Ja dat is een geweldige prijs. Maar het hoogseizoen is m.i. duur prijs ligt tussen de 875/975 euro voor 9-07-2010/05-08-2010. Hebben vliegtuigfirma's uit usa meer beenruimte. Zoon van 2.07, man van 2.00 meter.
alvast bedankt. Loekie
Afdrukvoorbeeld
Ja dat is een geweldige prijs. Maar het hoogseizoen is m.i. duur prijs ligt tussen de 875/975 euro voor 9-07-2010/05-08-2010. Hebben vliegtuigfirma's uit usa meer beenruimte. Zoon van 2.07, man van 2.00 meter.
alvast bedankt. Loekie
Hoewel het off topic is en er over dit onderwerp al veel bekend is: kijk even op www.seatguru.com of in de topics over de vliegtuigmaatschappijen
Hallo allemaal
Ik heb inderdaad via www.schiphol.nl geboekt. Ik heb 3 weken geleden geboekt. Heb het echt constant in de gaten gehouden en toen de tickets voor de terugvlucht er op stonden heb ik gelijk geboekt.
Onze vluchtgegevens:
2 juli
AMS - MAN 8.10 - 8.35
MAN - MCO 10.25 - 14.20
23 juli
MCO - MAN 20.25 - 9.35
MAN - AMS 11.25 - 13.50
Dus echte hele gunstige tijden.
Wij zijn voor 2 volwassenen en 2 kinderen nog net geen 2000 euro kwijt inclusief boekingskosten + vliegticketgarantie + boekingsbemiddeling.
Monique
Hai, hier ben ik weer, surf me suf. Nou vond ik GoVolo, als je dat googeld kom je het tegen. Het is een reis bureau en ik schrok van de prijs. Periode 09-07-2010/05-08-2010 = 2112 euro voor 4 volwassene. Heeft iemand ervaring met deze mensen.
Hoop snel van jullie te horen. Dan kan ik nog boeken vanavond.
gr. Loekie
Als dat alles inclusief is, dan is het een spotkoopje...
Laagste prijs die ik daar krijg (voor die data) is ruim 3200 voor 2 volw en 2 kids (of vlieg je niet naar Orlando?).
zit te kijken bij GoVolo en degene waar ik met 3 volw. onder de 2000 kom zijn weer die Heatrow- Gatwick overstappen met Virgin (MCO, 03-07-10 e.v) Helaas
als ik goed wijs word uit je bericht dan moet je in New York naar een ander vliegveld
http://maps.google.nl/maps?daddr=Lag...,0.522537&z=11
er is wel een bus service ofzoiets
http://www.nyairportservice.com/page.php?id=52
Niet echt gemakkelijke vluchten, zeker niet gezien de switch JFK - LGA
Ja maar de vliegvelden liggen dicht bij elkaar, en we hebben 2 uur om er te komen.
ene vliegveld 13.15 andere vliegveld stijgen we om 17.30 uur op.
Mooi toch scheelt meer als 1500 euro. Villa is gratis.
Krijg er nu zin in
Tip: neem een taxi. Zie hieronder de opties:
Wij hebben weer alleen de heen vlucht geboekt bij Air Berlin.April/mei.
Twee personen voor 600 Euro met XL seats.
De terug vluchten worden pas in oktober of november vrijgegeven.
Waarom 2 vliegvelden als je voor hetzelfde geld of minder (2032 euro) met Continental gewoon Ams-Newark-MCO vliegt en weer terug?
En inderdaad 9/6 of 9/7 scheelt toch mooi 1300 euro's
De heren zijn dan wel geen SGR/ANVR en waarom is ACCOR (Novotel etc) eruit gestapt?
Wel weer leuk je kunt als particulier partner worden en zelf tickets gan verkopen via deze site (zie rechts onder de GoVolo website : => partner) worden
Als je 9/7 t/m 5/8 intypt komen ze met vergelijkbare prijzen als de bekende Nederlandse sites.
Was 9 juni nou daadwerkelijk de bedoeling? Want dan kan ik ook wel rond die prijs vliegen. Maar voor 9 juli lukt dat echt niet. Loekie ik ben ook benieuwd, laat je nog wat weten?
Als ik onze data ingeef (30/4 - 14/5 2010) krijg de prijs van 543 E p/p van A'dam naar Orlando, via Houston, met Continental. Ze geven daar nog 18 E korting op, p/p.
Ik heb voor deze vlucht 542 E p/p betaald bij t reisburo zonder 18 E korting.
De 'extra' kosten op t reisburo waren 129,50 E totaal dus zegmaar 26 E p/p bovenop het ticket aangezien we met 5 pers. reizen.
GoVolo heeft t over max. 65 E uitgiftekosten.
Dus ja, via GoVolo was deze vlucht voor ons goedkoper geweest maar ik weet nu zeker dat alles klopt en incl. is, bv ticketgarantie.
Ik vind het wel een spannende onderneming wat Loekie doet!!
Toch een onbekende aanbieder van vliegreizen. Tenminste ik heb GoVolo nog niet eerder voorbij zien komen hier op dit forum (ook geen andere forums). En 2 uur overstaptijd ook nog met transport naar een ander vliegveld:sad: Ik zou het er spaans benauwd van krijgen. Als je maar een beetje vertraging hebt, mis je je aansluitende vlucht.
Maar goed iedereen is natuurlijk anders, en als je van avontuur houdt is dit wel een aanrader:razz:
Ben benieuwd of we nog een reactie krijgen over die 9 juni want die had ik ook gelijk zien staan. Zo te zien heeft ze de gegevens gekopieerd van internet en niet zelf getyped. Voordeel is dan wel dat je extra lang in Florida bent;)
ik heb ze woensdag geboekt bij Ebookers en betaal 1590 voor 3 personen. Volgens mij gaat het wel snel met de tickets want die ik eerst wilde boeken (1500) was al vol.
Tja we kunnen alleen de meivakantie. 1 mei t/m 15 mei
We vliegen vanaf Amsterdam - Atlanta - Orlando en
Orlando - New York - Amsterdam met overstaptijd van beide 3 uur.
Het bedrag was inclusief alle toeslagen en belastingen (2 volwassenen en 1 kind)
Oke hier ben ik weer.
Inderdaad, een heeeeeeeeeeeeeeele grote fout. Maar. Het bedrijf www.govolo.nl heeft het uitermate goed opgelost.:
Geachte mevrouw,
Betreft : dossier A751762
Bij deze bevestigen wij u de ontvangst van uw verzoek.
De biljetten zijn vandaag uitgegeven, en met uitzondering als commercieel gebaar is uw boeking geannuleerd ZONDER KOSTEN.
Ik heb de transactie geannuleerd, dus het bedrag wordt niet van uw card afgeschreven.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sofiane
GO VOLO.nl
Deze firma doet het echt goed.
Jongens wat een vreselijke stress volle dag. Maar ik heb de champagne geopen, en een glas gedronken op Sofiane. Keurig.
Verteld dat mijn man en ik allebei 50 worden dus samen 100. Een feest dus. Nou het leek erop dat het een sof zou worden. Sofiane heeft niet alleen mijn tickets geannuleerd, maar ook mijn betaling stop gezet. Ik mag boeken waar ik wil. TOP
We vertrekken over anderhalve week, maar de vroege 2010 vakantie begint alweer te kriebelen als ik de prijzen zie; AMS-MIA 19 feb - 11 mrt voor maar 364 bij Expedia.com
Zeker netjes opgelost want volgens hun annuleringsvoorwaarden hadden ze 10% + €30,- p.p. mogen vragen bij annuleren....... scheelt weer € 300,-
Lijnvluchten:
Voor uitgifte vliegticket
10%* van het totaalbedrag + € 30 behandelingskosten per passagier
Na uitgifte vliegticket
100% van het totaalbedrag incl. alle tax**
Bij niet-restitutie van het vliegticket
100% van het totaalbedrag incl. alle tax**
tot vertrek 3 juli heeft BA best scherpe tarieven naar Florida . € 579 voor een retour voor een volwassene. Helaas kunnen wij pas eind juli vertrekken en dan zijn de tarieven die ik kan vinden een stuk hoger. We wachten dus nog even op connections.
Vandaag geboekt bij Vliegwinkel:
19 juli Frankfurt - Orlando
16 augustus Orlando - Frankfurt
Vliegen rechtstreeks met United / Lufthansa
Prijs: 3560 euro voor 4 volwassenen
geboekt voor 3 juli tot 24 juli 2010 bij virgin atlantic 3 vowassen en 1 kind 2150 euro betaald echt een koopie
Gisteren bij Martinair tickets geboekt voor €568!
Vertrek 20 februari Amsterdam - Orlando, terug op 27 februari Orlando - Amsterdam!
Yes we gaan!
Vertrek zo 2 mei, retour za 15 mei.
Us Airways , 2 volwassenen , 2 kinderen.
Frankfurt - Orlando , overstap in Charlotte.
EUR 1540 .
Dit topic gaat over vliegtickets 2010 en niet over Martinair maar er is bij Martinair wel iets vreemds aan de hand. De prijzen voor tickets verschillen op hun site nog wel eens. 4x proberen op één dag op diverse tijdtsippen levert 4x een ander resultaat op. Let wel, iedere keer zelfde datum en aantal passagiers ingegeven. Kostte een ticket voor 19 juli 2010 's ochtends nog 992 euro; hetzelfde ticket kostte 's avonds ineens 888 euro. Meer dan raar:-k
Dezelfde gegevens invoeren maar nu met vetrek vanaf Frankfurt (via Vliegwinkel) levert als resultaat dat je met KLM naar Amsterdam vliegt en van daar rechtstreeks te vliegen naar Orlando. Prijs voor een ticket (totaal) is dan ineens 760 euro!
Snap jij het nog:-?
blijven proberen , tegen het einde van de week krijg je nog geld om te vertrekken :)
grapje ....
prijzen zijn bij martinair uit ondervinding idd heel variabel
wij hebben ons tickets voorlopig nog niet geboekt , wel al een prijsje bekend
680€ /pp amarican airlines
12 juli- 31 juli
vertrek brussel - NY - Orlando
terug Miami -NY - Brussel
Maar de moed om het te snappen heb ik al lang opgegeven hoor Rob. 't Is een rare handel. Overigens zie je de prijsverschillen die per dag wisselen ook wel bij andere luchtvaartmaatschappijen.
Wij hebben dit, voor we de laatste paar reizen bij connections boekten, ook bij Delta en United ervaren. Daarom vul ik zelf, als ik een 'rondje langs de velden' maak, direct de juiste gegevens in, zodat we, zodra er een uitschieter naar beneden wordt aangeboden, direct genadeloos toe kunnen slaan. Of zoals ze vroeger in het Duitse warenhuis Kaufhof adverteerden: Aufgepasst......zugefasst! En ik geef onmiddelijk toe dat het vrij veel tijd kost om het te volgen en dat niet iedereen daar tijd voor vrij voor wil of kan maken.
@ Flufjuh: Al doende leren we en door schade en schande worden we wijs. Wij hebben ons ooit ook wel eens door een reisorganisatie onder druk laten zetten. Vroeger zat je geduldig aan de balie en geloofde je wat de juffrouw zei........Zaten we uiteindelijk in een overvol vliegtuig van United naar LA terwijl het KLM vliegtuig, waar we nota bene zelf naar gevraagd hadden, halfvol en met een gunstiger aansluiting op dezelfde dag naar die bestemming vloog. En we waren nog honderd harde hollandse guldentjes méér kwijt ook....](*,)
We hebben voor 2 volwassen en 1 kind voor de meivakantie (1 t/m 16 mei)
1590,-- betaald inclusief alles extra's.
Vliegen met KLM (delta)
Bedankt Ton want dan ga ik ook geen moeite doen om het wel te begrijpen. Het is en blijft toch een kwestie of je gevoel zegt dat het goed is en je beurs aangeeft of het kan;) Misschien kunnen we wel een Forum vliegtuig gaan kopen.... beetje time share idee.... TA2 Gerrit als piloot, jij navigeren, breng ik de koffie rond:idea:
Ik ben dringend op zoek naar de goedkoopste tickets naar orlando van 25 juni tot 29 juli 2010 = We zijn met 5 volwassenen en 2 kinderen
en 3 volwassen die vertrekken op 1 juli tot 29 juli 2010
Kan er mij iemand dringend helpen
Laat het mij weten
ook per email mag
<emailadres verwijderd>
Dank u
Jan Heylen
Het belangrijkste is dat je kunt toeslaan op het moment dat je een goede aanbieding ziet. Dus zorg ervoor dan je van te voren al weet dat je in die periode vrij kunt zijn.
De aanbieding waarmee wij voor 339,- pp vliegen heeft er denk ik een uur op gestaan. Als we dan nog hadden moeten uitzoeken of het kon of niet dan was die alweer weg geweest..
Ben nu ook al een paar dagen lang de websites voor vliegtickets aan het afstruinen, maar kan geen vliegticktets vinden van onder de 900 euro p.p. Wij willen 3 juli 2010 vertrekken en 22 juli weer terug. 2 volwassen en een kind van 5 jaar. Van de prijzen wordt ik nog niet echt blij:???:. Maar we blijven doorzoeken en hopen dat we op de juiste tijd kunnen toeslaan.:grin:
Ik heb zojuist geboekt bij Martinair.de :D:D:D
Op 31 juli '10 stijgen we op in Dusseldorf om 10h10 om te landen in Amsterdam. (KLM)
Vanuit Amsterdam,14h30, rechtstreeks naar Orlando. (martinair)
Op 19 aug '10 volgen we de omgekeerde weg. 20h30 vertrek uit Orlando - aankomst Dusseldorf 15h20
En nu dan de prijs voor 3 volw. en 1 kind : € 2.370 en 40 centjes. Niet verkeerd, hè.
Als je via de nederlandse site van martinair boekt, dan vlieg je van A'dam naar Orlando en betaal je ca € 3.400.:roll:
Toch maar even € 1.000 uitgespaard. :-\":-\"
Dus als via Dusseldorf vliegen geen probleem is voor je, zou ik maar vlug eens op de Duitse site van Martinair kijken.
Succes ;-)
Pffff mijn datum komt op de Duitse Martinair juist bijna 200 euri duurder uit.... :(
Kan kloppen, want een half uurtje na mijn boeking ging ik nog eens kijken en op sommige dagen was er ca €65 pp bijgekomen. (de prijzen op mijn data waren nog ongewijzigd.)
Ik weet niet precies wanneer je vertrekt, maar als je een beetje flexibele data hebt, kan je nog een hele mooie prijs bekomen.
net geboekt via airstop.be
Brussel-NY NY orlando 10.10-18.40
Miami-Madrid Madrid-Brussel 18.20-11.15
2 volwassen 12july-31 july 2010
1447,04€ totaal
ja heb al via e bookers geboekt , correcte afhandelingen , zeer mooie prijzen , echter slechte service bij problemen , zelf nog gelukkig niet met te maken gekregen , maar kennissen vorige jaar wel .
zolang er niets misgaat super , en goedkoop ;)
Dwaze dagen aanbieding van de Bijenkorf lees hier