Waar heb je dat gevonden?
Afdrukvoorbeeld
Waar heb je dat gevonden?
Ton, prima tip .....en ik wilde meteen boeken, maar zie niet de mogelijkheid van 62,- + 1,- p/d voor parkeren. Wel een andere mogelijkheid voor 72,- incl 7 dgn parkeren en 9,- p/w voor elke volgende week. Moet ik die hebben, of zie ik wat over het hoofd.
Nee hoor, ik zie het nu ook! De site is gewijzigd, heb van het weekend nog voor iemand gekeken. Wij boeken voor Happy Tarief 62 euro en parkeren voor 1 euro. We bellen naar hotel, vragen of dit kan en noteren de naam van de medewerker. vervolgens boeken we en bevestigen de parkeerafspraak per mail.
Maar het voor mij nieuwe tarief van 72 euro inclusief een week en daarna 9 euro per week voor parkeren is ook geen slechte deal, vind ik. Vergelijk hem wel even met vd Valk want die hebben (soms) een tarief van 79 euro, twee weken gratis parkeren en daarna een tientje per dag. Dit parkeertarief schijnt onderhandelbaar te zijn, om een paar extra dagen doet men soms niet moeilijk.
@ wendy 1, klik op de link!
Linkje doet het niet meer. De koekjes zijn opgegeten denk ik..
@Teleton:
Elke week extra is 15 euro, en over 1 extra dag doen ze niet moeilijk
Dat tarief is alleen als je in het weekend vertrekt. Voor €10,- p/p meer heb je ook een uitstekend ontbijtje erbij, en bij langer dan 7 dagen parkeren wordt de autombiel nog gewassen ook !
Voor ons een goede reden om het in Oktober maar eens te ondervinden \\:D/
Nog eens proberen: Voor wendy1 uit de koekdoos de link naar de site van Ibis Brussel
Gebeld en geboekt voor 72 incl 7 dagen p/w parkeren en 2e week parkeren voor 9,- en 2 dagen extra naar rato van deze 9,-. Binnen 5 minuten de bevestiging in de mail. De 2e hotelkamer met het actietarief is een onlineaanbieding en deze geboekt via de digitale snelweg. All set.
Teleton, nogmaals dank!
Overigens heeft NH hotels ook een mooi aanbod, incl ontbijt zie hier:
http://www.nh-hotels.com/park_sleep_...idpromo=103900
Voor ons komt NH met 88 euro incl. ontbijt en parkeren het voordeligste uit. V.d. Valk kost 99 euro incl. ontbijt (en 79 ex ontbijt), maar dan wassen ze wel je auto:-P
Iemand ervaring met NH en VD Valk?
Nog niet, maar in Oktober wel :-) Maar als vdV minimaal net zo is als die bij Schiphol, ben ik nu al tevreden.
En dan wordt de auto nog gewassen ook. Dat doen we vanaf nu dus zelf niet meer :lol: