Ik heb ook gekeken en dezelfde vraag.
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij moet je hier http://wdtc.disneyinternational.com/Special-Offers.asp kijken.
Mushu, kan je dan ook boeken via deze site als je in Nederland woont? Krijg je dan geen problemen bij aankomst?
Volgens mij hebben andere forumleden wel via die site geboekt, ik zelf nooit dus kan niet uit ervaring spreken. Ik zag bij de voorwaarden niet staan dat het alleen voor UK inwoners zou zijn. Lijkt mij dat het geen probleem is. Eenmaal geboekt is er volgens mij niemand die gaat controleren uit welk land je komt.
Toch maar op gegokt, scheelde best veel geld.
Ik heb geboekt en aanbetaald.
bij gegevens kon ik Nederland aanklikken dus dit ook gedaan.
heb een bevestiging binnen van boeken.
Volgens mij hebben forumleden ook via deze site geboekt het is een internationale site . Welk hotel heb je nu geboekt ?
Art of animation, we hebben nog gekeken naar French quarters maar Art of Animation lijkt ons leuker.
Dus geen (quick) dinerplan en kadobon maar wel 14dgn voor 7dgn.
we hebben nu 6dgn Art of Animation en 14dgn ticket met hopper en fun options voor de prijs van 7dgn.
komen we in totaal op £ 1308,- is ongeveer €1550.
En we verwachten natuurlijk na alle hulp een verslag van jullie reis he :D
Mijn dank is groot voor alle goede tips!
Ga het volgend jaar proberen.
Verwacht niet te veel ervan want dat wordt dan me allereerste blog.:D
En ga het dan (waarschijnlijk) op de ipad doen dus ga maar alvast oefenen;)
Leuk Art of Animation! In een "gewone" hotelkamer of heb je family suite? En inderdaad een blog vinden wij altijd erg leuk hier op het forum....:)
Een "gewone" kamer is in Kleine zeemeermin thema en laat me dochter daar nou helemaal gek van zijn:)
Dus die keuze was ook makkelijk gemaakt.
Dan is ze vast niet meer van de kamer te krijgen. Of uit het bad, dan zit je als het ware in de grot met alle verzamelde spulletjes van Ariel (inclusief een hidden Mickey).
Hoeveel dagen heb je nodig om magic kingdom,Epcot,Animal kingdom en Holywoord studios te bezoeken? we gaan in mei met 2 volwassenen
wij hebben nood aan 1 dag per park ,anders moet je bijna lopen om rond te komen, wij zijn nu al 3 keer heel disneyworld rond gegaan en hebben nog niet alles gezien :o, wij nemen meestal nog 1 extra dag om opnieuw een park te bezoeken (zoals dit jaar Magic Kindgom met het nieuwe Fantasyland)
Zeker Wishes in Magic Kingdom en Fantasmic in Hollywood Studios gaan bekijken , is echt de moeite!!
* wij gaan wel altijd in de zomer , dan is het (denk ik) drukker dan in Mei qua aanschuiven aan attrakties , maar onze eerste keer was in september (enorm rustig) maar omdat het toen onze eerste keer was hadden we ook echt wel een volledige dag per park nodig*
veel plan plezier!
Inderdaad, minimaal 1 dag per park. Ik vind het ook altijd handig om een extra dag in te plannen om terug te gaan naar een park. Ik ben nu ongeveer 15 keer geweest en ontdek nog steeds nieuwe dingen! En kan me ook nog steeds meer dan 1 dag in een park vermaken (maar ik bezoek de parken voor mijn doen altijd op super relax stand).
Hallo allemaal,
ik had graag eens naar disney world willen gaan
maar weten jullie wanneer het beste periode is om te gaan ?
Zeker wat weer en drukte enzovoort
En gewoon wie hier al geweest is tips enzovoort
Alvast bedankt x
Er staat enorm veel info op dit forum zoek misschien eens met de search link .
wij gaan altijd laat april en dan is de temperatuur geweldig niet te druk in de parken . Vermijd de maanden juni , juli en augustus dan is het namelijk vochtig warm .
Oke bedankt ik zal zeker nog verder zoeken !
Weet iemand toevallig ook wanneer de show is met zo allemaal lichtjes in wdw ?Stel da ik nu in sept zou willen gaan krijg ik deze dan te zien ?
Alvast bedankt.
Eind april, begin mei is ook mijn favoriete tijd. De Osborn lights zijn er met kerst, ong va ergens in november. Halverwege september start de halloween viering.
Meestal 's avonds. En op deze link kun je zien hoe laat de zon onder gaat. Ook in September gaat de zon onder. En er zijn altijd wel lichtjes.
Maar de Osborn lights zijn er niet in september. Weet niet zeker of Antonee deze bedoelt maar denk het wel.
Dat is het probleem in mijn ogen, wat Antonee bedoelt is wazig, dus krijg je ook wazige antwoorden. Ik had ook UTFSM kunnen antwoorden, maar dat is niet netjes :p
Of hij bedoeld de electrical parade maar die trekt niet meer uit he .....
Tja ik ben een vrouw he. Lees tussen de regels door en neem van alles aan :D. Ook zie ik niet zo snel problemen en klets (schrijf) graag een end weg over WDW (maar that's just me en waarschijnlijk niet typisch vrouwelijk). Zou eigenlijk ook wel verbaasd zijn als de lichtjes show over iets anders dan de Osborne lights zou gaan want verder zijn er zelfs in Disney weinig shows met lichtjes (helmaal niet toch?). Of is het dan weer Rotterdams om voor lichtjes ook lampjes te kunnen lezen en zeker niet aan vuurwerk te denken? Maar Antonee kan ons vast vertellen over welke show het gaat.
Jawel hoor, vanavond om 8 en om 10 uur, https://disneyworld.disney.go.com/en...trical-parade/
Wow das goed nieuws trekt die heel het jaar nog uit ? Ik dacht dat die werd vervangen .
Ja sorry ik had misschien wat beter mogen uitleggen maar ik weet niet hoe die show heet
eigenlijk maar het is inderdaad electric parade wat ik bedoelde :)
Dus geen show maar parade. Daar dacht ik niet aan. Cindy jij hebt gewonnen :D!
Welkom Antonee. Het Forum is bedoeld om als naslag-werk te dienen. Daarom zijn er voor vragen die steeds terugkomen verzameltopics gemaakt. Het handigste is als je die eerst even doorleest. Hier alvast een voorzetje. Dat maakt dat je wat gerichtere vragen kunt stellen.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...-Algemeen-quot
http://www.floridaforum.nl/showthrea...ragen-en-Tips!
http://www.floridaforum.nl/showthrea...ragen-en-Tips!
Wat betreft de Events in Disney, daar is ook een mooi overzicht van: https://disneyworld.disney.go.com/events-tours/
Dan kan hier toch een slotje op?
Persoonlijk vind ik september een mooie periode om te gaan, niet al te druk, en lekker weer.
Dank u wel allemaal ^^
Wij (2 volwassen) gaan op in januari een weekje voor het eerst naar Orlando. Hotels zijn geboekt (off-site, dus geen Resort hotels), maar we hebben een huurauto.
Het lijkt het ons het beste om de Disney parken te gaan bekijken, dan dan direct maar goed. We kunnen 6 dagen in parken zijn. Zou hiervoor een normaal 6 daags ticket goed zijn of is de Hopper echt aan te raden? Eén van de twee waterparks zijn dicht, dus doen we maar geen Fun erbij.
Bij American Estates is een 6-daags ticket EUR 226 (Hopper 263), maar kan ik als b.v ANWB lid ze goedkoper ter plekke halen bij de AAA of een andere aanbieder? Of zouden jullie iets anders aanraden?
Voor de eerste keer zou ik niet Hoppen. Dit kost je extra tijd en de eerste keer wil je toch alles zien.
Wij hebben eigenlijk altijd een hopperpas gehad maar zeker niet altijd effectief gebruikt. Zoals Njit schrijft, je wil toch alles zien dus blijf je vaak de hele dag in 1 park (eventueel met een pauze en kom je later terug naar hetzelfde park). Maak vooraf een planning en als dat goed lukt zonder te hoppen dan bespaar je weer een paar tientjes per persoon waarvan je lekker kunt eten. Het vuurwerk in MK en Epcot is er elke dag maar bv Fantasmic in HS en de Electrical Parade in MK is er op bepaalde dagen dus daar moet je dan wel rekening mee houden in je planning.
Ik weet niet of dit kan, maar kan je b.v een ook 7-daagse niet-hopper nemen en die in 5 dagen verbruiken? Dan zou ik op 2 dagen naar een ander park gaan, of kan dat niet?
En nog iemand tips mbt tot aanschaf?
Nee dat kan niet.
Citaat:
Welke tickets wil je?
De Magic Your Way Disney-tickets zijn er in 8 varianten:
- Base-ticket: Hiermee kun je een x-aantal dagen de 4 grote Disney-parken in (Magic Kingdom, Epcot Center, Animal Kingdom, Hollywood Studios). Je mag per dag één park in (je kunt niet een "dag" van je ticket gebruiken om op dezelfde kalenderdag een tweede park te bezoeken). Je moet je aantal dagen gebruiken binnen 14 dagen na je eerste bezoek, ongebruikte dagen vervallen daarna.
- Base-ticket met Hopper-optie: Idem als het Base-ticket, maar nu kun je elke dag meerdere parken bezoeken.
- Base-ticket met Waterpark Fun & More optie: Idem als het Base-ticket, maar je kunt met dit ticket ook een x-aantal keer naar "kleinere" Disney-attracties: de waterparken (Typhoon Lagoon en Blizzard Beach), DisneyQuest, ESPN Wide World od Sports en Disney’s Oak Trail Golf Course (alleen greenfee, tee time reservering noodzakelijk).
- Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie: Meerdere parken per dag en ook nog naar de "kleinere" Disney-attracties.
- Bovenstaande varianten met de Non-expiration-optie: Zelfde mogelijkheden als de hiervoor beschreven varianten, maar je "dagen" blijven onbeperkt geldig, de beperking dat de dagen binnen 14 dagen moeten zijn gebruikt geldt niet.
Het is een 6 daagse Base geworden zonder hopper voor EUR 226. Rustig die eerste 4 dagen alle 4 de parken bekijken en dan de laatste 2 dagen kijken waar we opnieuw heen willen.