Kort vraagjeuh!
Bij AA kreeg je bij je vlucht geluids oortje, je kent ze wel voor muziek te luisteren.
Krijg je deze bij United ook?
Afdrukvoorbeeld
Kort vraagjeuh!
Bij AA kreeg je bij je vlucht geluids oortje, je kent ze wel voor muziek te luisteren.
Krijg je deze bij United ook?
Je krijgt bij United oordopjes.
Zou lekker je eigen oordopjes gebruiken van bijv. je Ipod of ander mp3 spelertje, want de United oordopjes zijn a la goedkopie en gaan volgens mij na verloop van tijd zeer doen in je oren. Ik maak de zakjes in elk geval nooit open en gebruik m'n eigen doppies. Nog mooier is als je noise cancelling oordopjes hebt, die filteren veel herrie eruit. M'n broer had die bij de Walmart gekocht afgelopen september en ik heb me rotgezocht afgelopen maart, maar kon ze niet vinden...
Inderdaad, de gratis oordopjes gaan je (mij) vrij snel irriteren.
Ik heb mezelf een paar jaar geleden bij BestBuy ook een noise-reduction koptelefoon (Sony) gekocht en het werkt echt.
Ik gebruik hem voor de Ipod en voor de inflight entertaiment. Zo gauw je hem "aanzet" krijg je een ruis, die het vliegtuiggeluid reduceert. Raar maar waar.
Ik heb ook m'n eigen oordopjes gebruikt (die ik ook voor mijn psp gebruik). Die van United zijn vrij lomp en je oren gaan er zeer van doen.
Dus zoals bij AA...
Verder, ik zou graag kijken of er nog plaats is bij economy plus voor mijn lange vluchten.
Maar ik ben bang als ik boek en betaal dat blijkt dat we geen goede plaats hebben (volgens seat guru dan)
groetjes, sven
Ik heb het vorige week bijgeboekt op de site van United voor dat je betaald kan je zien welke plaatsen er nog vrij zijn.
Hey Sven,
als ik je goed begrijp wil je upgraden naar Economy +? Je kunt dit op verschillende plaatsen doen. Hoe langer je wacht, hoe minder keuze. Dus is de methode die theovg aangeeft de handigste. Je bepaalt dan zelf op welke stoel je zit, uiteraard heb je de keuze uit de vrije stoelen. Je kunt dus in principe niet op een slechte plek gezet worden. Technisch gezien heb je geen recht op de gereserveerde stoel, je ticket geeft immers alleen recht op vervoer van A naar B in een bepaalde klasse. Andere mogelijheden om te upgraden zijn: bellen naar United en informeren naar de mogelijkheden tijdens het inchecken. Wanneer de economy overboekt is en de plus niet, worden sommige passagiers wel gratis geupgrade.
Tijdens onze vlucht waren er best nog een aantal economy+ stoelen vrij, alleen in de middenrij. De bemanning hield scherp toezicht dat er geen economypassagiers in de plussectie gingen zitten.
Een vraagje. Nu kreeg ik vandaag voor mijn man een premierpas. Wij (ikzelf en de 2 kids) hebben 2x met United gevlogen. Manlief is zowel dit jaar als vorig naar NieuwZeeland geweest met Singapore Airlines en heeft deze miles laten bijschrijven op zijn United pas.
Om een lang verhaal kort te maken. Hij heeft nu de premierstatus, hij kan aanspraak maken, als ik het goed begrijp op economy-plus. Of in ieder geval voorrang. Mag hij dan ons ook meenemen? Wij hebben met zn 4en geboekt.
Nog een vraagje, ik lees in de bijgesloten brochure dat hij ook priority check-in heeft. Mag hij dan bij de business-class inchecken (en wij dus ook????)
Met betrekking tot Economy plus komt hij in aanmerking. Of jullie in aanmerking komen weet ik niet.
Jullie kunnen wel met zijn allen inchecken bij de business class balie.
Als je man de boekingen heeft gemaakt (en ik neem aan dat dat zo is) dan kan hij zichzelf en jullie op een stoel in de economy plus zone zetten, mits er nog plaatsen beschikbaar zijn natuurlijk. Mocht dat niet zo zijn dan moet je het even bij het inchecken vragen.
Tot op heden was het altijd zo dat medereizigers dezelfde voordelen hebben als de premier member. Dat begint dus al bij het inchecken op Schiphol. Je hoeft daar niet in de normale rij aan te sluiten maar je kunt rechtstreeks naar de premier/premier executive balie gaan (balie naast business/1k). Het zelfde geldt aan de gate. Ook daar kun je de normale rij laten voor wat het is en doorlopen naar het punt waar het bordje premier/premier executive/1k/business/first staat. In de VS geldt hetzelfde ritueel.
Bedankt voor jullie antwoorden. Lekker dat we mogelijk ook Economy Plus kunnen zitten (zonder bij te betalen:wink: we blijven zuunige hollanders....)
Maar sowieso het inchecken bij de andere balie. En bij de gate is ook ideaal. Dit hebben we een keer eerder meegemaakt, vorig jaar toen we zijn geupgrade naar Businessclass.
Ik ben weer een stuk wijzer!!
hai allemaal,
Valt allemaal niet mee om een goede maatschapij te vinden vanuit Bergen (BGO) Noorwegen. Uiteraard kan ik eerst naar AMS vliegen maar kost meteen 300 per ticket meer.
We zoeken een maatschapij met eigen TV en goede beenruimte, dus dat zou United of Delta moeten zijn.
Maar valt niet mee om iets te vinden.
Raffie
Hai Teleton,
KLM heeft toch geen TV in de stoelen of ben ik mis ?
Raffie
hallo,
Bedankt voor je goede antwoord en tips.
Dus gewoon opletten bij het boeken.
Bij veel Airlines kan ik nog niet kijken naar de prijzen van Oktober 2010, iemand een idee wanneer de "winterprijzen" bekend worden ?
Raffie
330 dagen voor vertrek.
hallo,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb nu gekeken via KLM.no en dan vanaf Bergen naar Amsterdam, van Amsterdam naar Atlanta en van daar naar Miami. Beste een hele reis dus, is dit aan te raden of hebben jullie tips of juist advies ?
Kun je bij de KLM upgraden naar een betere stoel of classe ?
Raffie
vanuit regenachtig Noorwegen
De KLM heeft geen tussenklasse zoals United en British Airways. Wel is mogelijk om bij het inchecken tegen een extra bedrag een stoel bij de nooduitgang te reserveren. Wellicht is het slim om direct een business class ticket te kopen?
Een andere trip is wellicht mogelijk vanaf Oslo naar Newark en daar vanuit naar Miami. Dit alles is mogelijk met Continental. Wellicht behoort Oslo -Atlanta/New York - Miami met Delta ook tot de mogelijkheden. Verder met de SAS vanuit Bergen naar Kopenhagen dan naar Washington en door naar Miami.
Overstappen moet altijd en wellicht is de trein van Bergen naar Oslo sneller dan vliegen naar Amsterdam of Kopenhagen.
Hai,
Bedankt voor de tips.
Ik kan zeker ook naar Oslo rijden, is maar 8 uurtjes rijden, dus is makkelijk te doen. Daar de auto zetten en dan door.
We willen gewoon een goede vlucht hebben, met een goede maatschapij en wat ik zo lees komen American Airlines, Delta of United Airlines goed uit de bus. Je kan dan extra beenruimte kopen en men heeft een TV in de hoofdsteun.
SAS is hier een slechte Airline, dus die nemen we maar niet. Maar we kunnen ook met Icelandair, alleen daan lees ik niets over uiteraard. Deze vertrekt vanuit hier naar Reyjavik om vanaf daar naar de USA te vliegen. Maar nog nooit iets over gehoord en ga liever af op de reacties en menigen van andere.
Trouwens hoeveel kg bagage mag je gemiddeld meenemen naar de USA ?
Raffie
nog steeds vanuit nat Bergen
2 x 23 kg p.p. p.k.
Oftewel 2 koffers per persoon, niet zwaarder dan 23 kg per koffer. :D
wow.... dat is zeker 46kg ruimbagage en nog eens 5 tot 10 kilo handbagage ? =D>=D>=D>
Toppie, dan kunnen we veeeeeeeel kopen :wink:
Ik weet het, bonnetjes en prijsjes vd kleding halen.
Raffie
En jij maar denken dat dát helpt...
:-) daarom zitten we op een forum....
jullie kennis en ervaringen kunnen mij als "Florida maagd" dan weer uit een droom helpen.... ;-)
wij hebben wel geupgrade met 4 pers.retour,en ik kan je zeggen het was het geld dubbel en dwars waard. gr diana
ja mensen weeg je koffers even voor je vertrekt ;)
ben vandaag teruggekomen uit florida en gister heb ik toch echt weer een aantal mensen zien etteren met het overplaatsen van kleding etc van de ene naar de andere koffer :)
je mag volgens mij 50lbs meenemen vanuit amerika
verder was de vlucht van united/ted weer erg goed
zeker geen klachten
Als alles doorgaat vliegen we in mei ook met United naar Orlando via Washington.
Is een beetje veel om dit topic helemaal door te gaan lezen maar hoe werkt het de overstap daar. moet je naar een andere terminal of zo heb geen idee.
Heb wel gezien dat het een groot vliegveld is Dulles maar kom er niet precies uit hoe het allemaal zit.
Met de zoekfunctie heb je het echt zo gevonden hoor. Over overstappen vind je meer in dit topic. In het kort komt het er op neer dat het op ieder vliegveld duidelijk staat aangegeven, dus ook in Washington. Na het uitstappen, immigrations, koffers etc. zoek je de monitoren op waar de vertrekgegevens voor je volgende vlucht opstaan. Vervolgens ga je, al dan niet met treintjes, trammetjes, roltrappen, rolbananen of people movers naar de gate waar je vliegtuig vertrekt. De United vliegtuigen landen en vertrekken op IAD in de regel vanaf de concourses C & D alles is op loopafstand.
Wij waren daar aflopen april ook voor het eerst en het wijst zich inderdaad vanzelf, het is groot maar allemaal op loopafstand.
Dan gaat het gewoon helemaal goed komen.
Weer een pluspuntje voor United wat ik hier even kwijt wil. Ik kwam erachter dat United geen miles had toegevoegd van mijn vakantie van september 2008. Ik weet niet of het fout ging bij het reisbureau of United zelf, maar blijkbaar werd er niets opgeteld.
Je hebt 12 maanden de tijd om als nog je miles te claimen, maar dan moet je wel de vliegticketnummers nog hebben. Ik zoeken en zoeken, kon nog alles vinden van maart 2008 en maart 2009, maar niet van sept 2008. Die had ik dus weggegooid. Toch zonde van bijna 10.000 miles per persoon... contact met ze opgenomen per webformulier en het airline confirmationnummer gegeven met alle vluchtnummers, vliegvelden en stoelnummers om het zo gedetailleerd mogelijk te geven, met uitzondering dus van de ticketnummers die je er eigenlijk voor nodig hebt.
Na een dag krijg ik een email terug met dat alles geregeld is en ik + vriendin deze miles als nog erbij heb gekregen. Toch een nette service, ondanks dat ik geen ticketnummers meer had!
Uiteraad over 2 weken weer United. :)
Met 50.000 miles had je toch geloof ik ongeveer een gratis vlucht?
Ok, thanx. Dan ben ik er al 'bijna', immers straks weer bijna 10000 erbij.
Ik ben in elk geval lekker bezig met sparen.
Het is zover, ook United gaat het invoeren, zie hier
Misschien is het een idee voor de mensen die nog niet geboekt hebben voor de meivakantie, om dus te boeken voor 29 september als je de meivakantie weg wilt, bespaar je toch even $50 pp.......