Dank aan alle voor jullie reacties.
Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)
Afdrukvoorbeeld
Dank aan alle voor jullie reacties.
Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)
Lijkt me een goed plan. Ben zojuist terug vanuit Orlando en heb beide Universal parken zonder problemen in 2 dagen (zaterdag en zondag)gedaan met alle shows en alle grotere rides meerdere keren. Ik had wel een ticket waarbij je maximaal 7 dagen beide parken onbeperkt kon bezoeken en heb beide dagen gehopt. Heb wel een derde (halve) dag nog even wat leuke extra rides gedaan en wat rondgehangen in het bar/restaurent gebied van Universal waar je door heen komt. Hapje eten, bakkie koffie, lekker...
Wij doen ook iedere keer weer en universal en disney en meestal ook seaworld!!
Dit jaar gaan we dat weer doen omdat mijn broer over komt vliegen naar onze villa in kissemee.
Dat is voor ons ook nieuw dit jaar maar wel lekker luxe http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/00020069.gif
Wij gaan mijn broer ook eens flink kennis laten maken met het woord '' you don't need a break!'' just keep on walking to the parks haha!
Wij gaan naar universal 3 dagen hebben we uitgestippeld
Disney gaan we ook 6 dagen doen incl waterparken.
En dan nog 2 dagen ''rusten'' en shoppen.
En 1 dagje busch gardens.
Mijn broer is vooral nieuwschierig naar the TOWER OF TERROR. http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/00020066.gif
gr marisca
Hoi,
als ik nu nog de flextickets zou bestellen, heb ik ze dan op tijd binnen? we vertrekken de 20e? als dit niet lukt, wat is dan een alternatief? is er een mogelijkheid om ze in Orlando ergens af te halen?
Groet Harold
Je kan ook een 2-park Unlimited ticket kopen voor Universal Studio's en Island of Adventure voor $85
Daar dan nog een combo-ticket bij voor Seaworld en Busch Gardens voor $89.95 (Be a Kid Again aanbieding - 7 dagen van te voren kopen!).
Ben je bij elkaar goedkoper uit dan de prijs van een 4-park flex-ticket ($194.95). Het is niet helemaal hetzelfde (niet voor alle parken onbeperkt) maar mijn ervaring is dat je toch niet heel vaak naar Seaworld en/of Busch Gardens gaat.
Beide tickets kun je gewoon thuis printen. Je kunt dan bij de poort gelijk doorlopen.
Je dient uiterlijk 7 dagen van te voren je tickets te kopen om extra korting te krijgen (scheelt $10). Maar da's dus de minimum termijn. Eerder mag ook :)