Voor de goede orde: de eerste 4 zijn de basic rules. De laatste twee horen bij de range rules, waarvan er nog veel meer zijn. Ik lees hier verder mooie tips voor mijn naderende vakantie. Lekker om weer eens te schieten. Bedankt!
Afdrukvoorbeeld
Voor de goede orde: de eerste 4 zijn de basic rules. De laatste twee horen bij de range rules, waarvan er nog veel meer zijn. Ik lees hier verder mooie tips voor mijn naderende vakantie. Lekker om weer eens te schieten. Bedankt!
Dat lijstje met regels hangt ook bij Oak Ridge (en Riegs, en de Gallery), maar gewoon algemeen ergens in de zaak, en op de range en in de sluis, je wordt er niet op gewezen, of zo. Wel wordt het riedeltje even snel afgedraaid bij inleveren van het huurcontract.
Maar in je enthousiasme zul je er misschien niet op letten, hoewel ik ze zelf (onbewust/vanzelfsprekend misschien) altijd wel toepas. Veiligheid voor alles.
De kans is groot dat ik er komende vakantie weer even heen ga, dan kan ik er naar informeren. Maar lijkt je dat wel veilig, shoot from the hip ;) ?
Een holster betekent niet dat je van de heup schiet, dat doen alleen cowboys! Ik vind schieten met een holster idd fijn, net zoals rennend schieten.... maar ik denk zomaar dat dat niet is toegestaan hier :p
Just kiddin', maar ik heb het op de binnenbanen in Orlando nog nooit gezien. Maar, zoals gezegd, mocht ik er komen, vraag ik het even.
Dankje!! Ik ga er in juli ook zeker even langs.
Ik ga in April even kijken in Kissemmee naar een schietbaan in de omgeving.
Hallo,
Iemand ervaring met een shooting range?
Ik zou in USA graag eens naar zo'n zaal/veld gaan waar je met een wapen kan schieten.
Heb zelf totaal geen ervaring of heb ook geen brevet. Zou graag weten wat dan de mogelijkheden zijn?
En of iemand een goede weet.
Hoi Tim,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp hierover.
Misschien kun je hier alvast wat van de info vinden die je zoekt.
En uiteraard kun je hier ook je vragen stellen die je verder nog hebt over shooting ranges en alles wat met het legaal afvuren van wapens in Florida te maken heeft.
Veel plezier!