-
Re: Vliegen met Delta Airlines
SkyMiles Medallion® Silver, Gold, Platinum and Diamond members, Million Milers, Air France & KLM Elites, and Alaska Air MVP & MVP Gold Members traveling in Economy may check up to two bags up to 70 lbs (32 kg) each at no charge on Delta and Delta Connection operated flights. The benefit applies to up to 9 people traveling in the eligible member's reservation.
Dit staat er dus op de Delta site onder het kopje:checked baggage exceptions.
En als je silver bent bij flyingblue val je onder elite,vandaar.\\:D/
Trouwens bij de KLM kun je ook 2 x 23 kg meenemen als silvermember.
-
Hoe zit het dan als je overstapt op een andere maatschappij?
Dan zit je dus aan kosten voor overgewicht, of heb ik dit mis?
Bijv.
2 personen met 2x32 kg bagage (128 kg) bij Delta stappen over op b.v. KLM en mogen daar 2x23 kg bagage (92 kg) meenemen, dit is dus een overgewicht van 36 kg! dat zijn 2 gemiddelde kleine koffers.
-
Wij hebben gisteren een poging gedaan om tickets te boeken via Delta.com. Het gaat om een binnenlandse vlucht New York - New Orleans. Netjes de betaling afgerond met de creditcard en meteen daarna ook een itinerary ontvangen per e-mail. Maar we ontvangen maar geen e-tickets. Nu wordt ik een beetje ongerust.
Vanavond ga ik proberen de helpdesk in Nederland te bellen (waren gisteren gesloten), maar voor nu : herkent iemand dit? Ik kan wel inloggen op Delta.com en zie dan ook mijn vlucht, maar dan wel zonder betalingsgegevens.
**aanvulling:
Toch nog tijd gehad om even te bellen zojuist. De oorzaak was een probleem met 'de computer'. In ieder geval hebben ze de e-tickets nu nog een keer per e-mail verstuurd en zijn ze binnen.
-
@dennis-oostveen;
Als je alles in één boeking hebt gedaan dan geldt volgens mij de meest uitgebreide. Heb je 2 losse tickets geboekt, dan geldt het wel per vlucht.
Mijn vriendin kon zo 2 jaar geleden vanuit Italië wel 2 koffers meenemen toen ze BLQ-AMS-JFK vloog, terwijl BLQ-AMS normaal maar 1 koffer is.
-
Ikzelf ga heen met KLM dus 2x23kg en ga terug met Delta vanuit Fort Mijers met een overstap in Atlanta,dus 2x32kg.
Ik zelf zou het risico niet nemen als je een gedeelte terug vliegt met KLM,zou dan maar max. 2 x 23kg. mee nemen.
Maar let op die extra bagage geld dus alleen voor silver (en hoger) members van KLM AIR France.
-
Ik kreeg de melding dat ik voor $25,- 10.000 verloren gegane skymiles kan terugkopen.
Is dit het waard?
Ik zag dat een upgrade bij een full-fare economy ticket 20.000 miles kost.
Iemand een idee wat het tarief is bij niet full-fare tickets?
-
Heb gisteren bij Delta tickets geboekt en meteen een Itinerary en een Travel Document ontvangen per email. In het laatste staan een aantal (ticket) nummers. Ik neem aan dat dit het veelbesproken E-ticket is? Of niet? En hoe lang van tevoren kun je via internet inchecken?
-
Yep, dat is een e-ticket.
Online check-in bij Delta kan vanaf 24 uur voor vertrek.
http://www.delta.com/traveling_check...ions/index.jsp
-
Ik moet nog een vliegticket boeken van Melbourne, Florida naar Boston. Op het internet kom ik niet goedkoper dan € 136,84 uit (moet namelijk rond een bepaalde tijd aankomen in Boston). Ik had eens gehoord dat het heel normaal is om in het land zelf een binnenlandse vlucht te boeken, is dat een goed idee? Ik vraag me af of het veel uitmaakt qua prijs.
-
Ivm een wijziging in het vluchtschema vliegen wij nu met Delta Airlines ipv met Air France. Heeft iemand ervaringen met de economy comfort ? Ik kan geen prijzen vinden via de website van Delta en ik kan de stoelen ook niet boeken via de internetsite. Weet iemand hier iets meer over ?
-
Om deze stoelen te bemachtigen kan je het beste met Delta in Amerika bellen. Prijs is volgens mij usd 80 per stoel per vlucht. Wij hebben er in oktober gebruik van gemaakt en is zeer goed bevallen.
-
Hallo
Wij vliegen altijd met Delta economie plus en we boeken dat via de internetsite .Als je je stoel vastlegd kan je hem upgraden door de economie plus stoelen aan te klikken.Wij betalen voor de dagvlucht rond de 55€ en voor de nachtvlucht terug 64€. Je stoelen kan je gelijk bij het boeken vastleggen.
Dirk
-
Heeft er al iemand ervaring met vliegen met delta naar JFK?
hebben deze een eigen schermpje?
Volgens Delta zou het moeten maar toch voor de zekerheid omdat ik al anders gehad heb.
Thx ;).
-
Nog geen ervaring maar we vliegen op 22 februari van MCO naar JFK.
We vliegen met een MD 88 toestel en volgens Delta en Seatguru is er in ieder geval geen eigen schermpje.
Na 22 feb. weten we het zeker.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
SasM
Heb gisteren bij Delta tickets geboekt en meteen een Itinerary en een Travel Document ontvangen per email. In het laatste staan een aantal (ticket) nummers. Ik neem aan dat dit het veelbesproken E-ticket is? Of niet? En hoe lang van tevoren kun je via internet inchecken?
Kreeg gisteren een mail dat mijn originele vlucht omgeboekt was naar een andere. Met iets gunstiger tijden dus lijkt geen probleem. Alleen wel 100 dollar duurder (totaal voor 5 personen). Kunnen ze dit zomaar doen? Waarom boek ik dan al 300 dagen vooraf?
Bedankt voor jullie reacties!
-
Wanneer de tickets betaald zijn en je de e-tickets al hebt ontvangen mag de prijs niet meer veranderen. Het beste is om contact met Delta op te nemen en vragen wat hier gebeurt is en waarom je extra moet betalen. Wat is de reden van de omboeking. Heb je hier zelf omgevraagd of komt het bij Delta vandaan. Als het bij Delta vandaan komt hoef je niet te betalen. Heb jij het verzoek ingediend dan kunnen er wel kosten aan verbonden zijn.
Inchecken voor een vlucht kan 24 uur voor vertrek.
-
Tickets geboekt via cheaptickets.com. De omboeking komt van hen, ik heb zelf niets gewijzigd. Lijkt me inderdaad raar als ik later nog bij moet betalen. Heb ze al gemaild dus ben benieuwd naar hun antwoord.
-
Als je tickets "geticked" zijn kan er alleen een financiële verandering zijn als van overheidswege de taxen aangepast worden, echter moet je goed opletten omdat ook de vliegmaatschappijen dingen tax noemen die dus geen overheids taxen zijn.
Verder zouden ze je geen wijzigingen meer in rekening mogen brengen als jij direct alles betaald hebt.
-
Erg vreemd. Ben benieuwd naar het antwoord...
-
Citaat:
SasM
Kreeg gisteren een mail dat mijn originele vlucht omgeboekt was naar een andere. Met iets gunstiger tijden dus lijkt geen probleem.
Na druk mailverkeer en diverse telefoontjes hebben we een confirmation van de (nieuwe) vluchten van zowel Delta als Cheaptickets. En de toezegging dat er geen extra kosten berekend gaan worden. Ik hou toch maar mijn credit card in de gaten de komende tijd.... Hoe het allemaal zo kon, daar heb ik uiteindelijk geen duidelijk antwoord op. Er was ergens een vluchttijd gewijzigd waardoor we aansluiting zouden missen en toen hebben ze de andere vluchten ook weer gewijzigd of zoiets......
Het zal misschien niet de laatste wijziging zijn dus we wachten het maar even af!
-
Citaat:
breaker9240
hebben deze een eigen schermpje?
Volgens Delta zou het moeten maar toch voor de zekerheid omdat ik al anders gehad heb.
Thx ;).
Wij gaan ook met Delta naar NY, staat op de site dat we eigen schermpjes zouden hebben. Gisteren even met Delta getweet en hun zeiden dat dit toch niet het geval is, balen :(.
Gr
-
Aan de foto van Mattrob te zien (van eergisteren) zitten er wel eigen schermpjes in, en zelfs een USB oplaadpunt.
Dit is dan wel vanaf Brussel, en staat ook zo aangegeven op de Delta site.
Voor ons een reden om ook maar via Brussel te boeken, plus de minimaal €200,- p/p verschil met any airline vanaf Schiphol naar Orlando.
-
Wij vliegen (als alles doorgaat!!) vanaf Düsseldorf naar Atlanta, iemand enig idee of het daar wel inzit? Volgens mij is het wel hetzelfde toestel als van MattRob.
Saskia
-
Delta is bezig om zijn 767-300 toestellen te verbouwen naar een modern interieur met eigen schermen en usb oplaadpunten. Ook de business class krijgt nieuwe stoelen die volledig plat kunnen. Alle 767-400 toestellen zijn al voorzien van dit nieuwe interieur.
Het is dus afhankelijk van het vliegtuigtype op welke route gebruikt wordt. Op de route Bru - JFK wordt al een vernieuwe 767-300 ingezet. Op de route vanuit Dusseldorf wordt nog de oude versie gebruikt. Deze is zonder eigen scherm.
-
Thanks Ebelix voor je antwoord, weet je wel of we voor de kids zo iets kunnen huren? Anders wordt het weer zo'n gesleep met eigen dvd spelers!!
Saskia
-
Er is aan boord niets te huur dus dat wordt slepen met eigen DVD spelers, Ipad's of laptops.
Ik weet niet wannneer je gaat maar wellicht, kans is klein, dat je al een aangpast vliegtuig treft. Je weet het nooit maar het beste is uit te gaan van het slechtste.
-
Citaat:
Ebelix
Het is dus afhankelijk van het vliegtuigtype op welke route gebruikt wordt.
Op de route Brussel-Atlanta wordt ook nog steeds de oude 767-300 gebruikt, dus geen schermpjes. Op de heenreis had ik premium economy-class in de 767-300 (ER-I) en op de terugreis economy-class in de 767-300 (ER-G). Op beide toestellen geen eigen schermpjes in deze klassen.
Citaat:
breaker9240
Heb zojuist met de MD-88 en 757 gevlogen en bij beiden geen eigen schermpjes. Zelfs geen shared scherm, dus neem iets mee voor onderweg als je niet heel de tijd voor je uit wilt staren of naar buiten wil kijken...
-
De vlucht van brussel naar JFK die wij hebben is met een 767 misschien dat hier de schermpjes wel op zitten.
Ik ben al naar de blog gaan kijken van mattrob en die hadden wel schermpjes zoals hierboven beschreven staat.
Wij hopen alvast op schermpjes, maar de tablet gaat zoiezo mee.
-
Citaat:
orient
Heb zojuist met de MD-88 en 757 gevlogen en bij beiden geen eigen schermpjes.
Zelfs geen shared scherm, dus neem iets mee voor onderweg als je niet heel de tijd voor je uit wilt staren of naar buiten wil kijken...
Sorry... ik had het over binnenlandse vluchten, dus niet de vlucht vanaf Brussel naar NYC.
-
Ik ben inmiddels 4 x geweest vanaf Dusseldorf naar Atlanta(met DELTA) en van Atlanta naar Orlando.
Nog geen enkle keer eigen schermpjes op de lange vlucht. De binnenlandse vlucht wel....maar die duurt maar n uurtje.....
Op de lange vlucht neem ik altijd na het eten een licht slaaptabletje en ongeveer 1 uurtje voor de landing ben ik weer wakker.......Werkt prima...
-
als je op de site van duesseldorfairport de vlucht aanklikt, kun je zien met welk type er gevolgen wordt van Dusseldorf naar Atlanta: 767-300 ER. Als je dan op de site van Delta het type opzoekt, dan zie je dat er schermpjes aanwezig zouden moet zijn. Ik hoop 't want we gaan met onze twee kinderen!
-
Ja kan het treffen dat ie net geupdated is, anders moet je het zonder entertainmentsystem doen.
-
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en zelf een dvd speler meenemen. Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar bij ons werkt een nieuw psp of ds spel ook altijd goed.
-
Wij hebben hier ook al zitten denken wat we allemaal meenemen, Nintendos, netbook, speelgoed etc. Lachen eigenlijk als je bedenkt dat wij vroeger als kinderen op de achterbank van de auto gezet werden met een kleurboek en een stripboek en dan naar Joegoslavie reden!!!!!:-?
Ik hoop dat ze over 5 maanden een ge-update toestel inzetten vanaf Düsseldorf want het is toch wel makkelijk en leuk zo'n eigen schermpje.
Saskia
-
Wij zijn afgelopen Kerst met Delta van Brussel naar Fort Lauderdale via Atlanta gevlogen. Op de vlucht vanuit Brussel geen individuele schermpjes; op de binnenlandse vlucht wel. Bij de terugvlucht hadden we op de lange vlucht wel schermpjes ...
-
Hoi,
Ik heb een vraagje in September gaan we naar Florida. We vliegen heen met Delta de stoelen staan alvast. Maar nou heb ik een vraagje kan je nu al comfort class boeken of moet ik tot 90 dagen voor vertrek wachten zoals bij KLM? Ik hoop dat iemand al ervaring hebt met economy comfort class bij boeken bij Delta.
Alvast bedankt.
Denise
-
Citaat:
deetjuh
Maar nou heb ik een vraagje kan je nu al comfort class boeken
Op de site van delta vind je alle informatie over economy comfort.
Ga nu nog naar My trips en boek de beste plekken!
-
Je kan economy comfort alleen telefonisch boeken via Amerika. Het is niet mogelijk om dit via Europa te boeken.
Wij kregen een tijdswijziging en toen kon ik ineens via internet wel economy comfort boeken. CC werd gelijk gecrediteerd, ik kreeg een bevestiging via de mail, maar mijn gereserveerde stoelen waren niet terug te vinden op "my flight" ! Na een telefoontje met Amerika was alles snel geregeld. Daar kreeg ik ook te horen dat boeken van EC alleen via the US kon.
Oja, je kan direct de stoelen reserveren.
-
Hallo
Wij boeken altijd economy comfort vanuit nederland,zoals Teleton aangaf.Nog nooit problemen gehad hierbij.Wij willen niet anders meer.
Dirk
-
@Dirk,
Grappig want in eerste instantie kon ik dit niet via de website. In telefoongespreken met Delta (Nederland) werd aangegeven dat dit niet vanuit Europa kon maar alleen via Amerika. Dit is ook al eens eerder op dit forum aangegeven.
Ik geloof direct dat jij het wel kan, maar het is wel apart dat het de ene partij niet lukt en de andere wel.