Townhouse hotel miami beach
Wij vertrekken over 2 weken voor 12 dagen naar Miami en willen graag de eerste 2,3 nachten overnachten in het Townhouse hotel. Heeft iemand hier ervaring mee? Had al wel gekeken op tripadvisor wel aardig wat positieve berichten maar ben nieuwsgierig of een van jullie er een keertje is geweest?
Hotel in miami dichtbij ocean drive?
Hallo wij zijn verleden jaar naar miami geweest en hadden een heel mooi hotel bij sunny isles beach.
Volgend jaar gaan we weer een paar dagen naar miami, maar nou willen we dichter bij ocean drive in een hotel.
Wie weet een mooi en netjes hotel daar in de buurt, we gaan met 2 volwassenen en 2 dochters van 10 en 12 jaar.
Groetjes Ellen
Re: Hotel in miami dichtbij ocean drive?
Wij zaten in Hotel Marseilles op Collin Av. We zaten gelijk aan het strand en overal dichtbi. Zie ons reisverslag van Florida 2008
Grz
Ton
hotel in de buurt van ocean drive?
Hallo wij gaan volgend jaar juli eerst voor 3 dagen naar new york, dan 3 dagen naar miami, en verder naar clearwater en orlando.
Dit wordt het 4e jaar dat we naar amerika gaan.
De meeste hotels in deze plaatsen weet ik wel, maar de laatste keer miami zaten we voor ons gevoel te ver bij ocean drive vandaan.
Nou wil ik graag weten welke hotels in de buurt van ocean drive goed zijn, in ieder geval hotels op loopafstand van ocean drive.
We gaan met 2 volwassenen en 2 dochters van 10 en 12 jaar.
Alvast bedankt
Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)
Wij hebben eind maart geboekt in het Clay Hotel: http://www.clayhotel.com/
136 euro incl tax voor 2 nachten, lijkt me een goede deal. Hebben geboekt op hotels.com
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Wittmann
136 euro incl tax voor 2 nachten, lijkt me een goede deal.
Hoewel niet altijd even betrouwbaar, geven de reviews op tripadvisor toch een aardig beeld van wat je mag verwachten. De prijs van een hotel is overigens niet het enig criterium voor een geslaagde vakantie. Het hotel krijgt op tripadvisor 2 sterren en eindigt op de 111de plek van 196. Of het een goede deal is, hangt ook af van de tijd van het jaar waarin je geboekt hebt. Wist je overigens dat er al eerder aandacht aan dit ho(st)el besteed is op dit Forum?
Ja, ik heb de link op het forum al gevolgd en dat ziet er goed uit. Op Tripadvisor zie ik heel goede maar ook heel slechte commentaren, dat wordt dus afwachten...
Gerard,
wij hebben vorig jaar in crystal beach gezeten.
6985 collins ave miami beach
wij waren met 4 personen en waren 65 dollar per nacht kwijt incl tax wel betaalden we 20 dollar per 24 uur voor de auto.
we hadden een slaapkamer en een huiskamer waar een slaapbank stond.
ook zat er een ontbijt bij.
als je het hotel uitloopt sta je gelijk op het strand
Wij hebben in April gelogeerd in Hotel Astor, 5 min. lopen van Miami beach af.
Echt een heel gaaf hotel, mooi en modern, vriendelijke staf, wel wat rumoerig tot een uur of 1 want er is een nachtclub bij maar dat vonden wij niet erg. gewonnen ia priceline voor een prikje, echt een aanrader!