Re: Eten in (Downtown) Disney
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Katrien Bekkers
Ik ben op zoek naar de beste eettentjes. Niet te duur, maar wel goed. En een leuke sfeervolle eetgelegenheid . Iemand suggesties?
Zeker, rond Disney kan je je helemaal klem eten. Het stikt er van de restaurants. Het is dus erg afhankelijk van je eigen smaak. Wat vind je zelf eigenlijk goed, leuk, sfeervol, duur of goedkoop? En met wie denken we precies mee? Een moeder van vier kleintjes? Een oma die alleen reist? Een tante die haar puberneefjes trakteert?
Verder zijn er verschillende topics waarin de restaurants aan de orde komen. Dit is een grote en waardevolle bron van informatie. Een forumlid zette een mooie lijst van restaurants in de Orlando-area voor ons gereed. En ten slotte maakt Disney je het wel heel gemakkelijk om je keuze te bepalen. Compleet met prijsindicatie. Ik zou zeggen: Aan tafel!
Hier een lijst met alle restaurants van en in WDW. Even op een restaurant klikken en je krijgt het menu met prijzen.
http://allears.net/menu/menus.htm
Wauw, super! Hier kan ik alvast mee uit de voeten. Dank jullie wel. @Teleton: het gaat om reisgezelschap van vier personen, allemaal rond de dertig, zonder kinderen, twee getrouwde koppels. En het mag best wat kosten, zolang het geen sterrenrestaurantprijzen zijn, vind ik alles prima. En qua eten houden we van van alles; mijn voorkeur gaat uit naar niet een al te vette hap, beetje gezond en vooral sfeervol. Dus als er nog originele tips zijn, altijd welkom.
Overigens compliment aan de oprichters van dit forum, was eerst beetje sceptisch over fora enzo, maar dit werkt echt geweldig. Had ik geen idee van.
Voor de avond dat je naar La Nouba gaat kan ik je aanraden om bij Wolfgang Puck Cafe te gaan eten. Leuk restaurant en heerlijke gerechten en ook vlakbij La Nouba, echt maar een klein stukje lopen ;)
Hier is de link van het restaurant: http://disneyworld.disney.go.com/din...ang-puck-cafe/
Of Fultons Crab House. Sfeervol en ook in Down Town.
Katrien, elke vraag hier wordt beantwoord, of je krijgt netjes een verwijzing naar een stuk waar er al over geschreven is. We zijn hier allemaal om mekaar te helpen.
New bakery and restaurant coming to Epcot’s France Pavilion