wij zaten vorig jaar in villa van vacationinflorida.nl .
eigen zwembad met jaccuzi ( kan verwarm worden), op het park zelf nog een groter zwembad en fitness..
hek bij zwembad voor de kids..
was een heerlijk huis met veel luxe
Afdrukvoorbeeld
wij zaten vorig jaar in villa van vacationinflorida.nl .
eigen zwembad met jaccuzi ( kan verwarm worden), op het park zelf nog een groter zwembad en fitness..
hek bij zwembad voor de kids..
was een heerlijk huis met veel luxe
Ok! Nu weten wij zeker dat wij met 2 gezinnen (in totaal 9 pers) in Mei naar Florida gaan. Nu zie ik op Tripadvisor goed reviews van Encantada-community. Kan iemand nog iets vertellen over deze community/resort?!
(Wij vonden de Reunion prachtig, maar de prijzen is echt pittig...)!
Wij hebben daar vorig jaar 2 weken in een townhome gezeten, het is een nieuwe gated community en toen wij er waren was het daar niet echt druk, dus genoeg plaats bij het gemeenschappelijke zwembad.
Mocht je besluiten om daar een townhome te huren, kies dan een 'hoekwoning' , deze hebben namelijk een groter zwembad :wink:
Zie ook onze weblog : http://penpeintheusa-juni2011.blogsp...5_archive.html
Heeft iemand ervaring met Indian Ridge Oaks?
Ik was vast wat aan het rond kijken voor een villa in de kerstperiode.
En zag een paar villa's hier voor rond de 560 euro per week. De villa in Windsor Palms waar we al een paar keer geweest zijn en die ook daar in de buurt ligt met vergelijkbare ameneties kost in de kerstperiode 960 euro p/w. Vind het prijsverschil nogal groot.
Is het soms een hele oude community of zo?
Ik ga voor de eerste x naar Florida. Ons oog is gevallen op villa #3004846 van homeaway.com
Kent iemand dit huis? Het ziet er te mooi uit om waar te zijn.....
Is silvercreek een goede community?
Bedankt alvast!!!
Da's een flinke villa: 5 bedrooms,4 bathrooms, 3 master suites, sleeps 13
Met z'n hoevelen gaan jullie?
Lijkt mij erg goed kopen. Is het niet $700 per week + $700 per weekend?
Hoeft helemaal niet te mooi om waar te zijn.
Wij betaalden voor onze villa afgelopen februari een schijntje. Er zijn eigenaren die een fikse hypotheek op hun villa moeten aflossen en er zijn eigenaren die alleen de jaarlijkse kosten eruit willen halen. een heel verschil.
Ook voor onze komende vakantie in Zuid Spanje betalen we maar een prikkie voor een penthouse. De eigenaresse gaf aan dat ze het liever bezet heeft tegen een mindere prijs dan dat het leeg staat.
De prijs voor een hele week is, volgens de link die werd vermeld, $ 791 (700 + 13% tax). Daar komt dan ook nog evt. poolheat bij.
Bij Britse eigenaren is de tax meestal al inbegrepen.
Er is niks mis met Silver Creek.
Wij laten een huur ook vaak afhangen van hoe het contact met een eigenaar is en gaan ook erg op onze intuïtie af.
Wij hebben afgelopen oktober een leuk appartement gevonden nabij Siesta Key, via VRBO.com.
We zijn maandag teruggekomen van een ontzettend leuke vakantie. Appartement was mooi en de eigenaar had zoveel spullen die wij konden lenen, waaronder een hele stranduitzet. Zo fijn!
Minpuntje was wel dat het appartement niet schoon was bij aankomst. Dat er stof ligt kan ik begrijpen, aangezien het een prive-appartement is en de eigenaren er ook niet elke week zitten (wonen in Iowa). Maar de badkamers en wc's waren gewoon smerig.
Ik heb mijn " landlady" :-P erop aangesproken per mail. Ik heb de boodschap zo positief mogelijk gebracht. Eerst heel overdreven geroepen dat het appartement zo mooi is, bla bla bla....
Tijdens de vakantie hebben we ook heftig weer gehad, dus er was lekkage. We hebben dat opgelost door een emmer eronder te zetten. De dakgoten zaten gewoon verstopt ....
Ik heb die lekkage ook genoemd.
De eigenaar mailde terug dat ze het zo fijn vindt dat we het naar ons zin hebben gehad. En dat ze blij is dat we de lekkage zo goed hebben aangepakt en ook hebben gemeld....??:?:
En dat we van harte welkom zijn om nogmaals te huren en dat we zelfs bij hun thuis in Iowa welkom zijn..... haha....Maar ze heeft niks gezegd over de vieze badkamers.... oh ja en de borg hebben we ook al terug :razz: