Gewoon nieuwsgierig, maar hoe weet jij dit allemaal?
Afdrukvoorbeeld
Gewoon nieuwsgierig, maar hoe weet jij dit allemaal?
Ik heb de zomertijden nu ook gepubliceerd voor JetAirFly.
Voor een overzicht ervan kunnen jullie kijken op mijn website door hier te klikken.
Fijne vakantie voor een ieder.
Hoe kom jij aan de vluchtschema's na maart 2015? Als ik op de site van Jetairfly zoek kan ik niet verder zoeken dan maart 2015...... :confused:
Omdat ik mijn gegevens, zoals reeds eerder gemeld op diverse fora, niet van de airlines krijg. ;-)
Goedemiddag,
Na vorig jaar voor het eerst in Florida te zijn geweest gaan wij komende maart weer. In september hebben we vliegtickets geboekt via arkefly.nl. Een maand of twee geleden kregen we bericht dat de vlucht zal worden uitgevoerd door Jetairfly. Mijn vraag is: betekent dat dat piloten en cabin crew ook Belgisch zijn of kunnen dit net zo goed medewerkers van Arkefly zijn?
Ik vergat er in het vorige bericht bij te vermelden dat wij vliegen vanaf Schiphol ;) (13 maart 09.20 uur).
Toch niets tegen Belgen hoop ik :) :)
Ze zijn hartstikke Belgs.....
Jup, zijn Belgen, gezellig :D (hoop ik dan haha)
Mijn vlucht wordt ook uitgevoerd door Jetair (6 februari 9.20 uur)
Hou de laatste weken de vluchttijden in de gaten, maar de vertragingen vallen mij op...
Nee hoor, meer nieuwsgierigheid. Omdat Arkefly en Jetairfly beiden onder TUI vallen, vroeg ik mij gewoon af of er dan mensen uit België komen om vanaf Amsterdam te vliegen of dat ze gewoon Nederlandse mensen inzetten. Moet wel zeggen dat ik over de stewardessen etc. van Arke erg tevreden was vorige keer en ervaringen met personeel van Jetairfly waarover ik gelezen heb waren toch wat minder.
Cabine en cockpit is beiden van Jetair