Re: Vliegtickets 2013 (excl. juli/aug)
Aangezien het voor ons niet nodig is in het hoogseizoen te reizen en het veel goedkoper is om in mrt/apr ipv mei/jun te gaan, kijken we momenteel naar tickets van Ams-Ft Myers of Ft Lauderdale. Deze tickets zijn zo'n € 500. Er zit alleen een klein verschil tussen rechtstreeks boeken bij Delta of KLM. Nu is mijn vraag of het (veel) uitmaakt via welke website je boekt, Delta.com of KLM.com? Zijn er eventuele voor- of nadelen? Expedia en Cheaptickets zijn iig niet goedkoper en Delta is totaal € 16 goedkoper. Niet veel maar als het niets uitmaakt waar ik boek, dan hoef ik die € 16 ook niet weg te gooien. Heeft iemand suggesties/opmerkingen?
Inmiddels alweer achterhaald, we gaan vliegen via Washington. Vertrek op 31/3, 3,5 week en vanaf daar afzakken naar Florida via Jacksonville. Gaan niet helemaal naar beneden (Key West en Miami) aangezien we daar vorig jaar al geweest zijn. Het is een stukje rijden, maar hebben als voordeel dat het slechts een uur of 8 vliegen is én rechtstreeks. Nemen daarbij meteen een bezoek aan Washington mee en maken er een wat langere rondreis van. 3,5 week biedt er ook de ruimte voor.
Klopt het overigens dat de prijzen veel lager zijn vóór 1/4, is dat altijd (al) zo (geweest)?
Geboekt bij: Delta.com
d.d.: 17-08-2012
Periode : 26 April t/m 11 Mei 2013
Route: Brussel - Atlanta - Brussel
Maatschappij: Delta
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 580,- p.p.
In de meivakantie weer naar Florida! Nu nog op zoek naar een leuke villa (of townhome/condo, kijken wat de prijzen doen).
Mooi vooruitzicht !! En prima prijs hoor !
Geboekt bij: KLM.be
d.d.: 2 sept 2012
Periode : 18 mei t/m 6 juni
Route: heen:Antwerpen centraal station- Schiphol AMS- New York JFK- Miami terug: Miami-Atlanta-Amsterdam
Maatschappij: KLM
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €940,58 (=470,29 p.p)
En ik neem aan van Amsterdam nog terug naar Antwerpen ook al ga je dat niet gebruiken. Een hele mooie prijs moet ik zeggen.
Geboekt bij: KLM.com
d.d.: 3 sept 2012
Periode : 31 mrt t/m 24 apr
Route: Amsterdam - Washington (rechtstreeks)
Maatschappij: KLM
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 1.659,87 (€ 553,29 p.p)
Vanaf Washington afdalen naar Florida via Jacksonville. Nog vast te leggen 2 x villa's, aan beide kusten 1 x. Alles ligt nog open.
Geboekt bij: Orbitz.com
d.d.:07-09-2012
Periode : 27 April t/m 11 Mei 2013
Route: Brussel - Manchester - Orlando
Orlando- Londen- Amsterdam
Maatschappij: Brussels Airlines/ Virgin / BA
Aantal Personen: 2 volw - 2 kinderen
Totaalprijs: € 1578,64 (echt waar)
ik mag aannemen dat je EUR bedoelt ipv $ want anders is het wel een hele goede prijs
maar ook in de EURO is het een hele goede prijs
Mickmak bedoelt inderdaad $$.... het is een HELE goede prijs (heb 'm zelf gevonden!).