-
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Michael,
Als ik kies voor Base tickets 10 dagen, 2 adults & 2 kids, kom ik in jouw sheet op 560 euro bij Undercovertourist bij een koers van 1.51 .
Ga ik naar de site van Undercovertourist, kosten adult tickets $ 235.95 en kids 196.95 . Maakt totaal $ 865.80 . Dat delen door 1.51 is 573.38 euro.
Scheelt dus 13.38 euro met jouw sheet. Niet veel, maar waar zit 'm dat in ?
-
Die vraag kan ik gemakkelijk beantwoorden met een tegenvraag: Hoe ben je op de website van UCT? Via de link die in het bestand staat zeker niet, want dan kom je namelijk prijzen van $232,95 en $190,95 tegen. Totaal $847,80 delen door 1.51 = €561.46 = € 560 (afrondingsverschil aangezien ik in mijn bestand de prijs per ticket al afrond).
Life can be so simple!!
-
Hoi,
Ook ik heb bij Ticket Mania gekeken en ze zijn een stuk goedkoper dan american vacations volgens mij, scheelt tenminste 40 euro pp.
Maar alleen het voglende begrijp ik niet helemaal:
*You can use as many visits each day as you want. IE Water Park in the morning and Pleasure Island in the evening, will use two of the visits.
Dit betekend dat ik als ik een 5 daagse pas koop, 5 dagen lang naar alle parken kan, 5 dagen lang? Ondertussen wisselen tussen de parken? Want wat betekend dit: IE water park in the morning and pleasure island in the evening will use two of the visite?? Dat betekend dat je als je dat op 1 dag doet, je wel gewoon 2 visits kwijt bent?
En als je een 5 daagse pas koopt met die waterparken erbij, heb je dan in totaal 10 dagen??
En tot slot wat houdt dit in?? Dat je hier niet mag hoppen?
5 Single visits to the smaller parks:
Hoop dat jullie een antwoord hebben! Want ik kom er niet helemaal uit.
Groetjes Molly!
-
@molly:
Ik vind je bericht een beetje chaotisch; kan er niet uit halen over welke tickets je het nu hebt.
In de qote die je aanhaalt gaat het over de "visits". Daar gaat het m.i. over de Base Tckets + Waterfun & more. Met die tickets kun je binnen 14 dagen een x-aantal dagen één van de grote vier parken (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot, Hollywood Studios) bezoeken, en binnen diezelfde dagen x-keer een "plus"-attractie (DisneyQuest, Pleasure Island, Typhoon Lagoon, Blizzard Beach) bezoeken.
Het bezoeken van de "grote" parken is dan gelimiteerd tot één per dag (tenzij je ook de hopper-optie erbij hebt genomen). Het bezoeken van de "plus"-attracties is dus niet gelimiteerd, je kunt daarvan meerdere per dag gebruiken. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon, 's middags naar DisneyQuest en 's avonds naar Pleasure Island mag, kost je dan wel drie van je "plusjes".
Dit maak ik er tenminste uit op.
-
Disney tickets: prijzen
Tsjonge wel geschrokken van de prijzen maar ja het is vakantie. Ik vind wel dat de Nederlandse site duurder is dan de Amerikaanse online. Hoe kan dat. De dollar is behoorlijk goedkoop geworden dus dan moet het in euros toch ook te merken zijn. Kan iemand mij een goede site aanbevelen waar ik een goed overzicht heb, en kan ik ook toegangskaartjes kopen bij het park zelf ??? Bedankt :D
-
Re: Prijzen van Disney world
Dit overzicht niet duidelijk genoeg? Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Zit ook een Excel bestand in waarin je precies kunt uitrekenen waar het het goedkoopste is.
Toegangskaartjes bij het park zelf kopen kan wel maar is meestal een stuk duurder.
-
Ticket advies
hallo,
ik heb het volgende besteld via AE
4 Walt Disney World® Seven(7) Day MAGIC BASE tickets MET PARK HOPPER AND FUN AND MORE OPTION inclusief 7 dagen toegang tot één of meer van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, PLUS voor zeven dagen een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ze kosten 223 euro p.p
mijn vraag is kan ik in die 7 dagen alle parken onbeperkt bezoeken
B.V dag 1 MK+DAK en de volgende 6 dagen ook
-
Re: ticket advies
De parken wel. De Plus opties zijn niet onbeperkt. Dus als je op 1 dag Blizzard Beach + MK + Blizzard Beach bezoekt dan kost je dat 2 plus-opties.
-
Re: ticket advies
Met de hopper-optie kun je gedurende het aantal dagen dat je hebt "gekocht" zoveel van de vier grote Disney-parken bezoeken als je wilt. Beginnen in Animal Kingdom, dan een uurtje Epcot, vervolgens even naar de Hollywood Studios en de dag afsluiten met Magic Kingdom. En dat dan zeven dagen lang. Je ziet erg weinig, maar het kan met de Hopper-optie.
Met de Plus-opties ligt dat anders. Elke keer dat je één van de plus-attracties bezoekt gaat er één van je totaal af. Dus als je 's ochtends naar DisneyQuest gaat, vervolgens afkoelt in Typhoon Lagoon of Blizzard Beach en 's avonds uitgaat in Pleasure Island: dat kost je dan 3 van je plus-kansen.
-
Tickets hier of daar kopen
Hallo allemaal,
Wij gaan eind april naar Orlando.:razz:
We gaan natuurlijk de parken bezoeken, kunnen we de toegangsbewijzen het beste nu online kopen, of gewoon in Orlando ??.
De prijzen die er hiervoor gevraagd worden zijn natuurlijk al in euro´s omgerekend, en veel van die prijzen zijn hetzelfde als in 2007, terwijl de dollar nu toch wel lager staat.
Wie heeft een goed advies\\:D/
Groeten,
Martin
-
Re: Tickets hier of daar kopen ??
Nee, een goed advies kan ik je niet geven. Waarom niet? Omdat ik geen idee heb wat voor tickets je wilt hebben. Voor welke parken, en hoeveel dagen je daar wilt doorbrengen.
Ik adviseer je daarm eerst eens de diverse "pretparken-delen" van dit forum door te lezen en dan met een iets gerichtere vraag te komen.
-
Hallo Michael,
Bedankt voor je snelle reactie.
We willen naar de 4 Disneyparken, naar Seaworld, naar Universal en misschien nog naar Kennedy spacecenter.
Ik heb al wel wat tickets gevonden op internet, maar vroeg me af of je daar terplaatse niet goedkoper dezelfde tickets kan kopen.
Groeten,
Martin
-
Hoi,
Wat betreft de Disney tickets, die wilde ik eerst aan de hand van het documentje van Michael wat je hier op forum vind bestellen. Vantevoren dus.
Echter, met de dollar die zo lekker naar beneden glijd de laatste maanden en zeker de laatste weken heb ik besloten dat ik het ter plekke ophaal bij 1 van de leveranciers aan de US 192.
-
Vandaag nieuw aangemeld hier, hallo allemaal!!
Ben dus ook op zoek naar tickets, weliswaar ga ik pas in oktober, maar ben me goed aan het orienteren. Wat me opviel aan de site van undercovertourist is dat de prijzen die zij omrekenen van usd naar euro niet kloppen. Dollar staat nu op ongeveer 1,54, zij rekenen nog met 1,51. Het scheelt mij bijna 30 euro voor het totaal aan tickets wat ik wil hebben. Iemand enig idee wat er gebeurt als ik de tickets in dollars bestel ipv in euro's? Betaal ik dan de huidige omreken koers, of pakt die site automatisch hun eigen euro koers omdat ik de tickets naar NL laat versturen?
-
Je betaald toch gewoon met Creditcard? Dan betaal je met de koers die Mastercard/Visa hanteren. Dit zal waarschijnlijk de middenkoers zijn (rond de 1.51)
http://img96.imageshack.us/img96/8736/uctxy2.png
-
Sla vooral deze posting van Michael niet over http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112 !
Ik heb gemaild met diverse aanbieders, en bij diegenen aan de 192 tegenover medieval times hoef je niet van tevoren te betalen of reserveren.
Je kunt daar 7 dagen in de week terecht en betalen met CC, waardoor je de gunstigste koers hebt.
Links :
http://www.ticketmomma.com/
http://www.ticketmania.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Voor zover ik kan zien zijn ze alle 3 van dezelfde eigenaar daar de website voor het afhaal adres verwijst naar Billy Boy's tickets.
-
Bij Undercovertourist betaal je altijd in dollars, dat is hun officiele prijs.
Citaat:
For foreign currencies (not U.S. Dollars) the price you pay can be up to 2% less than shown
-
Met Disney Base tickets naar meer parken per dag?
Wij gaan in april twee weken naar Florida, daarbij 6 dagen Orlando. We willen dan 3 Disney parken bezoeken.
Nu valt op dat de base tickets voor meer dan 3 dagen praktisch niets extra kosten. B.v Base ticket 3 dagen €142,- en 6 dagen €145,-
Dat is veel goedkoper dan de Hopper option.
Als we nu Base tickets voor 6 dagen kopen, kunnen we dan ook op drie dagen steeds twee parken per dag bezoeken? (Mag je op een kalenderdag twee van je ticketdagen gebruiken?) :-k
-
Re: Met Disney Base tickets naar meer parken per dag?
Wat denkt u zelf??........
Er bestaat een hopperfunctie, dat kost extra.........
Euhm.......
Nee dus.
Helaas die vlieger gaat niet op.
Helaas is niet overal de laatste cent uit te knijpen.
Het is gewoon zoals het er staat 1 dag per park, geen extra dagen gebruiken op 1 dag om de hopperfunctie te omzijlen.
Als op 1 dag naar 2 parken wilt zijn er 2 opties.
1). Je koopt een ticket met de hopperfunctie erop.
2). je koopt 2 tickets voor jezelf (in jouw geval 2x 3 dagen) en dan gebruik je ticket 1 om 1 park in te gaan en ticket 2 om het andere park in te gaan.
Deze optie is overigens iets duurder dan de hopperfunctie.
Wel is het zo dat je parkeerkaar geldig is voor de dag van aankoop, dus als je naar meerdere parken gaat op 1 daqg hoef je maar 1x een parkeerkaart te kopen.
-
Bedankt Yvet, is logisch, maar prijzen zijn niet altijd logisch, dus vragen kon even.... Bedankt voor de uitleg. :wink:
-
Prijzen zijn m.i. erg logisch. Maar er wordt uiteraard altijd gezocht naar de "mazen in de wet". Of dat terecht is mag ieder voor zich uitmaken.
-
Disney tickets: Welke kiezen?
Ik kom er niet uit! ](*,)
Wij willen bezoeken: 1 dag magic kingdom, 1 dag epcot en 1 dag animal kingdom. De studio's willen we in tweeen delen. We gaan 1 keer 's ochtends en 's middags en 1 keer in de namiddag en de avond (nadat we naar disney downtown zijn geweest. )
We willen alleen typhoon lagoon bezoeken. Kan iemand mij vertellen wat de handigste optie is??
-
Re: help! Welke tickets
5 daags base ticket met een los kaartje voor Typhoon Lagoon is voor zover ik kan zien het voordeligste.
Mvg,
Roy.
-
Even samenvatten:
Je gaat dus vijf dagen naar een "groot" Disney-park en één dag naar een waterpark. De dagen dat je naar een groot park gaat, ga je naar één park per dag.
Dan heb je een 5-daags base-ticket nodig (vooraf bestellen is het gunstigst), en voor het waterpark koop je ter plaatse aan de kassa een los ticket.
Waar je het base-ticket het voordeligst kan kopen vind je hier. Het ticket voor het waterpark kost $41,54 ($35,15 voor kids t/m 9 jaar).
-
-
Weet je trouwens heel zeker dat je "maar" 5x naar een groot Disney-park gaat?
Je zou nl. "voor het geval dat" misschien beter een 6- of 7-daags ticket kunnen kopen. Dat is niet (4=6 actie of zo) of nauwelijks (2-3 euro) duurder. Dan bespaar je je mogelijk de #-o"had ik toch maar ...." gedachte.
't Is maar een ideetje.
-
Kun je de tickets ook aan de kassa kopen ofzo?
Of in een winkeltje in de luchthaven?
Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
breaker9240
Kun je de tickets ook aan de kassa kopen ofzo?
Ja, dat kan (uiteraard).
Citaat:
Of in een winkeltje in de luchthaven?
Nee, dat kan niet.
Citaat:
Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.
Kan ik niet helemaal volgen, die gedachte van jou. Waarom zou dat zo zijn? Mijn vergelijking geeft aan dat dat namelijk niet per definitie. Je kunt ze net zo goed vooraf kopen, bestellen via internet.
-
Ik had het vooral op kopen in een reisbureau ofzo al :).
Maar via internet zou ook kunnen sturen ze deze dan op naar huis?
Of moet je die ginds ergens afhalen?
-
Bekijk het lijstje hier eens: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Verschillende aanbieders die opsturen of waar je het in Orlando kunt ophalen.
-
Heb ze bij een motel (Maple Leaf) aan de 192 gehaald. Scheelde best wat geld, maar wel weer afhankelijk waar je heen wilt gaan en hoe lang. Dat legden ze daar ook uit. Disney parken 1 dag is dus duurder bij bedrijven omdat ze nog extra kosten moeten betalen, dan kan je dus beter gewoon bij het park zelf kopen. Universal en Seaworld konden daar weer wel goedkoper (voor 1 dag)....
Dus zoals al gezegd ; eerst goed uitzoeken hoe lang je naar welk park wilt en dan goed nadenken. Ik kreeg het als tip van USAFV bij de reisbescheiden met zelfs een routebeschrijving erbij!!! http://www.mapleleaftickets.com/
Online zie je ook in een lijstje dat 1-dags tickets bijv. duurder zijn bij hun dan aan de gate. Veel plezier met uitzoeken en wie weet zijn er nog wel goedkopere bedrijven.
-
Ik heb de aanbieding van american estates genomen. Magic base 10 dagen halen 6 betalen.
Voor 584 euro hebben we (2 volw. en 3 kids waarvan 1 gartis) nu tien dagen toegang tot de parken. We gaan niet hoppen...is ook teveel gedoe denk ik met zo'n kleintje er nog bij. Dit biedt ons wel de mogelijkheid om het rustig aan te doen. Bijv. 1 park over twee dgaen te verdelen.
Bedankt allemaal voor het meedenken!
-
De Universl tickets hebben wij gewoon on-line besteld. In Dollars, dus je hebt gewoon een voordelige koers. De tickets zijn e-tickets dus je print ze uit en neemt die blaadjes mee naar het park, daarmee kom je dan gewoon binnen.
-
Disney Tickets nu al kopen?
Hoi iedereen
Wij gaan in juni naar Disney World en ik heb reeds dit weekend het bestandje van Michael doorgenomen.
Nu zijn de goedkoopste tickets voor ons deze van disney world zelf.
Doen wij er goed aan om deze nu al te kopen via het net?
Indien wel, worden die ook per post naar België opgestuurd?
Wij zouden buiten disney world zelf slapen en niet in één van die hotels. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt!
-
Re: Disney Tickets nu al kopen?
Als je voor 1 of 2 dagen gaat is het wel het goedkoopste aan gate.
Wil je meerdere dagen gaan ( 3 of meer ) dan is het het slimste om via internet te kopen.
Bij bijv. www.ticketmania.com kun je aan geven warneer ze d'r uiterlijk moeten zijn en versturen ze gratis worldwide.
Zelf heb ik afgelopen weekend ze daar bestelt en dat ging goed. :wink:
-
Prachtig overzicht Michael. Op basis hiervan heb ik besloten om voor de 14-daagse UK ticket te gaan. Die is maar iets van $ 15 pp duurder of zo. Wij zitten 2 weken in Orlando en gaan alleen nog dagje naar Seaworld. De 10-daagse Disney passen zouden ook wel kunnen, daar zouden we het waarschijnlijk ook wel mee redden in deze periode (we gaan niet elke dag naar een park), die zijn ook 14 dagen geldig en je mag 10 keer gebruik maken van 1 van de extra's (waterparken, sport en DIsneyquest), maar met die UK tickets kan je gewoon onbeperkt 14 dagen overal in. Dus voor die $ 15 neem ik het risico niet ! Dank voor je uitzoekwerk :mrgreen: !
-
Ten opzichte van het meest uitgebreide 10-daagse kaartje is 't iets meer dan $15 (bij UCT): $30/$25kids. Maar zoals je al aangeeft koop je hiermee een stukje "vrijheid", je kunt elk moment dat doen waar je zin in hebt. Een kwestie van vaststellen wat belangrijk is voor jou, en keuzes maken.
Daarom heb ik vorig jaar dus de 10-daagse WaterparkFun & More met non-experation-optie gekocht. Wij gaan altijd drie weken en verdeeld over die tijd een keer of vier-vijf naar de parken en één-twee keer een Disney-waterpark. Met non-expiration zit je niet aan de 14-dagen termijn vast, en volgend jaar gaan we toch wel weer.
Ieder zijn keuze.
-
Kan iemand mij soms vertellen hoeveel het kost om Epcot alleen te bezoeken?
Klopt het dat je eens je binnen bent, je nog is appart voor de attracties moet betalen?
Sorry indien hier al op geantwoord is geweest maar ik kon geen antwoord terug vinden via de zoekfuncties en alle pagina's overlopen is net iets te tijdrovend :-k.
-
Alleen Epcot bezoeken betekent gewoon een kaartje aan de kassa kopen ($71 ex tax).
En nee, je hoeft niet nog een keer apart voor de attracties te betalen (wie heeft je dit idee gegeven?)
-
Hoi
Ik heb twee weken geleden gekeken naar dat bestandje voor goedkope disneytickets en toen stonden de tickets voor 2 dagen per persoon aan 92 euro.
Ik kijk nu opnieuw naar dat bestandje en ze stonden nu aan 150 euro per persoon!
Wacht ik nu nog best af om tickets te bestellen?
Is dat normaal dat daar op enkele weken tijd zo'n prijsverschil in zit?
Kan iemand me helpen?