Dus het eten zit er in leid ik hieruit?
En kunnen we nu na uit checken nog gebruik maken van deze extras???
Afdrukvoorbeeld
Dus het eten zit er in leid ik hieruit?
En kunnen we nu na uit checken nog gebruik maken van deze extras???
Er zitten wat snacks, voorgerechten en toetjes bij, maar geen diner. En beperkt continental ontbijt.
Na de uitcheck heb je geen kamersleutel/pasje meer, en ik kan me zo voorstelen dat je die moet kunnen tonen.
Maar, geen ervaring, dus misschien dat iemand anders je daar mee kan helpen.
Welja als iemand me daarop kan antwoorden ;).
Of ik heb niets aan die 1 overnachting he :).
Gegroet!
Als je club level boekt moet je je sleutel /roomkey inleveren na elf uur 's morgens. Je kunt alleen binnen met deze sleutel.
Wij hebben CL gedaan en je kunt de hele dag door eten en drinken. 's Avonds is er gratis wijn en bier.
Afhankelijk van het seizoenen en lokatie ben je ongeveer 650 tot 1000 dollar per nacht kwijt voor een kamer maar het is elke cent waard.
Als je er belang bij hebt wil ik wel een paar foto's opsnorren.
Je zou willen dat je overal zo te eten kreeg. Het is een volledig ontbijt en dan nog vijf keer per dat allerlei lekkers.
Je komt toch 's morgens aan? Dan heb je toch al een hele dag om daar door te brengen? Je kunt al om 7 uur inchecken en dan krijg je de sleutel al. De kamer is rond drie uur klaar.
Heerlijk loungen aan de pool en hapje te eten en drinken halen binnen, een beetje winkelen in het hoofdgebouw, je vriendin naar de kapper sturen.:mrgreen:
Een stukkie speciaal daar ter plekke gemaakte zeep kopen, mijn "vriendin" bezoeken en vragen hoe het met haar gaat. Dit is een oude dame die elke dag door haar chauffeur gebracht wordt en de hele dag in de lounge zit om naar de muziek te luisteren. s Avonds rondwandelen over het resortgebied en een uurtje op het strand zitten.
Vooraan staan als de water peagant langs komt.
Wil je naar MK hop je op de monorail of neemt het bootje over het meer.
Mijn liefje wat wil je nog meer?
Vergeet vooral niet om even naar de mesjes te kijken. Het zijn een soort rare gevormde mesjes met pseudo Mickey oortjes.
Toen we van V&A terug kwamen ver na middernacht betrapten we een stel oude dames in een rolstoel dat ze de kasten uit aan het ruimen waren en deze mesjes apart gelegd hadden.
Of je gebruik kunt maken van EMH zal liggen aan het feit of je een room only of met package neemt.
Room only is alleen de kamer.
Nee dat lees je niet verkeerd . Mooier kan ik het niet maken helaas. En wat is duur?
Dit zijn de prijzen voor de gewone kamers. Ga je voor een suite is het nog veel duurder.
Denk er wel aan dat je bij Disney vooral betaald voor de sfeer.
Uiteraard zijn er ook goedkopere hotels dus er is voor elk wat wils.
En ik bedenk me net dat je voor de toiletten van het zwembad diezelfde sleutel nodig hebt om binnen te komen.
ja heb je gelijk in, ieder zijn ding...
Punt is nu net dat ik het haar pas ga vragen om 9uur s'avonds he...
Ik kan niet zomaar ineens dit alles boeken en die dag dat ik het ga vragen daar al rondlopen :)???
vind ik wat raar!
Tenzij ik het erna pas doe dannog 1 nacht in ons hotel en dan een disney hotel natuurlijk.