-
Re: Vliegen met ArkeFly
Ik vlieg in mei voor de eerste keer met arke. Bij andere vliegtuigmaatschappijen ben ik gewend mijn passagiersinformatie zoals paspoortgegevens en eerste verblijfsadresdoor online door te geven.
Bij arke is dit niet mogelijk en online inchecken is ook niet mogelijk. Moet je deze gegevens pas bij inchecken op schiphol overleggen? Dit lijkt mij veel tijd kosten.Wat is de ervaring van degenen die al met arke hebben gevlogen?
-
-
Gisteren met arkefly naar Sanford gevlogen.
Keuze op schiphol om zelf in te checken of bij de balie.
Wij hebben zelf ingechecked, dit is zo gebeurd, gegevens bij de hand houden en invullen maar.
Bagage in de bagagekluizen deponeren, printen en off you go.
Maar je kunt ook gewoon naar de balie gaan, dit ging ook heel snel.
-
@laanvdj & b767-300er:
Bedankt voor de informatie
-
Beste b767-300er,
ik zie dit op jouw site staan:
05-09-14 t/m 24-10-14 |
76W |
900 |
1315 |
1500 |
1615 |
1730 |
835 |
Klopt het dat dat eers een 763 was?
-
Dat kan kloppen ja. Ik heb de oude gegevens even niet meer bij de hand.
-
Even nagekeken, en inderdaad stond er eerst een 763 op deze vlucht en is dit gewijzigd in een 76W
-
Dank je wel! Is dat voordelig of juist nadelig? Heb nog nooit met Arke gevlogen.
-
Ik kan het verkeerd hebben, maar voor zover ik weet hebben de nieuwere 76W(inglet) een breedte indeling van 2-4-2, tegenover 2-3-2 in de oudere modellen. Qua stoelbreedte ben je dus wat minder af.
-
76-er,
Klopt.
Kort Samengevat:
een 763 is gemiddeld bij Arkefly 25 jaar out, en zit in premium 2-2-2, en in de andere klassen 2-3-2. Je hebt een losse entertainmentset (indien betaald)
Een 76W is gemiddeld wat jonger en nieuwer, zit in premium 2-3-2, en in de andere klassen 2-4-2, het entertainment zit in de hoofdleuning van de stoel voor je. Er is bij deze varianten ook gratis water aan boord wat je zelf kan tappen. (en door de winglets op de vleugels verstookt ie wat minder peut)
De 763 gaat er per 29-10-14 bij Arkefly helemaal uit. (ze hebben er 2 en de eerste gaat per eind mei)
Weet dus niet in hoeverre het nadelig is. De beenruimte is hetzelfde, de stoelbreedte 2,5cm smaller, het entertainment is wat moderner.