Hotel Gezocht: Universal-area
Ik heb net tickets geboekt voor een optreden van Mario Cantone op 7 juni a.s.
Omdat ik vanaf 8 juni via priceline een hotel heb geboekt wil ik graag weten of er misschien iemand is die een hotel weet in de buurt van Hard Rock(live Orlando). Het adres is 6050 Universal Blvd.
Alvast bedankt.:-D
Re: Hotel in de buurt van Hard Rock
Hallo Martijn, SUPER!!!Hard Rock heeft geen plaats maar ga de andere site nog proberen.:smile::smile:
Als je wat hotels hebt gevonden die je aanstaan, kijk dan ook eens op Hotels.com en Expedia.nl. Zoek op de naam van het hotel.
Heb ik idd al gedaan. Ik denk dat het het Fairfield wordt. Ziet er goed uit en een prima prijs(je).
Nogmaals dank hiervoor.
Heb het Fairfield geboekt. Prijzen kwamen allemaal overeen.:-)
Ziet er prima uit: http://www.marriott.com/hotels/trave...rlando-resort/
En gratis Highspeed internet op je kamer (wel een ethernet kabel meenemen) :)
Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Corry
Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D
Wifi zit in de laptop. In de Public areas heb je Wifi. Maar op je kamer kun je gewoon een kabel in de muur prikken.
http://www.windows-help-central.com/.../utp-kabel.jpg
Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)
Ik heb even wat advies nodig.
Oktober 2006 ben ik voor het eerst naar orlando geweest, ik heb toen in een hotel gezeten heel dicht bij de ingang van Universal Studio's
Afgelopen jaar November 2007 ben ik weer terug gegaan, toen ben ik met een groep vrienden eerst een week Orlando en daarna nog een week Miami wezen doen.
Tijdens ons verblijf in Orlando zaten we in een villa gemiddeld zo 30 tot 45 min rijden van de parken en de malls.
Nu ga ik volgende maand weer naar Amerika, maar nog niet naar Orlando, Nu eens de andere kant van het land (Las Vegas) bekijken.
Maar ik ben ook al begonnen met kijken voor een tripje in Oktober of November dit jaar naar Orlando.
Ik wil dan het liefst een hotel in de buurd van waar gezellige drukte is zodat we s' avond lekker ergens wat kunnen eten en drinken in een leuke bar of zo.
Ik zat zelf te denken aan International Drive. Ik hoor graag de tips kwa hotels en of plaatsen.
Een leuk zwembad cq relax mogelijkheden van het hotel is ook wel belangrijk, er zullen ook wel relax dagen tussen komen waarbij we in het hotel blijven.
Ik kijk nu al weer uit naar het uitzoeken van hotel en naar de reis, Orlando is voor mij echt de nr1 vakantie bestemming sinds ik er voor het eerst geweest ben ben ik helemaal verkocht.