Wij hebben ze ook allebei (Delta en United) en een gratis vlucht is in zicht, ws volgend jaar.
En als je met Delta's E-rewards meedoet (enquete's invullen) spaar je tussendoor ook nog wat miles.
Kost niets en vliegen doe je toch ;-)
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben ze ook allebei (Delta en United) en een gratis vlucht is in zicht, ws volgend jaar.
En als je met Delta's E-rewards meedoet (enquete's invullen) spaar je tussendoor ook nog wat miles.
Kost niets en vliegen doe je toch ;-)
Hallo zeker doen die miles pas .Hadden wij die vorig jaar naar San Francisco gehad dan hadden wij nu in maart al wat extra punten gehad.
Nog een vraagje wij nemen 2kleinkinderen mee ,kunnen wij de milles van de kinderen op onze kaart bijzetten?
Kan ik kort over zijn...Neen, dit is niet mogelijk.
Volgens mij gaat deze vlieger alleen op indien je een auto huurt met de UA kortingscode. Voor alle andere gevallen kun je gewoon bij het ophalen van de huurauto je UA Mileage Plus kaart overhandigen. De baliemedewerker zal dan je UA nummer aan je reservering koppelen. De rest gaat vanzelf. Hou er overigens wel rekening mee dat je bij sommige verhuurbedrijven een kleine bijdrage betaalt voor de FF miles. Zo betaal je bij b.v. Avis en Hertz $0,5 per dag met een maximum van $2.
Bovenstaand verhaal gaat ook op bij nagenoeg alle bekende hotelketens. Zover mij bekend betaal je bij hotels (nog) niets voor de FF miles.
Een Frequent Flyer pas wordt op naam gesteld en is dus altijd persoonlijk. Er is een optie om gespaarde punten naar verloop van tijd over te boeken van de ene naar de andere kaart. Daar betaal je echter wel voor en zover ik het heb kunnen bekijken is dat niet echt lucratief. Het is wellicht alleen een optie indien je net een paar duizend punten tekort komt voor een gratis ticket.
Dankzij zo'n kaart (weliswaar de 1K status) vliegen wij zowel heen als terug businessclass! Van economy plus geupgrade naar businessclass. We hebben gisteren de bevestiging gekregen dat we ook op de terugvlucht businnesclass vliegen. Natuurlijk levert de kaart meer op als je een 'echte frequent flyer' bent. Voor de reizigers die 1 of 2 keer per jaar vliegen is een gratis vlucht is ook best haalbaar! Je doet er misschien iets langer over.
Kun je met je behaalde 'punten' gratis upgraden naar business?
wij zijn namelijk aan het apren voor een gratis vlucht, maar het schiet niet echt op:)
groetjes
Zoals ik al schreef; Het gaat hier om privileges die een Premier Executive 1K member krijgt. Bijvoorbeeld 6 upgrades voor businessclass. Er moet dan ook wel plaats zijn. Als 1K member heb je zowiezo voorrang op Premier en Premier Executive members.
Hieronder nog wat voorbeelden:
- You are guaranteed a reservation, even on sold-out flights
- You will be invited to board early with our United First customers
- We'll reserve the front rows of the United Economy cabin for our Premier members. - When you choose an aisle seat of the middle row, we will try to place you next to
an empty middle seat.
- United offers the Economy Plus seat to our premier customers.
- Vouchers for free alcoholic beverages.
- If upgrades are not available when you call, 1K members will be placed ahead of
Premier Executive and Premier members for upgrades when you stand by at the gate
- 3 bags, maximum 70 pounds / 32kg each
Wat betreft je vraag.... Je kunt niet zo maar met je behaalde punten een upgrade maken naar businessclass. Het heeft ook alles te maken met wat voor ticket je hebt. Sommige tickets kun je niet upgraden. Ik heb me eerlijk gezegd daar nooit zo mee bezig gehouden, dus ik kan je daar verder weinig over vertellen. Hieronder heb ik wel een link voor je naar United Airlines, met een Award Upgrade Chart:
http://www.united.com/page/article/0,,1151,00.html
Als je niet zo veel geduld hebt, dan kan je natuurlijk ook altijd kiezen voor een vlucht naar een bestemming in Europa. Dat zijn misschien niet zoveel miles als een vlucht naar Amerika? Gratis vlucht naar bijvoorbeeld Italië is toch ook al leuk?
Ik kreeg een mail binnen van United met veranderingen in de tijden.
Het zijn grote veranderingen, het gaat maar om minuutjes maar toch mss handig om te weten en handig om voor jezelf ook even na te gaan of er voor jouw vluchten ook wat veranderd is.
Op de heenweg gaat dat voor velen zeker zo zijn omdat we dan in het forumvliegtuig zitten.......
Onze vliegdagen zijn zatredag 26 april heen en 24 mei terug.
UNITED 947
Depart:
AMSTERDAM 12:25 PM
Arrive:
WASH/DULLES 3:01 PM
TED 1565
Depart:
WASH/DULLES 5:10 PM
Arrive:
ORLANDO/INTL 7:24 PM
TED 1475
Depart:
ORLANDO/INTL 1:40 PM
Arrive:
WASH/DULLES 3:47 PM
UNITED 946
Depart:
WASH/DULLES 5:17 PM
Arrive:
AMSTERDAM 7:00 AM
Van United krijg je veel wijzigingen hoor.. ik heb er vanaf september 2007 tot februari 2008 in totaal 5 wijzigingen gehad. Gaat o.a. om je plekkie in het vliegtuig of vluchtwijzigingen. Als ik het zo zie vliegen ze er lang over om terug te gaan van Dulles naar Amsterdam... wij vlogen om 5.39PM en zouden rond 6.00AM landen op Schiphol. Dat was dus 6.30u vliegen... of zou het komen omdat we nu maar 5 uur tijdsverschil hebben tot 30 maart? ;)
In elk geval moesten we nog even een paar rondjes boven de Noordzee maken voor we mochten landen. Als je voor 6 uur 's morgens op Schiphol land, dan krijgt United een dikke boete. We vlogen daarom ook niet om 5.39PM weg maar zelfs 20 minuten later ofzo, scheelde wat kerosine anders waren we nog langer aan het cirkelen...
Wees er in elk geval op voorbereid dat je nog wijzigingen kan krijgen, zeker als je stoelnummers nog niet zijn ingevuld !!! En ook dan kan het nog wijzigen. Wij zouden op de terugweg niet bij elkaar zitten. Gelukkig wijzigde de boel 2 weken voor de vlucht en zaten we gelukkig naast elkaar.