Fijn, want soms heb je na een paar uur het park wel gezien of door drukte dat je weggaat.Kan je nog altijd ergens anders heen.
Afdrukvoorbeeld
Fijn, want soms heb je na een paar uur het park wel gezien of door drukte dat je weggaat.Kan je nog altijd ergens anders heen.
Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.
Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.
Ik heb gisteren weliswaar andere tickets gekocht maar deze gewoon in dollars afgerekend, je kan dus zelf kiezen en de voor jou beste keuze maken.
Gisteren 4 kaarten besteld voor KSC, zie op mijn credit card gegevens op internet dat er gewacht wordt op een autorisatie voor 90,68 euro. Heb in dollars besteld. Als ik vandaag de zelfde tickets bestel in euros, moet ik 93 euro betalen, dus het lijkt erop dat de dollar tickets iets voordeliger zijn, maar veel verschil zit er niet in.
Heb ook al zitten kijken dat er wel enkele euro's verschil in zit als je in euro's besteld, kijk voor 1 of 2 kaarten gaat nog wel maar als je er veel besteld kan het zeker voordeliger zijn in dollars te bestellen.
Ik ga morgen de flex tickets bestellen, lekker spannend komt zo steeds meer spulletjes in huis voor de vakantie naar Orlando.
Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.
Is dat zo ? Want je kan bovenin in het scherm wel degelijk euros aanklikken. Om zich in te dekken tegen onverwachte schommelingen in de wisselkoers, zal het euro bedrag dan altijd hoger zijn.
Het is een beetje muggeziften, maar zie de volgende berekening. Ik heb KSC besteld voor 2 volw en 2 kinderen. Bij UCT kost me dat 129,80 USD, van mijn creditcard wordt 90,68 euro afgeschreven. Dat is dus een wisselkoers van 1,4314. Als je nu klikt op de zelfde tickets voor in totaal 129,80 USD, hangt UCT er een indicatieve wisselkoers aan van 1,4497. Dat is omgerekend 89,54 euro, maar als je de euros aanklikt, kom je op een bedrag van 92,58 euro. Maw, er blijft dus iets ´hangen´ bij UCT, waarschijnlijk ter dekking van het valutarisico. Dus inderdaad gewoon lekker in dollars bestellen.
Ja, dat is zo. Als je namelijk een andere valuta kiest dan dollars verschijnt de volgende tekst:UCT brengt (als amerikaans bedrijf) dus dollars in rekening die jij wilt betalen in euro's. Jouw bank zorgt ervoor dat de rekening in dollars wordt betaald en bapaalt dan ook de koers.Citaat:
Rates are a guide only. Your bank determines the exact rate.
Iemand nog ervaring met deze site?
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Ik zou hier mss het volgende willen kopen voor 157 pound
5 Park Orlando Combo Ticket
(universal, island of adventure, Buch garden, aquatica & sea world)
Ik heb Discovery Cove gereserveerd en daarbij krijg je 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Seaworld. Disney skippen we, maar willen wel dolgraag naar Universal Studios, Island of Adventure en Bush Gardens.Is het dan verstandig om Flextickets Plus te kopen. Of zijn er nog andere voordelige manieren?? Iemand een idee??
Thanx, Baluga