Thanx. Nu nog afwachten hoeveel het uiteindelijk precies word. EU Claim wil uiteraard ook een gedeelte hebben voor de geleverde diensten. Da`s logisch.
Afdrukvoorbeeld
Thanx. Nu nog afwachten hoeveel het uiteindelijk precies word. EU Claim wil uiteraard ook een gedeelte hebben voor de geleverde diensten. Da`s logisch.
Dat heeft toch een behoorlijke tijd geduurd zeg.
We zijn al 9 maanden verder.
Het verdienmodel van EU claim is geloof ik 29 procent plus een bedrag van 29,95. 😉
kan iemand mij vertellen of de vlucht van brussel - orlando sanford en terug, rechtstreeks is of met tussenlanding op miami
thx
@b767-300er;
Ja, maar ik heb er geen werk van gehad. Zoiets als "wat in het vat zit". T`zal met z`n viertjes samen toch zo'n 900 piek zijn. Toch prettig.
Das het mooie van uit handen geven, je hebt er geen werk aan.
Aan de andere kant, het had dus 1200 kunnen zijn en zal nu uitkomen circa 825 euro . Dat geen werk aan hebben kost je dan toch wel weer 375 euro. :)
@belg;
Routing is BRU-SFB-MIA-BRU, Dus heen Non-Stop en terug een tussenlanding in Miami. Je kan in Miami blijven zitten.
Als je door vliegt naar Miami moet je er dan in SFB uit of mag je dan ook blijven zitten.Citaat:
Routing is BRU-SFB-MIA-BRU
Dus heen Non-Stop en terug een tussenlanding in Miami. Je kan in Miami blijven zitten.
Dan moet je eruit, in SFB door de douane en immigrations en dan terug aan boord.
Je moet er altijd uit in je eerste aankomstplaats (port of entry) in de USA. Daar ga je nl. door Immigrations om vervolgens met je opgehaalde koffer door Customs te gaan en je koffer weer in te leveren voor het laatste stukje.
Wij vliegen op 16 februari met vlucht JAF217 naar Orlando en op 23 Februari retour met vlucht JAF218 naar Brussel. In september nog met de Dreamliner gevlogen en hoop dat dit nu weer het geval is. Ik probeer via internet te achterhalen met welk toestel deze vlucht wordt uitgevoerd maar kom er niet achter. Wellicht weet iemand met welk toestel deze vluchten worden uitgevoerd?
Deze vluchten worden uitgeboerd door de OO-JNL. Een Boeing 767-300ER van JetAirFly
Thanks b767-300er. Geen Dreamliner maar vorige keer ook mee gereisd op de heenreis. niks mis mee :rolleyes:
kan iemand mij vertellen hoe je te weten komt met welk type vliegtuig je vliegt naar miami? op de website van jetairfly vind ik dit nergens duidelijk terug.
vlucht: 24 september brussel - miami
11 oktober sanford - brussel
Met de Boeing 767-300ER OO-JNL.
hé bedankt b767-300er ;)
dan kan ik al is kijken wat de beste zitplaatsen zijn.
b767-300er ik heb een vraagje, je weet veel over vluchten e.d. Heb je enig idee wanneer JetairFly met zijn prijzen komt voor november '16, op hun website kom ik niet verder (geen e-mail service) en met de telefoon kost veel geld (vanuit Ned.) Wij willen nl. van 4-10 t/m 01-11 naar Florida, en 4-10 gaat wel maar 01-11 is net een dag te laat. Bedankt alvast.
Zo rond april-mei 2016 komen deze prijzen er te staan.
Bedankt voor de info.Citaat:
Zo rond april-mei 2016 komen deze prijzen er te staan.
Hahaha, heel waar.
Het enige voordeel wat ik vind is de configuratie waarbij er twee stoelen naast elkaar zijn.
Kunnen alleen mijn vrouw en ik elkaar in de weg zitten.:cool:
Maar ik heb de laatste malen met de Dreamliner gevlogen en dat vind ik, gezien de prijs, een machtig toestel.
De A380 blijft ik het toestel vinden waar ik het prettigs mee kan vliegen naar Z.O. Azië. :up:
Dreamliner helemaal mee eens.
A380 hopeloos.
If it ain't a Boeing, then I am not going.
De 2-x-2 indelingen in zowel de 330 als de 767 zijn inderdaad wel ideaal.
Ach in de premium of star van de dreamliner heb je dat ook
Vandaag mail gekregen dat ik onze stoelen kon reserveren bij jetairfly maar dit werkte niet.
dus gebeld naar jetairfly en deze vriendelijke mevrouw zij dat dit komt omdat er waarschijnlijk een ander toestel op miami zou vliegen? vertrek 24 september.
weet er iemand toevallig welk toestel?
Miss handig om je vraag gewoon in het Jetair topic te stellen?
Geloof dat Arke die dag een rondje voor JAF doet ivm onderhoud
Ff vraagje.
Hoe boek je Premium Stoelen bij JAF zover voor vertrek?
Ik heb wel eens gezocht op de website maar kan niets vinden.
Eerst de datum van heen ene terugvlucht selecteren en bij het volgende veld kan je aanvinken of je voor de heen- en/of terugreis premium wilt vliegen. Kost per vlucht 150 euro. Is zeer aan te raden!
Dat het aan te raden is weet ik. Vroeg me alleen af hoe dat werkte bij Tuifly Belgie
150 euro is voor extra beenruimte, maaltijden en drankjes en bagage
Geboekt
Jetairfly 25 maart van Miami naar Brussel.
Dit al eerder maar nu stoel 25G en 25 H
Wie (676-300er) kan hierover iets zeggen?:confused:
Voor het geval ik iets vergeten ben.;)
Wat wil je weten?
Eigenlijk niet veel want ik denk alles te weten.
Maar het is moeilijk te vertellen wat ik vergeten ben.
Het zijn plaatsen bij de nooduitgang en voor zover ik weet gaat dan je tafeltje omhoog uitgeklapt uit te leuning.
Hoe zit het met het monitor scherm?
En kan de leuning tussen de twee stoelen worden opgeklapt?
Ik las een poosje terug dat je behoorlijk moet bijbetalen voor een stoel met meer ruimte maar voor deze stoel geld slechts een toeslag van 20 euro terwijl een andere stoel 10 euro moest kosten.
Vond het eigenlijk een koopje.
Leuning kan niet onhoog
Schermpje zit in het wandje voor je
Zonet onze vlucht bij tuifly.be geboekt voor volgend jaar in mei. Momenteel veel goedkope vluchten. Ga kijken en profiteer zou ik zeggen!