-
Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants
Wij komen ieder jaar regelmatig bij een Ponderosa (Old Town). Ik moet zeggen, t.o.v. een aantal jaren geleden is het behoorlijk minder geworden. Niet v.w.b. keuze of bediening, maar de kwaliteit. Ik moet echter wel zeggen dat je alles in de prijs-kwaliteit-verhouding moet zien. Voor zo'n 12-15 dollar p.p. kun je toch aardig wat eten. Het viel ons ook op dat we in het verleden regelmatig in een lange rij stonden maar nu meestal direct konden doorlopen. Ik vond het dit jaar toch al rustiger dan voorgaande jaren.
Ik vraag me overigens wel af hoe je teveel kunt betalen! Volgens mij heb je dan zelf niet goed besteld want je betaald toch vooraf!?
Favoriet dit jaar was zeker Outback, van een andere orde maar ook een keer zo duur. Lange wachttijden maar als je je al vroeger op een lijst laat zetten is het vaak beperkt tot een korte wachttijd. Golden Corral pfffff, bagger en goor. Dat 1x, nooit weer, maar ook hier geldt.... smaken verschillen....
-
Re: Restaurants in Orlando: Tips!
Wij hebben de laatste dagen gegeten bij Black Angus, recht tegenover de ingang van Disney. Heerlijke steaks, goede prijzen en wat nog beter is een heerlijke atmosfeer, gezellig. Een aanrader.
Wij zijn ook nog een keer geweest naar TGI. Ik moet zeggen dat het eten goed was,, maar die knetterharde muziek en dan nog hardrock. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Dus is het bij die ene keer gebleven
Outback is ook super. Maar wij vinden Black Angus nog ietsje beter.
-
Goedkope restaurants en misschien toch niet zo vaak bezocht
-
Re: Goedkoop en misschien toch niet zo vaak bezocht
Ik ken ze geen van allen, maar het water liep me wel in de mond bij het zien van sommige foto's.
-
Bahama Breeze in Orlando is geweldig! De muziek, de coctails, het eten.......heerlijk.
En in Kissimmee ( weet niet of dat ook bij restaurants in Orlando hoort?:grin:) hebben we op de laatste dag bij Pacino's langs de 192 gegeten. Zit recht tegenover Old Town, en naast ons hotel Holiday Inn. Met stip het duurste restaurant, maar lèkker!!!!!!! Hebben daar een coctail op die Alligator coctail heette, mjammie, en het eten was super, zo ook de bediening. Aan tafel wordt ook, als je dat wilt, een foto van je gemaakt die je kan kopen.
-
Re: Goedkope restaurants en misschien toch niet zo vaak bezocht
Zo te zien betreft het hier vooral deli's en zaakjes waar de Amerikaanse medemens tussen de middag zijn of haar lunch haalt. Het zijn dus geen restaurants (op een enkeling na), maar dat neemt niet weg dat je bij dit soort zaken gewoon goed kunt eten. Prijs/kwaliteit is bij dit soort zaken over het algemeen zeer goed.
De Whole Foods Market (in de VS ook wel whole paycheck genoemd) is overigens een supermarkt. Wel een zeer goede supermarkt met veel verswaren en kant-en-klaar maaltijden die je thuis alleen nog maar hoeft op te warmen. Zeker het proberen waard indien je in je vakantieverblijf (villa is m.i. een te groot woord voor dit soort bouwsels) of hotelkamer over de mogelijkheid beschikt om eten op te warmen.
-
Kent iemand Amazonas Latin Grill?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
reneefrankrijk
Kent iemand Amazonas Latin Grill?
Ik niet maar het krijgt wel zeer goede kritieken op Tripadvisor
http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...o_Florida.html
-
Nooit, maar dan ook nooit meer naar Sonny's!
Mijn laatste trip hebben wij ons voorgenomen om nooit, maar dan ook nooit meer bij Sonny's te gaan eten. Niet een specifieke vestiging, nee nergens meer.
Eerste keer was in St Augustine in 2006. Heerlijk gesmuld van de all-you-can-eat chicken, en omdat het all-you-can-eat is, vroeg ik om nog een hoeveelheid. Die was niet gaar - aan de binnenkant zat het rauwe vlees nog op de botten. De serveerster bood ons nog andere kip aan, maar de eetlust was me ontgaan.
Tweede keer, in 2008, bij ons in Sebring had ik ribs genomen, die maar heel matig van kwaliteit waren.
Laatste keer, en dan ook echt de laatste, in Brandon, onderweg terug van een dagje Clearwater, weer rauwe kip. De pest was nog eens dat de ene poot niet en de andere wel gaar was en dat ik er te laat achter kwam dat ik een undercooked stuk kip zat te eten.
Van rauwe kip kun je behoorlijk ziek worden en we waren die avond nog net op tijd thuis om een sprintje naar de pot te kunnen trekken.
-
Verwachten dat je bij 'all you can eat' toko's , kwaliteit voorgeschoteld krijgt , kom op zeg [-X
Maar zo te lezen was het een leerzame ervaring ;)
-
Sonny's is geen typische all-you-can-eat in de zin van een buffetrestaurant. Je bestelt gewoon van de menukaart. "All you can eat chicken" betekent dat je kip bestelt, maar dat je als je wilt, nog meer kunt bijvragen. In Nederland zijn wel restaurants waar je "onbeperkt" iets kunt eten, bijv. onbeperkt spare-ribs of onbeperkt mosselen. Is hetzelfde concept.
-
Dan heb ik het verkeerd begrepen , maar ik hou sowieso niet van die 'all you can eat' toko's , ook niet in Nederland
-
Citaat:
remon
Verwachten dat je bij 'all you can eat' toko's , kwaliteit voorgeschoteld krijgt , kom op zeg [-X
BTW er zijn in Amerika wel degelijk uitstekende all-you-can-eat buffetrestaurants. Golden Corral, Homer's en Hometown Buffet e.a. hebben een ruime keus aan goed 'homestyle' amerikaans eten. Er zijn ook buffetchinezen die de toets der kritiek best kunnen doorstaan. Rauwe kip zul je daar zeker niet aantreffen.
-
Vanavond als onderdeel van een mini-Floridaforum-meeting weten eten bij http://www.frankiesgrill.com/ in het landelijke Inverness
Echte een aanradertje =D>
Groetjes vanuit het altijd gezellige Kissimmee,
Pieter & Petra
-
All you can eat restaurants in Florida. Overzicht van gunstig geprijsde resaurants en er is een kleine review toegevoegd. Ik denk dat ik zelf heel graag naar Amazonas Latin Grill wil gaan. Ben dit restaurant inderdaad al op verschillende aanbevelingswebsites tegengekomen. En mijn liefde voor eten is groot dus ik betaal liever wat meer voor een all you can eat dan dat ik eten voorgeschoteld krijg waarvan de kwaliteit overeenkomt met de prijs.
-
Zonaanbidster, voor mij geldt dat absoluut niet.
Een buffet of all you can eat vind ik erg onhandig. Je eet gewoon te veel.
En normaal zijn de "afgemeten" porties al erg groot. Gelukkig kun je op steeds meer plaatsen ook "kleine" porties bestellen.
Soms bestellen wij 1 nagerecht met 4 bordjes en 4 lepels.
Maar als je van goede Chinees houdt en van all you can eat, moet je ook zeker eens een Chinees buffet proberen. Erg voordelig en vaak erg goed!
-
Er zijn genoeg restaurants waar je een voorgerecht met twee kan delen, wel geven wij altijd voldoende tip bij extra services zoals bij een gerecht voor twee.
Groetjes Henke.
-
In februari gaan wij samen een weekje naar Orlando en hebben diverse "nieuwe restaurants" op ons lijstje staan die we wel eens willen proberen.
We zijn dol op uit eten gaan maar onze favorieten (en die van de kinderen) slaan we deze keer over, zoals Outback en Chili's.
Na onze vakantie zal ik onze ervaringen in dit topic vermelden.\\:D/
Groetjes
Anita
-
Outback overslaan ... knap hoor ;-) ! Maar je maakt me wel erg nieuwsgierig ... welke ga je proberen ?
-
Haha, misschien krijgen we inderdaad wel heel erg spijt:-(
Ik heb een nieuw weblog gemaakt waar ik een lijstje met enkele "nieuwe" restaurants vermeld heb.
Reisverslag 2011
Verder wordt het uitrust vakantie, ook wel eens lekker:lol:
Groetjes
Anita
-
Ik heb voor vanavond gereserveerd bij Texas de Brazil. Ik laat het nog weten!
-
Citaat:
ABKtje
Ik heb voor vanavond gereserveerd bij Texas de Brazil. Ik laat het nog weten!
Zoals beloofd: het was echt geweldig. Uitgebreid buffet voor bij voorbeeld vooraf en als je je sticker op "groen" draait komen allerlei verschillende obers met ook verschillende stukken vlees aan hun spies vragen of je een stuk belieft. En alles even lekker! En als je wil pauzeren draai je je sticker op "rood". Dus all-you-can-eat maar dan op een heel leuke en lekkere manier. Niet goedkoop: 48 dollar zonder drankjes en zonder buffet. Glas cabernet 12 dollar. Al met al heel fijne avond gehad! Aanradar!
-
Gisteren restaurant CRAVE bezocht gelegen in de directe omgeving van The Mall at Millenia te Orlando. www.craveamerica.com
Voor liefhebbers van lekker eten in een gezellige ambiance een adres om eens te bezoeken, voor Sushi liefhebbers ook een aanrader.
Groetjes Henke.
-
Wij waren er in de kerstperiode... Het eten was voortreffelijk... bovendien was het er inderdaad uitermate gezellig...
-
Uiteindelijk zijn we toch wel bij Outback en Kobé Japanese steakhouse geweest maar hebben wel een aantal nieuwe restaurants geprobeerd zoals;
Columbia
Bahama Breeze
Seito Sushi
Anthony's Coal Fired Pizza
Bonefish Grill
Cheesecake factory
en een zeer verrassend restaurant Crave (hier op het forum aangeraden).
We hebben (nog) niet gegeten bij PF Changs, in ons verslag van Florida 2011 kun je onze ervaringen lezen.
Door sommige restaurants zijn we aangenaam verrast en daar gaan we zeker nog eens naar toe.
-
The Tilted Kilt (international drive en UCF area) enough said :)
-
Zijn er ook all you can eat buffets waar je lekker italiaans kan tafelen in Orlando?
-
Cici's Pizza Buffet is een italiaans buffet. En ook nog eens heel goedkoop.
-
Wij gaan als we in Orlando zijn altijd wel een keer naar Smokey Bones.
Sportscafe-achtig restaurant met diverse tv's waar diverse sport wedstrijden op te zien zijn. Het geluid van de desgewenste wedstrijd hoor je via je tafel.
Oja en de Red Lobster natuurlijk voor de visliefhebber.
Veel plezier!
-
wij zijn helemaal weg van pf chang, echt super lekker!!!
-
Kan iemand me helpen een keuze te maken tussen deze restaurants, ze zijn zo'n beetje hetzelfde, ik weet gewoon niet of er ééntje bovenuit steekt.
- Black angus of outback steakhouse
- crab house, red lobster of boston lobsterfest
- shogun of kobe
??
-
Dat is niet moeilijk hoor;
1. Outback
2. Red Lobster
3. Kobé Japanese Steakhouse.
Deze steken er voor mij bovenuit van jouw lijstje!
-
Persoonlijk zou ik gaan voor Outback ( ..maar ik ben dan ook een 'vleeseter' bij uitstek :lol: )
-
@Tans4USA;
Na het lezen van je reisverslag ga ik die keuze dan ook volgen ;-)
-
Voor Vlees: Outback
Voor Seafood: Red Lobster
Beide erg lekker!
-
Wie is ooit hier geweest? :
http://www.angelslobsterbuffet.com/
14 jaar en 10 jaar geleden daar gaan eten toen ik in Florida was. Dat was toen SUPER lekker en natuurlijk, all you can eat :razz:
Dit jaar zijn we van plan om er terug naar toe te gaan....
Kent iemand hier dit restaurant ook? Anders, een aanrader ;)
-
Angels??? Yuck! :shock:
All you can eat of niet.... Goedkoop of niet...
Laat maar... :-&
-
oei, slechte ervaringen mee?? Vertel pls.....
-
laat ik het zo zeggen ink houd niet van lauwe buffetten..
Koud moet koud zijn en warm warm... dáár was vrijwel alles lauw...
Op een voedselvergiftiging van vis zit ik beslist niet te wachten...
Voor goede crab en seafood ga je naar "Joe's Crab Shack" (Celebration) of "Fulton's Crab House" (Downtown Disney Marketplace)
-
Nu, ik moet toegeven, het is voor mij 14 en 10 jaar geleden dat ik daar nog geweest ben. Toen sliepen we daar ook (toen was aan dat restaurant ook een holliday inn) en dat buffet was écht af. Het was zo goed dat ik het me nu nog altijd herrinner....
Iemand anders een goed voorstel voor een all-you-can eat seafood in Orlando?