Wij hebben via dezelfde link geboekt en bij ons hebben ze de kaart niet gevraagd .
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben via dezelfde link geboekt en bij ons hebben ze de kaart niet gevraagd .
Die link heb ik van jou, mijn hartelijke dank daarvoor.
Heb jij nog gebruik gemaakt van Save Time? Ik heb het master pakket gekozen en zie dit pakket niet terug wanneer ik via Save Time inlog. Teleton attendeerde me dat vorig jaar een soortgelijk issue was met de Dragster korting.
Mocht je gebruik hebben gemaakt van Save Time, ben je naar de kiosk gegaan of naar de balie?
Ik had bij het afhalen van de auto op het vliegveld van Orlando wel een heel lakse dame die snel met pauze wilde. Er werd mij niets gevraagd aan extra's, ook niet of ik wilde upgraden. Daarnaast wilde ze me nog een tank brandstof aansmeren waarop ik toch echt moest zeggen dat ik een Gold pakket had. Daarnaast vergat ze m'n vriendin toe te voegen als additional driver en had ze geen zin om dat nog te doen, omdat ze dus waarschijnlijk snel wilde pauzeren, en moesten we dat in de garage doen.
Uiteraard heel goed het formulier doorgelezen voor ik m'n krabbel er onder zou zetten.
Dat kan dus enkel bij het laatste kantoortje voor je daadwerkelijk langs de slagboom rijd. Maar die sunpass optie van de auto is wel ideaal, ben alleen benieuwd of er nog een boete binnenkomt omdat ik door een sunpass poortje reed waar boven stond 'sunpass prepaid', hier waren 2 poorten van en nog ééntje zonder 'prepaid', maar het zal wel loslopen.
Jammer dat de bay pass in Miami weer niet onder sunpass valt en je daarom nog steeds geld nodig hebt. Maar voor $6,- per rental periode en daar bovenop de tolkosten ben ik tevreden over Alamo, bij Dollar ben je véél meer kwijt als je weinig over de tolpoorten heen scheurt. Overigens nu wel een keer bijna de hele turnpike gezien. :mrgreen:
Save time hebben we niet kunnen gebruiken . Maar er stond zero wachtrij bij alamo dus waren we zo aan de beurt
Wel werd mijn man een upgrade aangesmeerd van 199$ hij dacht dat het 1,99$ was en ik had hem nog zo gewaarschuwd maar we zijn teruggelopen en het alsnog rechtgezet . Zijn argument was een midsize suv is toch wel echt klein met twee personen en twee koffers DUH
Wij hebben onze auto geboekt nu via alamo.de
Via de link die op de vorige pagina werd gegeven.
Het scheelde zomaar even 90eur met usareisen.
De moeite dus!
Ik heb even gekeken maar kom niet aan dat kortingsbedrag van 90 euro....
M.a.w. voor hoe lang heb je de auto gehuurd en in welke tariefklasse(s) heb je gekeken bij Alamo.de en USA-reisen.de ?
Hey,
begin huur periode 30-08-12
Einde huur periode 14-09-12 (het is kort maar onze bouw begint de 16-09 en hier willen we bij zijn)
Via Eautohuur kwamen we rond de 600eur uit. En via Alamo.de 514eur.
Economy hebben wij genomen.
Wij hebben geboekt via volgende link http://www.alamo-affiliate.de/airber...o_topbonus.htm
Dan zou ik toch nog even bij usareisen o.a. kijken. Kan altijd schelen.
http://img809.imageshack.us/img809/9540/alamoeco.jpg
Misschien vergeten melden dat ik het U25 pakket moet hebben.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie met de Air Berlin korting nog beter af is....
http://img822.imageshack.us/img822/4...oairberlin.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Dat was idd wel handiger geweest :D. Dan scheelt het zeker, niet spectaculair, maar toch wel een 60 euro, en dat is mooi meegenomen.
Bezopen trouwens, dat een U25 pakket (bij wie dan ook) 200+ meer moet kosten. Ik denk dat rijervaring een betere maatstaf is, maar dat kan een lange discussie opleveren, weet ik van een ander forum.
NU zie ik het ook, maar hiervoor ging ik van een "normaal" pakket uit, nu zie ik dat het een U25 is.
Scheelt allemaal wel met de AB korting, mooi.
Vind ik eigenlijk ook wel dat men meer naar de ervaring moet kijken dan de leeftijd.
Maar hoe ga je dat gaan doen?
Dit is men 3de keer dat ik een auto huur in amerika.
Vorige 2keer voor rondreizen aan de westkust.
sven
Hier ook een leuke besparing door jouw tip! Nu voor hetzelfde geld een midsize suv i.p.v. een Comfort.
Thanks!
En om even te reageren op dhr. Teleton, ik bedoel nl een compact
Wij gaan na 5 dagen Florida een weekje cruisen. Vertrek is Port Canaveral.
Wij willen de auto inleveren om vervolgens na de cruise weer een ander mee te nemen voor een rondje Florida.
Nu begrijp ik dat ze Melbourne zitten.
- Weet iemand of dit dichtbij de haven is?
- Heeft iemand hier ervaring mee?
- kan je vanaf Alamo met een shuttle naar de boot?
Hoor het graag.
Dichtstbijzijnde vestiging is van Alamo is
6211 N Atlantic Ave, Cape Canaveral
2,8 mile is zelfs nog wel te lopen
Ervaringen
http://www.floridaforum.nl/archive/i...hp/t-4989.html
http://www.orlando-guide.info/forums...Port-Canaveral
Je hoeft niet je hele familie mee te brengen om de auto in te leveren.
En dat geldt niet alleen bij zeehavens, ook op luchthavens zie ik nog wel hele families uit de huurauto stijgen om zich vervolgens met alle bagage in het shuttlebusje te wurmen of het hele eind naar de departure te lopen.
Rijdt eerst even langs de vertrekhal om te ontladen voor je de auto inlevert.
Ja daar sta ik ook altijd verstelt van dat men niet eerst iedereen uitlaad bij de vertrekhal en dan de auto gaat inleveren. Veel minder stress en sjouwen.
Thats where forumfriends are for
Wat een vreemd topic is dit geworden, het gaat van de posting van 29 mei ineens naar gisteren, ik zie ook het verband niet meer.
Dat komt omdat het laatste deel van dit topic verplaatst is naar hier.
Heeft iemand hier ervaringen met de beschikbaarheid van auto's van Alamo op Sanford? Tot dusverre hebben wij altijd van Alamo op MCO gebruik gemaakt, maar nu voor het eerst op Sanford. Ik neem aan dat het daar wat kleinschaliger is? We hebben een mid-size suv gehuurd, dus die zal er dan ook wel staan, maar of er veel keuze is?
Bedankt. Daar hebben we in de regel goede ervaringen mee, als we bij Alamo in Disney Dolphin een auto toegewezen kregen. Overigens, het is een aantal keren voorgekomen dat we de auto moesten wisselen (oranje lampje dat ineens ging branden, lekkende deurstijlen, een schuifdeur bij een Grand Caravan die niet wilde vergrendelen) en dan deden ze ook nooit moeilijk.
Wat voor auto krijg je eigenlijk mee bij een fulsize op de site van alamo staat een Chevrolet Impala maar zijn er ook nog andere merken die onder de catogarie fullsize vallen.
en wat zou een upgrade naar een midsize SUV kosten
een full-size ! je krijgt een auto mee die tenminste voldoet aan de kwalificaties die je hebt gehuurd. Voor een fullsize is dat een auto met plek voor 2 volwassenen, twee kids, twee grote en twee kleine koffers met airco en een radio met cd speler. Type, merk, kleur, bouwjaar en extra's horen allemaal bij het verrassingspakket. Er is vooraf geen zinnig woord van te zeggen.
En een upgrade ter plekke regelen? Regel nou de juiste auto vooraf en ga niet stumperen aan de balie met een gehaaide Alamomedewerker. Voor je het weet zit je bij De groeten van Max te klagen omdat ze je daar dan de hoofdprijs laten betalen.
Als je een midsize SUV wil, dan regel je dat toch nu? Het verschil tussen een full size car en een midsize suv is bij usareisen een tientje per week. In het voordeel van de midsze suv dus je houdt nog geld over!
hoi teleton
bedankt voor je mening, achteraf heb je hellemaal gelijk maar heb nu eenmaal alles al geregeld bij AE en toen ben ik een beetje afgegaan op ons budget.
ben door het forum gaan twijvelen doordat de meeste de SUV nemen
dus ik blijf gewoon bij onze eerste keus en neem alle ervaringen mee voor een volgende vakantie
Iemand ervaring met de keuze van Alamo in Port Carneveral?
Hoor het graag.
We zijn bezig om een auto te huren bij usa reizen, en nemen eigenlijk altijd de superinklusiefplus, nu vragen we ons af waarom we het goldpakket niet nemen, dat scheelt wel de tank benzine, en maar 1 chauffeur, maar het scheelt ook 100 euro!
Dus lijkt ons dat wel wat, of zien we wat over het hoofd???
Groet sylvia
Ik denk dat jij vergelijkt tussen USA-Spar-Plus en USA-Inklusiv-Plus (Alamo).
Die pakketten zijn idd vergelijkbaar behalve de extra bestuurder en de tank benzine.
Bij Inklusiv-Plus zit er ook een inzittende-verzekering bij.
Citaat:
Die Kosten für die erste Tankfüllung sind bei diesem Paket nicht enthalten und werden ihnen vor Ort in Rechnung gestellt.
Je nach Fahrzeugkategorie kann dies zwischen US-$ 70 und US-$ 100 kosten. Oft ist es preisgünstiger ein Super-Inklusiv-PLUS Paket zu buchen.
Sorry, ik bedoel inderdaad het verschil tussen superinklusivPlus en SupersparPlus, bij usareisen.de.
Heb je die inzittende verzekering eigenlijk nodig?
De inzittendenverzekering heb je alleen nodig als je bijvoorbeeld je Amerikaanse familie in je auto laat meerijden. Zelf ben je, met je gezinsleden, via de reisverzekering verzekerd voor ziektekosten, ook als deze uit een auto-ongeluk voortvloeien. Normaal gesproken heb je de inzittenden verzekering niet nodig.
Als je langer dan een week huurt is de Inklusiv Plus niet altijd even voordelig als je maar met een chauffeur rijdt. Afhankelijk van het type auto en de lengte van de huur kan je berekenen of het niet voordeliger is om zelf de tank benzine apart af te rekenen. Als dat het geval is, dan kies je voor het Spar-Plus pakket. Voorbeeld: Na twee weken heb je met het Spar-Plus pakket een dikke 100 dollar minder uitgegegeven (SUV) of 80 dollar bij een midsize SUV. Daar kan je de tank benzine wel van betalen. Mij staat bij dat ik voor de tank benzine voor een midsize suv bij Alamo ter plekke $65 aftik.
Rijd je met meerdere chauffeurs, dan is Inklusiv Plus altijd de beste en voordeligste oplossing.
Ok thanks, we gaan dan voor de supersparplus, scheelt bij een midsize suv, 100 euro bij 3 weken huur!