Geen idee wat ze kosten. Was vorig jaar iets van $25-35 geloof ik.
Kijk maar even op de site van de Rays.
Afdrukvoorbeeld
Geen idee wat ze kosten. Was vorig jaar iets van $25-35 geloof ik.
Kijk maar even op de site van de Rays.
Yes .... Wij hebben voor 25 juni kaartjes gekocht via ticketmaster, Tampa Bay Rays vs Toront Blue Jays.
Gaaf hoor! Dat wordt genieten!
Welk vak heb je gekozen / gekregen?
En ben je wl eens eerder bij een honkbalwedstrijd geweest?
We hebben een aantal jaren geleden een wedstrijd van de LA dodgers gezien was ook super gaaf.
We hebben nu gekozen voor vak 133.
Mooi plekje! Dit is dan je zicht op het veld:
http://img89.imageshack.us/img89/412/rays133.jpg
Als je aan komt rijden (vanaf de snelweg, volg borden Tropicana Field) heb je op het laatst aan de rechterkant de parkeerplaats foor het stadium voor $20, maar ga je dan juist links dan heb je een P voor $15. Contant betalen. Je moet dan 1 blok verder lopen, is voor Amerikanen erg maar voor ons niet. Voordeel is ook dat je na afloop sneller weg bent want dan staan ze in de rij vanaf de grote P. Veel plezier!
Er zijn diversen kleinere parkeerplaatsen die worden beheerd door particulieren.
Hoe verder je van het stadion gaat staan, hoe goedkoper het wordt en het is allemaal aan te lopen.
Je ziet vanzelf welke richting je uit moet lopen want iedereen loopt naar het stadion.
Ik ga ook Rays vs Blue Jays kijken maar dan op de 18e van augustus.
Vrouwtjuh en kleinuh gaan niet mee dus dan maar ff leuke sectie gekozen: 118, rij M, stoel8
Neem maar ff me handschoen mee om een bal te vangen.
Als ze zo blijven winnen is het straks uitverkocht.
Hey Michael66, hoe is dan het zicht op het veld? :)
Wij waren gisteren bij de wedstrijd in het stadion van de Tampa Bay Ray's, Tropicana Field. Het was een leuke wedstrijd ondanks de Ray's verloren van de San Fransisco Giants met 4-1. Wat ik als tip wil meegeven is, dat het zo koud is binnen, dat een vest aan te bevelen is. Zelfs de Amerikanen, die toch wel wat gewend zijn, het stadion vroegtijdig verlieten, omdat ze bevroren waren.
Wij zijn er afgelopen maandag geweest, koud nee hadden wij niet. Maar goed is ook een persoonlijk gevoelskwestie. Zo koud als jullie beschrijven hebben wij het nooit gehad en we zijn toch al een keer of 5 hier geweest. Iemand te veel aan de airco knop gedraaid hahaha.
Parkeren kan overal op de route naar het stadion, wij hadden vlakbij , 5 min lopen, een parkeerplaats op een prive stukje bedrijfsland. Iemand wijst je de weg en voor $10,- sta je prima