Maar is dit nog wel het goedkoopst bij jou? Ik zie bv bij Auto Europe en Cardelmar veel betere tarieven dan bij Brits.
Afdrukvoorbeeld
Maar is dit nog wel het goedkoopst bij jou? Ik zie bv bij Auto Europe en Cardelmar veel betere tarieven dan bij Brits.
Tot nu toe was deze altijd het goedkoopste voor ons.
Wij willen altijd graag met z'n tweetjes kunnen rijden.
En we nemen altijd midsize omdat die voor ons groot genoeg is.
Heb voor volgend jaar nog niet echt rond gekeken alleen even bij Alamo brits.
Ik heb van de week geboekt bij uscarhire.com voor volgend zomer die was voor ons het goedkoopst. Verhuurder is Alamo. Pakket Silver inclusive dit houdt in twee bestuurders en wel volle tank mee en volle tank retour.
Heb net even beter rond gekeken maar tot nu toe is Alamo brits de enige met een extra bestuurder erbij.
En dan zijn ze voor ons nog steeds het goedkoopst. Als je bij de andere een extra bestuurder erbij rekent.
Bijzonder, want bij mij scheelt het echt meer dan € 100,- als ik voor het Gold pakket kies bij AutoEurope. Dit is incl. 3 extra bestuurders en een volle tank benzine.
Het gaat bij mij om een midsize SUV voor 12 dagen in maart.
Bij mij ook als ik het voor onze periode vergelijk met Cardelmar (met de meest uitgebreide dekking, tank benzine en extra bestuurder).
Als het je om alleen een extra bestuurder is te doen dan zou ik zeker naar uscarhire.com kijken en dan het silver inclusive pakket. Je hebt dan geen tank maar die is gauw vol te krijgen met dat prijsverschil. Ik heb daar een minivan voor 25 dagen voor 841,50 euro gehuurd voor de periode juli/augustus 2016.
Ik heb ook bij autoeurope gekeken en daar moest ik met volle tank extra ( en de 3 extra bestuurders) 1081 euro betalen. Nb. Wij zijn met twee bestuurders boven 25 jaar dus zijn maar 1 extra bestuurder nodig.
Bij mij is rechtstreeks bij Budget het goedkoopst (20 dagen minivan, Dodge Grand Caravan, juli/aug 2016).
Daar is de 'spouse' automatisch gratis extra bestuurder dus hoef je niets voor bij te tellen.
Ik betaal 601 euro voor 20 volle dagen.
Afgelopen 2 reizen boekte ik ook steeds bij Alamo Brits
Welke budget? Amerika of Nederland?
Budget.com