Re: Wanneer boeken bij Disney Resorts
En moet je daar dan voor betalen? (ik schiet niemand af hoor, ben heel relaxed en tegen geweld!).
Hahah dank u wel ^^ ja je moet er voor betalen maar het verschil met of zonder is niet zo veel paar 20 euro
ofzo denk ik... Maar ik denk dat dit alleen nuttig is als je alleen van plan bent om na WDW
gaat en geen rondtrip gaat doen.
Ja idd, als je toch een auto gaat huren dan kan dat natuurlijk ook vanaf Sanford. Maar als je dat niet van plan was kan het bij de berkening als extra kosten die je niet hebt bij landen op MCO.
Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!
ANIMAL KINDGOM LODGE - JAMBO HOUSE
Roof Refurbishment
Mar. 1 - May 3, 2014
BOARDWALK INN
Kouzzina by Cat Cora
Location Closing
Sep. 30, 2014
GRAND FLORIDIAN RESORT & SPA
Concrete work in front of Senses
Alternate Entrance used for Fitness Center and Spa
Apr. 6 - 11, 2014
Garden View Tea Room
Perfectly Princess Tea Party will take place at Cítricos
Jun. 30 - Aug. 29, 2014
POLYNESIAN RESORT
The Never Land Club
Jan. 28 - May 25, 2014
Great Ceremonial House - Lobby
March - December 2014
General Construction
Dec. 2013 - Mar. 2015
Capt. Cook's - alternate Dining Experience available
Mar. - July. 2014
Bron: http://www.mouseearmagic.com/wdw-refurb-schedule.html
Een vraag over Caribbean Beach Resort/Port Orleans French Quarter.
Vorig jaar zijn we naar Port Orleans Riverside geweest. Dat is uitstekend bevallen! Voor volgend jaar zijn we aan het kijken om weer naar WDW te gaan. Nu zag ik de prijzen van Caribbean Beach Resort en Port Orleans French Quarter. Caribbean Beach is ongeveer € 400 goedkoper. Waar zit dat prijsverschil in, want het zijn toch allebei moderate resorts. Wat zouden jullie doen... 16 dagen Port Orleans French Quarter of 18 dagen Caribbean Beach Resort voor ongeveer dezelfde prijs? Of denken jullie dat Caribbean Beach Reort een beetje tegenvalt als je al in Port Orleans Riverside gezeten hebt?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wij hebben al in Caribbean beach resort verbleven en vonden het fantastisch! prachtig hotel, heel veel groen, enorm groot, mooi zwembad.
Wij hebben er niets op aan te merken! Heeft het verschil in prijs misschien te maken met hoe ver/dicht een hotel van de pretparken afligt?
(alhoewel we met de bus ook heel snel bij de pretparken waren hoor)
veel succes!!
Nee de prijs heeft niets te maken met de afstand tot de parken. Geen een hotel ligt dicht bij alle parken. Het heeft waarschijnlijk te maken met hoe oud het resort is, hoe luxe (het ervaren wordt) en wanneer is het voor het laatst opgeknapt. Caribbean Beach is al wat ouder en wordt niet als heel luxe ervaren door de bezoekers. Als je naar de reviews kijkt dan staan er altijd een paar tussen die minder goed zijn. Ik zelf vind Coronado Springs het meest luxe moderate resort.
Begin 2000 verbleef ik in het Caribbean Beach resort en over 2 maanden ga ik er weer naar toe. Wat mij betreft zijn alle WDW resorts prima. Ik zoek uit op wat er leuk uit ziet en wat mijn budget voor die keer is. Maar het is eigenlijk zonde van het geld om voor duurder te gaan alleen omdat het wat leuker oogt. De echte deluxe resorts zijn trouwens ook niet altijd beter dan de value of moderate. Het is maar net waar je voor gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat Caribbean Beach jullie tegen gaat vallen. Houdt er wel rekening mee dat het een groot resort is en er meerdere busstops zijn.
Ik denk dat we voor Caribbean Beach gaan inderdaad. Dat is 2 dagen extra voor dezelfde prijs! Op zich zijn we toch niet superveel in het hotel, maar meer in de parken enz. MAar goed, mochten we een dagje willen relaxen bij het hotel geloof ik ook wel dat dat bij Caribbean Beach zeker zal lukken! Alvast bedankt voor jullie reacties!
Persoonlijk vond ik french quarter leuker en zeker zonder kinderen . Het is een klein resort naar disney normen en heel erg gezellig en romantisch . We hebben ook carribean beach geslapen en vonden dit ook leuk maar het is een enorm resort en het eetgedeelte was altijd overvol .