Entertainment dien je, net als in de 767, te betalen voor economy en comfort. In star/Premium is dit gratis.
Bagage bijbetalen is al een tijdje zo ondertussen.
Afdrukvoorbeeld
Entertainment dien je, net als in de 767, te betalen voor economy en comfort. In star/Premium is dit gratis.
Bagage bijbetalen is al een tijdje zo ondertussen.
Overigens worden de vluchten voor de zomer 2015 weer samen met JetAirFly gevlogen.
Routings zijn AMS-SFB-MIA-BRU-SFB-MIA-AMS.
Oftewel, maandags heen, dinsdags terug, woensdags thuis of vrijdags heen, zaterdags terug, zondags thuis.
Machines zijn, in tegenstelling tot het winterseizoen, in de zomer van ArkeFly
Weet iemand of er in het vliegtuig van Arkefly powerports zitten onder de stoelen. Ik heb het al opgezocht bij Seatguru en bij b767-300er, maar kan het niet vinden. Dat zou betekenen dat ze er niet zitten. Maar ik wil het graag zeker weten.
Ik heb ze niet gezien.
Alleen in de dreamliner. In andere machines niet
Ik ben in juni nog naar FL geweest met ArkeFly en heb geen mogelijkheid gezien om op te laden.
Klopt, de 767 heeft het inderdaad niet, alleen de dreamliner, maar die wordt pas vanaf midden april 2015 ingezet op de Florida route
En,b767-300er, ik wil heel graag met de Dreamliner vliegen.
Een paar jaar geleden was ik in Seattle en toen stonden er vier Dreamliners op het platform en waren er nog twee in aanbouw terwijl ze nog geen meter hadden gevlogen.
Een collega van mij vloog een paar weken geleden naar Turkije en ,terwijl jij van niets wist, hadden ze de Dreamliner voor één keer ingezet.
Maar eens komt mijn tijd ook eens. :-)
De Dreamliner vliegt regelmatig naar Turkije, dit was zeker niet eenmalig.
Half september vliegen wij er ook mee naar Antalya.
De dreamliner naar Turkije van arke was geen geheim hoor...
die waren in juni allemaan gescheduled.