Aan welke prijzen moet ik dan denken voor een ticket en in welke periode?
Afdrukvoorbeeld
Aan welke prijzen moet ik dan denken voor een ticket en in welke periode?
Ik had toen een ticket voor EUR 279,= en vertrok op 31 januari, die prijs was volgens mij ook alleen geldig in januari. Ritchie was in april geloof ik, weet niet meer wat zij betaald hebben, maar niet veel meer geloof ik?
450 p.p. alles incl. dacht ik
O, dat laatste vind ik nog wel aan de prijs. Als je via Arke een fly-drive boekt kun je dat ook kwijt zijn. Of was het een fly-drive?
Volgens mij niet. Toen ik er in januari was sprak ik mensen op het vliegveld die wel een fly drive hadden, zij waren 399 kwijt voor 9 dagen incl. autohuur. Daar doe ik het ook wel voor hoor :D
Foutje, onze tickets waren 549 p.p. en hadden de comfort klasse, zonder fly en drive.
Wij waren eind maart.
Wij betaalden hetzelfde in februari maar dan incl. 10 dagen autohuur. En als we nog iets langer hadden gewacht met boeken had het nog goedkoper gekund. Maar ja, dat blijft altijd een gok, het juiste moment van boeken.
Beste b767
jij weet zoveel van over welke vlucht met welk vliegtuig type wordt uitgevoerd. Mag ik je vragen of je weet met welk toestel(len) de vluchten op 13-8 heen en 27-8 terug worden uitgevoerd (schermpjes etc)?
thanx!
Beste Betsy,
Dit kan je zowiezo zelf ook terug zien op mijn website (klikken). Je vliegt heen en terug met een Boeing 767-300ER Zonder winglets (opstaande vleugeleinden)
Deze machines zitten in Premium Comfort 2-2-2 en in economy/comfort 2-3-2. Ze hebben bredere stoelen dan de met-winglets variant. Wel heb je geen entertainment in de stoel voor je, maar een losse player.
Fijne vakantie!