Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach
Tja ik weet dat er in het verleden wel eens "gevaarlijke" gebieden waren in Miami. Alleen vermoed ik wel dat je overal pech kan hebben dat je iets overkomt. Het belangrijkste is net als bij alle grote steden dat je niet te veel met je waardevolle goederen te koop loopt en mensen niet aanstaart. Dan kun je prima je gang gaan naar mijn idee.
Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach
Het deel waar jij zit, is nog binnen het drukke deel van Miami Beach, rondom je hotel zul je geen problemen hebben.
Als je verder naar het zuiden gaat is het tussen Washingtonstraat en de boulevard zonder meer een veilige buurt.
Naar het noorden blijf dan op de hoofdroutes.
Echt een minder gebied is aan de overkant van de baai, zeg maar tussen de American Arena en de luchthaven. Daar zou ik zeker niet gaan fietsen 's avonds.
Eric
3 of 4 dagen Miami Beach...
Hello,
Eind april/begin mei ga ik 2 weken een tour doen via Suntrek aan de Westkust.
Nadien zou ik nog een paar dagen naar Miami Beach willen gaan om er te relaxen op het strand, wat rond wandelen enzo.
Ik ben aan het twijfelen of ik er 3 nachten of 4 nachten blijf..
Ik zou er toekomen op 11 mei om 7u 's morgens.
Is 3 dagen als single genoeg op South Beach of raden jullie toch 4 dagen aan?
Ik weet het, klein verschil, maar toch :-D
Bedankt!
Re: 3 of 4 dagen Miami Beach...
Je zegt het zelf het is een klein verschil 4-3 = 1 dag :-P
houd je van stappen, lekker eten, zon,strand en heb je een auto bij de hand ga dan gewoon 4 dagen en problem is opgelost Je kunt vanuit miami alle kanten op. Om maar een paar tenoemen: everglades key largo Sawgrass mill grootste mall van fl)
Pascal
Re: 3 of 4 dagen Miami Beach...
Ik ga geen auto huren, ik ga hooguit eens een fiets huren.
Ik zal wel 4 dagen blijven, ik denk toch nie tdat ik me zal vervelen ginds 8)
Desnoods blijf ik een ganse dag op het strand 'bakken' :mrgreen:
Iemand ervaring met het deurbeleid van discotheken in South Beach?
Hallo,
Even voorstellen, wij zijn een Belgisch gay koppel uit Gent en einde januari begin februari reizen wij voor de eerste keer naar Florida. Op het programma staan naast Orlando, Everglades en Key West ook een 5 tal dagen Miami. Het is de bedoeling om enkele hippe SoBe clubs te bezoeken zoals oa. Mansion, Opium Garden, Mynt... maar misschien moeten wij dat maar uit ons hoofd zetten en is het haast onmogelijk om die clubs binnen te raken als je niet in het gezelschap bent van Paris Hilton of zo?
Heeft er iemand ervaring mee ? Tips ? Met wat kan je het nachtleven vergelijken in SoBe, Ibiza? Barcelona?
Wij verblijven in het Nassau Suites apparthotel, heeft iemand van het forum daar al gelogeerd?
Groetjes,
Casper