De belastingen zijn in belgie: 21%.. Via Luxemburg, 6%... Jammer dat ik nu niet in Luxemburg woon.. .:p
Afdrukvoorbeeld
De belastingen zijn in belgie: 21%.. Via Luxemburg, 6%... Jammer dat ik nu niet in Luxemburg woon.. .:p
Vergeet ook niet dat er in de US nog zo'n 10% sales tax bij komt.
Knaapje
OIA ligt in Orange County... dus 7%... maar dit terzijde...
Ik lees trouwens steeds vaker dat mensen spullen willen gaan op Orlando International airport...
Ik vraag me nog steeds af, waarom op de luchthaven kopen, terwijl het voordeliger is om het gewoon in de stad te kopen...
:? :? :?
Omdat het op het vliegveld TAX vrij is toch???
Normaal gezien als ik iets koop op Schiphol, is het tax free...
Dus lijkt het me ook zo in USA en dergelijke landen...
Maar dit is de eerste keer naar Florida, dus ik ben een beetje voorzichtig hiermee...
Vandaar ook dat ik het vraag... lol
Als je vanaf Orlando terugvliegt naar Nederland dan kun je op Orlando Airport geen tax-free artikelen kopen. Je hebt dan namelijk nog een tussenstop en op de luchthaven waar vandaan je vlucht naar Nederland vertrekt daar kun je de tax-free aankopen doen.
@Mickey99
Ik begrijp je even niet, klopt t wel wat je zegt?
Ja, wat Mickey99 zegt klopt. Vanaf Orlando vlieg je op een binnenlandse luchthaven, dus je kunt niet tax-free kopen. Pas op de luchthaven van waar je op Europa vliegt (of een andere buitenlandse bestemming), kun je tax-free kopen.
Bedankt voor je extra uitleg FrankS! ;)
Wij gaan naar Orlando binnenkort en zijn van plan de ds en de psp mee te nemen. Maar kunnen we ook onze r4ds kaart meenemen en de memorycard met savegames (en... gedownloade games:-#)?
Natuurlijk kun je het doen, zolang je niet gecontroleerd wordt gaat het goed. Hoewel die kans niet erg groot is, bestaat het risico wel. Zelf neem ik dat risico niet.