Ter info; gisteren tickets gekocht (UndercoverTourist) en zojuist bevestig gekregen dat ze al verstuurd zijn per FedEx.
Afdrukvoorbeeld
Ter info; gisteren tickets gekocht (UndercoverTourist) en zojuist bevestig gekregen dat ze al verstuurd zijn per FedEx.
we gaan naar 2 (misschien 3) disney parken alleen niet in een periode van 14 dagen
volgens mij heeft het dan geen enkele zin om tickets te kopen
of heeft iemand een idee hoe we iets voordeliger uit kunnen zijn
Je zou de 'never expire' optie kunnen overwegen. Maar die optie (No Expiration) is duur, dus heeft het alleen zin als je een ticket voor meerdere dagen koopt, waardoor de dagprijs daalt. Rekenen en vergelijken....'t is niet anders.
Toegevoegd
Voor iedere situatie is er natuurlijk weer een ander rekenvoorbeeld maar voor de beeldvorming wat voorbeelden:
In jouw geval is de keuze snel gemaakt.Citaat:
Een driedaags disneyticket kost $ 232 of $ 77 per dag. No Expiration kost $ 12 per dag. Een dagje Disney kost zo dus $89 exclusief tax.
Een ticket voor een dag kost $ 85.
Citaat:
Ga je bijvoorbeeld 2 keer per jaar langer dan twee weken, dan kan de volgende optie voordelig zijn:
Een tiendaags disneyticket kost $ 291 of $ 29 per dag. No Expiration kost $ 23 per dag. Een dagje Disney kost dan $ 52 per dag.
Ga je 2 keer per jaar niet langer dan twee weken, dan is een vijfdaags ticket van $ 251 weer iets voordeliger; $ 50 per dag.
Prijzen zijn afgerond, zonder tax en op basis van de prijzen op WDW Disney Store.Citaat:
"Veelplegers" zijn misschien sneller dan gedacht voordeliger uit met een jaarkaart van $ 591 dollar. En je bespaart met deze kaart ook nog eens de parkeerkosten, bij 10 daagjes Disney toch ook $140.
De „never expire option” kun je ook naderhand aanschaffen. Je koopt dan de optie voor de dagen die je nog over hebt. Tenminste zo heb ik dat begrepen. Dus stel je hebt een 6 dagen kaart en je gebruikt er 4 dagen van, dan heb je 2 dagen over waarvoor je de never expire optie kan aanschaffen.
Ik dacht van niet . Ofwel koop je ze zonder dat ze vervallen ofwel koop jede gewone en deze vervallen 14 dagen nadat je ze voor, de eerste keer gebruikt maar ik kan het mis hebben .
Ik heb net wat zitten googlen, maar je kan je tickets altijd upgraden tijdens de 14 dagen van geldigheid, alleen heeft het m.b.t no expire geen zin omdat je altijd hetzelfde betaald, ongeacht het aantal dagen dat er nog open staan.
Het was mooi geweest als dat ook per dag werd omgerekend. Dus mijn „idee” heeft in dit geval geen zin.
Volgens mij kan dit alleen voordat je ze gebruikt hebt
Kan ook als ze al gebruikt zijn. Alleen betaal je het upgrade bedrag voor het oorspronkelijke aantal dagen.
Citaat:
Can new tickets be upgraded once they′re purchased?
Yes. New Magic Your Way tickets can be upgraded before your vacation begins, or, if entitlements remain on your Magic Your Way Ticket, then you may upgrade or modify the ticket anytime in person within 14 days from the date of first use. After this 14-day window, or if no entitlements remain, then tickets may not be modified or upgraded. Upgrades include extending the ticket length (i.e., adding more days) or adding any combination of Options, including:
- The Park Hopper Option
- The Water Park Fun & More Option
- The No Expiration Option
Ticket upgrades must be made in person at any of the following locations at Walt Disney World Resort:
- Ticket windows at theme parks and water parks
- Concierge desks at Resort hotels
- Guest Relations at the Downtown Disney area
Citaat:
The No Expiration Option can be added after the initial ticket purchase, but you'll have to pay the full upgrade based on the original length of the ticket. For instance, if you buy a 10-day ticket and decide on the 5th day of your vacation that you won't be using the rest of the ticket on this trip, you can add No Expiration for $239.63 and use the remaining 5 days on a future trip. Such upgrades are allowed within the first 14 days (day of first use plus 13 days) OR (as of 8/3/11) before the admissions on the original tickets are used up, whichever comes first.
Ok wist ik dus niet ......
Wij hebben dit in 2009 gedaan omdat we nog 4 dagen over hadden op onze kaart. We moesten wel een fiks bedrag bijbetalen maar daar kregen we 10 fun options bij (waterpark, disney quest) dus uiteindelijk was het wel voordeliger.... we gaan in 2012 de laatste 2 dagen fun options opmaken dus hebben al 3 jaar plezier van de waterparken hierdoor, de dagen die we overhadden voor de parken hebben we in 2010 gebruikt.
Ik heb heel veel gelezen op dit forum, maar ik heb toch nog 1 vraag.
Wij willen in juli 1 dag naar Disney Hollywood Studio's (dit jaar ligt de nadruk op Disvocery Cove en aanverwante parken). Nou heb ik wel gelezen dat je voor 1 dag beter een ticket bij Disney kunt bestellen, dus dat gaan we dan ook doen.
Maar weet iemand of je via een internetboeking ($ 89,50 per dag ex. tax) goedkoper uitbent dan via de kassa van Disney? Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.
De prijzen gaan omhoog op 3 juni dus wie er nog nodig heeft ......
Share on twitterShare on facebookShare on emailShare on favorites
Walt Disney World ticket prices to go up June 3
by Leah Zanolla
Jun 1, 2012
Walt Disney World is following the lead of their California counterpart and raising ticket prices on Sunday, June 3. A one-day adult ticket is actually not being raised very much, only going up $4 to $89. A 10-day ticket will have a little bigger increase, up $27 from $291 to $318. Annual passes will go up $55, from $519 to $574. These prices are much more in line with Disney's normal price increases, unlike the raises that Disneyland experienced. The biggest increase Disneyland saw was 30% on their premium annual passes. These tickets went up $150, from $499 to $649. Current Walt Disney World ticket prices are listed here.
Vraagje: Ik kan het zelf zo 1,2,3 niet vinden maar er is hier vast wel een ervaringsdeskundige:
Als je nu via de site een annual pass koopt en deze later bij "wil call" ophaalt, dan gaat het ticket toch pas op de datum dat je het ticket activeert in?
Toegevoegd
een overzicht van de annual- en de overige tickets:
http://img694.imageshack.us/img694/2...icketsenov.jpg
een overzicht van de nieuwe prijzen van de myw-tickets:Volgens de Disney-site kostte een annual ticket in 2011 $552. De prijs voor 2012 is gestegen naar $ 574. Een verschil van $ 22 per ticket.
Wat wel opvalt is dat er voor de annual passes volgens de site geen voordeliger ticket voor kids te koop is. Voor die categorie is de prijsstijging wel aanzienlijk hoger: van $ 509 naar $ 574.
Prijsoverzicht 2011
http://img51.imageshack.us/img51/878...ickets2011.jpg
als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?
heeft iemand enig idee hoelang de will call tickets worden vastgehouden.
Ik wil graag vandaag een 5 stuks kaarten bestellen maar pas in aug ophalen.
De prijzen gaan omhoog en de euro daalt dus wil ik vandaag mijn slag slaan.
Alvast bedankt.
voila tickets van disney zijn besteld en die van universal maar ineens mee besteld via undercovertourist. nu moet ik alleen nog een combi tickethebben voor seaworld en bush gardens. Waar kan ik die bestellen buiten de officiele site? op de officiele site van seaworld, krijg je dan real tickets of iets om af te printen?
@Kobe_08be
Dit is een goede deal: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
thx, ziet der idd een interesante deal uit, beetje sleutelen aan de planning want nu mogen er maar 7 dagen tussen zitten, ma het is al inorde
Ik ben op zoek naar 3 tickets (2+1 mag ook) voor Epcot winter 2012/13 Zijn die tickets bij kantoortjes in orlando betrouwbaar? Mocht iemand na zijn of haar vakantie nog ongebruikte geldige dagen over hebben, dan verneem ik dat graag :)
Ongebruikte geldige dagen op kaartjes tellen niet als je vingerafdruk niet klopt met degene die op het kaartje staat ......dacht ik
Dacht ik ook. Het advies is om alleen kaartjes te kopen via betrouwbare verkopers (officiële Disney-ticket verkopers). Op andere fora waarschuwen ze altijd om geen gebruikte kaartjes over te nemen.
Sterker nog: op alle kaartjes staat dat ze strikt persoonlijk zijn. Het (ver)kopen van tickets bij niet geauthoriseerde verkopers is illegaal. Dergelijke tickets worden herkend en in beslag genomen aan de poort. Waarmee ok de vraag of de kleine kantoortjes die tickets verkopen ook betrouwbaar zijn, weer eens is beantwoord.
Hallo, wij willen 4 parken bezoeken (elke dag of om de dag een ander park)
Disney
Epcot
Universal studio
Seaworld
Is het mogelijk om voor deze parken 1 hopper pas te kopen of moet je ze individueel kopen. Graafg jullie reactie.
Paul
Enkel voor de parken die bij elkaar horen:
Disney (Magic Kingdom, Hollywood Studios, Epcot, Animal Kingdom) met de Hopper pas
Universal (Studios en IoA) met de meerdagen kaart of 2-Parks-1-Day
Seaworld valt niks mee te hoppen
maar Hoppen is toch dat je dezelfde dag ook nog naar een ander park kan ?
en die kaarten zijn duurder naar mijn weten.
zoals ik het lees wil je gewoon per dag een van deze parken bezoeken ?
Inderdaad wij willen 1 park per dag bezoeken. Is het dan beter om dagkaarten te kopen. Ik dacht dat je wellicht met met de hopper kaarten goedkoper was en dat je daarmee meerdere parken op andere dagen kon bezoeken. Wij zijn al in kissimmee. Misschien nog een tip waar we het beste de kaarten kunnen kopen
ik ben zelf ook een newbee , ik ga pas in de meivakantie voor het eerst naar Florida
maar ik heb wel her en der gekeken voor tickets vandaar dat het me opviel.
maar jij wilt gewoon een ticket die meerdere dagen geldig , Hoppen is
dat je op dezelfde dag bijv 2 parken kan doen en dat is heel wat anders
en duurder.
als je er al bent kan je volgens mij beter naar zo'n ticket center gaan
en daar kijken wat voor tickets ze hebben.
@regulars, corrigeer mij maar als ik het fout heb.
Kaarten koop je natuurlijk vooraf, zonde van je vakantietijd om het daar allemaal uit te zoeken. Via de site van de parken ben je in de regel voordeliger uit dan ter plekke aan de poort. Er zijn uitgebreide topics over maar vooruit: SeaWorld tickets en Universal tickets.
Een ticket voor een van de Disneyparken koop je het best aan de poort of bij een van de geauthoriseerde verkooppunten, bijvoorbeeld in Downtown Disney. Je kunt ze ook via de site bestellen en bij het Will call loket ophalen. Waarchijnlijk scheelt dit ook wel weer tijd. Omdat je maar twee Disneyparken bezoekt, is een tweedaags ticket de beste optie, dit kost $ 176. Wil je hoppen tussen de Disneyparken dan kost een 2 daags ticket $ 233.
Bij attraction tickets direct de. kun je combinatie tickets kopen zoals bijvoorbeeld Disney en Universal samen
zie http://www.attractionticketsdirect.de/node/4428
Ze hebben verschillende aanbiedingen en sturen de originele toegangskaartjes na bestelling binnen een aantal dagen naar je toe.
Succes met de voorbereidingen.
Hoi teleton, we hebben af en toe een dag bij het huis. Liggen bij het zwembad
en dan is het makkelijk of iets uit te zoeken bij een graadje of 30 en volop zon. We kopen de tickets sowieso bij een erkende shop
I.i.g. Bedankt voor je info
Waar kan ik ergens e-tickets vinden voor de parking WDW? Of bestaat dit niet?
Deze kwamen ons goed van pas in Sea World ( aparte lane en snel door)
Die bestaan niet. Je kan wel gratis parkeren als je op Disney Property slaapt of een jaarpas hebt.
EEn vraag, wij willen van de vier dagen dat we in Orlando zijn, drie dagen naar Disney: MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba. Ik heb dit forum nagelezen, ben niet blond, maar weet nog steeds niet welke kaarten voor mij het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, hoppers of niet? We willen namelijk blizzard beach combineren met downtown disney en na MGM naar La Nouba gaan 's avonds. Voor Magic Kingdom hebben we een dag uitgetrokken. En tussen dag 1 in Disney en het volgende bezoek zit een dag dat we niet in het park zijn. Heel graag advies, want ik krijg er een punthoofd van...
Hmmmm, zo moeilijk is het toch niet. Het lijkt er overigens niet op dat je er zoveel over hebt gelezen, zolang je nog naar de MGM-studio's wil, ben je niet helemaal ingelezen. Of helemaal niet......
Je zet gewoon de prijzen even op een rijtje. Daar krijg je echt geen punthoofd van. In de tijd dat je dit berichtje schrijft en plaats, heb je zelf de oplossing al. En dan zie je toch gewoon zelf welke de voordeligste optie voor je is? Hoppen doe je niet, zeg je zelf dus dat valt af. Ik zou zeggen; zet 'm op. Je kunt het!
Je wilt dus twee pretparken bezoeken:
Hollywood Studios
Magic Kingdom
En 1 waterpark:
Blizzard Beach
Downtown Disney is gratis. Het enige waar je daar wel voor moet betalen is DisneyQuest. Als je een 2-daagse kaart koopt voor Disney met de Waterparks, Fun and More optie dan krijg je er 2 fun-bezoeken bij. Dan kun je dus naar beide Disneyparken, Blizzard Beach en eventueel nog naar DisneyQuest (of het andere waterpark). Dat er een dag tussen je bezoeken zit maakt niet uit - de pas is 14 dagen geldig vanaf het eerste gebruik.
Die twee-daagse pas kun je enkel aan de Gate bij Disney kopen.
@Teleton: mss toch een beetje blonder dan ik dacht ;-) Nee serieus, wat bedoel je met je opmerking over MGM-studio's, heb je een verwijzing voor meer informatie voor me waaruit blijkt dat ik me beter niet die kant op kan wagen? En ben blij met je topicverwijzing. Hier staat idd zeer duidelijk op een rij alle info die ik nodig heb.
@Njit: rest mij alleen nog de vraag: als ik een 2-daagse kaart koop, moet ik dan ook binnen die twee dagen én de twee parken (MGM en MK) én het waterpark bezoeken of heb ik daar dan drie dagen voor?
Tof dat jullie zo meedenken! Merci.