Shoot het is alleen nog voor dit jaar, snik
Afdrukvoorbeeld
Shoot het is alleen nog voor dit jaar, snik
De combi seaworld/aquatica heeft geen einddatum! Thanks Sonja, er staat in de kleine lettertjes voor residents van US, Canada en Puerto Rico, maar als jij dit telefonisch hebt gehoord. Ik had van Ben (fb orlandotips) ook begrepen dat hij had gebeld en dit door had gekregen. Zal dus wel goed zitten! Top actie!
En helaas. Ik probeer ze te bestellen, maar krijg een melding bij de betaling dat ze uit het winkelmandje worden verwijderd omdat er beperkingen zijn. Dat is nou jammer.
Ik snap het niet, wil op de site van Busch Gardens kaartje bestellen voor 2 dagen (dus + Sea World) maar dat kan dus alleen voor inwoners van de USA enz. Hoe zit dit eigenlijk??
Werkt deze link nog: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
Lijkt wel zo, maar ik ben een beetje huiverig om dit soort dingen online te bestellen. Worden de tickets naar het huisadres gestuurt of zo? Hoe werkt dit?
Lijkt zeker te werken!
Wij hebben de tickets de afgelopen weken gebruikt zonder problemen. Als je ze besteld hebt kun je e-tickets downloaden dus er hoeven geen tickets opgestuurd te worden. Succes.
Wij hebben deze ook besteld, gewoon uitprinten en scannen bij de ingang.
Let wel op, je krijgt geen pasje, je printje is je toegangsbewijs.
Je kan ze gerust nemen meerdere mensen op het forum hebben ze gebruikt wij ook .
En je kan ze 14 dagen gebruiken.
Okay, dan ga ik dat doen, thanx:cool: