Re: telefoonkabel voor laptop
Soortgelijk als onderstaand heb ik dus van Compusa. Lengte 3 meter. Let er wel even op dat je die voor telefoon(dial-up) hebt, die van breedband (netwerk) lijkt er erg op (ook bij de "gewone" kabel) de telefoonkabel, maar heeft iets grotere stekkers.
http://img296.imageshack.us/img296/1...rkkabelpe3.jpg
Het is me nu helemaal duidelijk. Iedereen bedankt voor alle antwoorden!
Kabeltje van hier meenemen (ik hoorde net van man-lief dat ie er nog eentje heeft liggen) en in Florida een telefoonstekker kopen + een gratis abonnement aanvragen en evt. weer annuleren. Zo zou het dus moeten lukken.
Nogmaals bedankt!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
reneefrankrijk
... en in Florida een telefoonstekker kopen ....
Waar heb je die stekker nodig? Je telefoonkabeltje gaat gewoon "de muur" in .... :razz: rechtstreeks het telefoon-stopcontact in, om het zo maar te zeggen.
Of, zoals ik al een paar keer gedaan heb, in de zijkant van de telefoon, in het gatje waar DATA op staat.
Oh, geen stekker dus, nog makkelijker. Bedankt, alweer!
Eh, allemaal goed en wel, maar renee zit in een villa, en ik heb geen ervaring wat voor telefoon aansluiting daar zit. Er zal vast geen toestel zitten met een dataport, dus ze zullen het met een wandcontactdoos moeten stellen.
Eric
Schrijf gewoon het adres van de dichtsbijzijnde Radioshack op. Als je een stekker nodig hebt dan hebben ze die daar wel. Wat Eric zegt, we kunnen niet voorspellen wat voor een aansluiting er zit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Eh, allemaal goed en wel, maar renee zit in een villa, en ik heb geen ervaring wat voor telefoon aansluiting daar zit. Er zal vast geen toestel zitten met een dataport, dus ze zullen het met een wandcontactdoos moeten stellen.
Eric
Zoals in alle villas zit er aan de wand een vlakke telefoon contactdoos...
De telefoon staat er meestal in de buurt.
Ook gebeurt het nog al eens dat de telefoon aan de muur hangt, deze is dan over bovenstaande contactdoos geschoven...
Ik heb in de vele villa's waar ik zat nog nooit anders meegemaakt dan een standaard-telefoonaansluiting waar ik m'n telefoonkabeltje zo in kon pluggen. Dat kan m.i. dus nooit een probleem zijn. Dit jaar bij Walmart een 12 meter kabel gekocht ($5+tax) die niet nodig bleek te zijn i.v.m. een verborgen aansluiting vlak achter het bed ....
Ik zal het dan ter plekke wel zien wat er in de villa zit. Of ik nog iets moet kopen of niet. Bedankt voor het meedenken!