Ik heb dit even gecheckt maar zie in mijn geval geen valutakoersopslag :-k
Afdrukvoorbeeld
Kijk maar eens hier.... :idea:
Nu maak je mij (ons) nieuwsgierig....;)
Voor PENPE precies hetzelfde als bij mij: Personeelscondities. Eén van de voordelen als je bij de bank anno nu werkt.
Zoals ik ergens al eerder aangaf: voorwaarden, koersopslagen, percentages en vaste kostenbedragen verschillen niet alleen per bank of andere geldverstrekker, ook binnen een bank gelden voor verschillende "soorten" klanten andere tarieven en voorwaarden. En zelfs binnen de klantsoorten zijn verschillende afspraken mogelijk.
Kortom: Als je prezies wilt weten wat op jouw van toepassing is of kan zijn: Informeer naar je bank en neem niet direct genoegen met het antwoord; vraag door hoe je lagere/geen/andere kosten kunt krijgen.
Ik betaal bij mijn Belgische bank forfitair 5,00€ per afhaling met mijn cc.
Wij zijn nu in Florida en ondervinden problemen met pinnen met onze bankpas (ING) bij Wal-Mart. Geprobeerd te betalen met pasjes van verschillende rekeningen, maar beide worden geweigerd. Bij andere winkels geen probleem, alleen bij WalMart. Dacht eerst nog dat cashback niet werd geaccepteerd, maar daar ligt het niet aan. Iemand recent dezelfde problemen tegengekomen?
Met pinnen bedoel je betalen met je ING bankpas aan de kassa bij Wal-mart neem ik aan.
Je weet dat je dan op het pin apparaat de optie "debit" moet kiezen?
Bij ons gaat dit altijd goed met de ING bankpas bij Wal-mart, ook cash back lukt.
Wij hadden onlangs ook problemen met pinnen bij Walmart, maar na een paar pogingen werd de pas toch geaccepteerd door het systeem.
Hebben het al eens eerder ondervonden bij Publix, maar nadat de cassiere het pasje in in plastic tasje had gewikkeld accepteerde de kaartlezer hem wel...
Ik ben zelf werkzaam in PIN-branche en stond dus echt perplex....