Re: Vliegen met Continental Airlines
Wat ons wel opviel bij Continental (we vliegen met hen over twee weken) dat je wel alle religieuze special meals kan kiezen, maar de medische zeer beperkt zijn (in ons geval een diabetisch maaltijd, of liever gezegd: geen). Inmiddels al redelijk wat ervaring over de plas, maar dit is ons nog niet overkomen. Werk zelf in de airline catering en weet dat dit uniek is.
Wij hebben nu voor de eerste keer gevlogen met Continental en we vonden het heel goed. Het eten was lekker (lasagne mjam en kip) en allemaal een apart tv schermpje is toch wel heel erg leuk!
We zouden er zeker nog een keer mee vliegen.
Hadden jullie een schermpje met films waar je zelf kon bepalen waneer je de film wou stoppen.?
Ja gewoon stopknop, pauze, doorspoelen van alles :)
Iets van 40/50 films (ook nieuwe), een aantal series, muziek.
We gaan met 1 koffer op stap en komen terug met 2 koffers (pp).
Hoe gaat dat in zijn werk, je gaat naar de balie met je 2e koffer ,en kan daar de 50$ betalen?
Precies, en bij veel maatschappijen krijg je korting als je bij het online inchecken al aangeeft dat je een koffer extra hebt. Scheelt meen ik 5,- per extra koffer.
Dat is mooi, scheelt alweer 15 dollar in ons geval, had nog even het idee, omdat niet te doen, en dat ze niks zeggen van 2 koffers pp, maar dat is zeker een illusie?
Ik heb vorig jaar zelf woorden gehad met een Delta manager omtrent het aantal koffers en ik moest dus extra betalen. In Nederland aangekomen meteen werk van dit voorval gemaakt omdat ik tickets had waarmee ik wel 2 koffers pp mocht meenemen en uiteindelijk het geld terug gekregen.
Per ticket kan er nu maar 1 kofferlabel geprint worden en voor de andere verschijnt dan dat je moet betalen.
volgens mij heb ik ergens ooit eens gelezen dat als je met continental vliegt je miles kan laten toevoegen bij je united account.
weet iemand hoe dat zit?
CO en UA zijn zo goed als gefuseerd. Je kunt inderdaad je CO-mijlen laten bijschrijven op de Mileage Plus account.
Je kunt inloggen op hun site www.continental.com, en dan je PNR en achternaam invullen en per reiziger de frequent flyer gegevens invullen.
Succes!
Groetjes,
Audrey