Re: Vliegen met LTU / Air Berlin
Kreeg vandaag mijn telefoonrekening. Het servicenummer in Duitsland bellen is de helft goedkoper dan bellen met Amsterdam. Is dus de moeite waard om het duitse nummer te bellen. Moet je duits natuurlijk wel voldoende zijn om je verstaanbaar te maken.
Wat Chicco68 zegt klopt helemaal. 2 kaarten kopen mag je 4 stoelen reserveren. Kinderen onder de 12 jaar gratis meereserveren.
Re: Vliegen met LTU / Air Berlin
Bedankt voor julllie reacties,.....
Heb vandaag WTC betaald dus zal ik morgen wel mijn reserverings nummer krijgen. Dan kan ik de kaarten kopen op airberlin.nl en dan zal ik even gaan bellen met het NEDERLANDSE :-\" nummer.
Vandaag de stoelen gereserveerd aangezien ik geboekt heb bij WTC (Amadeus) werd ik dus doorverbonden met Duitsland, kon gewoon in het Engels dus geen probleem. Vriendelijke mensen daar ! Wij hebben rij 17(2x) 18(2x) en 19(2x) en direct de kinder maaltijden kunnen bestellen.
Samenwerking Air Berlin en American Airlines?
Ik heb gemerkt dat ABen AA samenwerken dwz AA stopt klanten in het toestel van AB.
Mensen die dit al meegemaakt hebben?
Gaat in deze om de route DUS-RSW
Re: Air Berlin en American Airlines
Dat doen alle maatschappijen, iedereen werkt wel samen met een ander om de vluchten zo vol mogelijk te krijgen
Re: Air Berlin en American Airlines
Nou, AB deed dat tot voor kort dus niet.... ik wil dus specifiek weten van AB.
Re: Samenwerking Air Berlin en American Airlines?
Air Berlin wordt in de loop van volgend jaar lid van de Oneworld airline alliantie. Hierin zitten ondermeer AA en British Airways. In dit kader werken AB en AA samen. Dit heet code sharing en gebeurt overal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Air Berlin wordt in de loop van volgend jaar lid van de Oneworld airline alliantie. Hierin zitten ondermeer AA en British Airways. In dit kader werken AB en AA samen. Dit heet code sharing en gebeurt overal.
Dat weet ik al en ik weet dat het overal gebeurt, maar ik wilde weten of mensen veranderingen hebben meegemaakt vanwege deze maatregel...
Tot voor kort zat het vliegtuig absoluut niet vol, waren er geen medepassagiers die gratis stoelen konden reserveren terwijl AB hier geld voor rekent enz...