit crunch??
groet
Harold
Re: Openingstijden winkels
Wij hebben weinig verschil gemerkt. Er is altijd wel een verloop van winkels in de malls, en bij bijv. de Pr1me Marketplace stonden nog veel winkels leeg, maar die is nog vrij nieuw, dus dat zal nog wel komen.
Alleen bij de (meeste) restaurants was het wat rustiger, daarentegen bij de supermarkten weer drukker.