Voor $ 125 per nacht zonder ontbijt mag je dit ook wel verwachten.
Ik denk, dat de meesten op dit forum toch wel aan iets goedkopere hotels denken en dan zijn de kamers meestal als beschreven, een bed en 1 of 2 stoelen.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Voor $ 125 per nacht zonder ontbijt mag je dit ook wel verwachten.
Ik denk, dat de meesten op dit forum toch wel aan iets goedkopere hotels denken en dan zijn de kamers meestal als beschreven, een bed en 1 of 2 stoelen.
Knaapje
ja goed, dit hotel is iets duurder, maar het hampton inn is ook niet een bed, en met een beetje mazzel wat stoelen.... :) daarom had ik de foto er op gezet, het lijkt nu net of een villa een paradijs is en een hotel 3x niks.
Dit hotel is dus even duur als een gemiddelde villa.
groetjes sylvia
2009 was het 38 euro, en 2010 was het 45 euro , maar dat was wel op het laatste moment, want hij stond steeds voor 58 euro. Dus had ik een soort aanbieding of gewoon mazzel:)
Geboekt bij USAfunvacations.
Ik had toen een ander hotel bij hen geboekt, en kon dit wel omboeken dat kost 20 of 25 euro, maar wij wilden toch graag naar het HI .
Ik dacht al, dit jaar voor 38 euro :shock: dat zou mooi zijn geweest.
Nope dit jaar gaan we naar Las Vegas and Hawaii (zie mun tickertju)
Hoi,
Wij gaan in juni 2012 naar een townhome in Terra Verde. Het is een Townhome met 3 slaapkamers.
Het heeft geen zwembad in de tuin, maar wel een bubbelbad. En het ligt nog geen 50 meter van het clubhuis met zwembad af.
Dus een eigen zwembad hebben we gewoon niet nodig. Ons zoontje vindt het ook leuker om in het grote zwembad te zwemmen ivm andere kinderen. Vandaar onze keuze.
Het huis is van een canadees gezin. Ze zijn heel erg vriendelijk, en zeer behulpzaam. We hebben deze mooie woning voor een fijne prijs kunnen huren.
Voor geinteresseerden: dit is de link naar hun site http://www.terraverdetownhouse.com
Groetjes,
Freubel http://www.orlandofans.nl/phpbb/imag.../icon_cool.gif
Nee, dat hebben wij niet.
Maar dat heb ik bij meerdere eigenaren van woningen gehad. Gewoon vragen wat de prijs is voor de tijd dat je de woning wilt huren. In de meeste gevallen doen ze je aanbod. Er valt bijna altijd te onderhandelen over de prijs.
@Freubel; Goede keuze, ziet er allemaal prima uit !!! ( gaat op ons lijstje :wink: )
Overigens is TerraVerde zo te zien een exacte kopie van Encantada want de townhomes en de clubhouse zien er precies hetzelfde uit.
@Sylly: Als je op een accomodatie reageert altijd vragen of ze een 'special price' hebben voor de periode dat je wilt.
Groetjes,
Pieter & Petra