-
Re: Auto huren 2013
Volgens mij wel ja het is de link van 10% korting en 3 gratis bestuurders.
Het vreemde is dat jezelf geen pakket kan kiezen,..ik ga nog even kijken of ik iets kan vinden over het pakket, ik laat het wel even weten.
Alleen dit kan ik erover vinden
As a leading leisure car rental company to the USA, we've teamed up with Brit's Guide to offer you 10% off our great value prices - for any car type! Plus you can enjoy free additional drivers on all rentals, which could save you over £50 per person on a 2 week rental!
Our Fully Inclusive rates cover everything you'll need for peace of mind, so just relax and enjoy the ride.
Brit's Guide rates include:
- Unlimited Mileage
- Collision Damage Waiver
- Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage)
- State/local taxes
- State/local surcharges
- Airport fees
- 10% Discount
- Free additional Drivers
-
wat ik in eerdere berichten zag mist waarschijnlijk alleen de Enhanced Roadside assistance, voor als je ergens langs de weg staat zonder benzine, sleutel weg. etcc... deze kun je volgens mij apart afsluiten maar met je ANWB lidmaatschap moet je ook iets kunnen, ben ik nog niet helemaal achter. Dus als er mensen zijn die tips hebben, graag! we zoeken verder hihi
-
Volgens mij is het gewoon top hoor de Road service hebben wij nog nooit genomen gaan we nu ook niet doen . Weet alleen niet wat de voorwaarde zijn van benzine (vooraf betalen vol inleveren?) Misschien iemand die dit wel weet,..maar ik zoek nog even verder, we komen er wel.
Gevonden
vol terug brengen of vooraf betalen (geen refund voor niet gebruikte benzine).
Volgens mij een hele mooie deal.
Ik heb inmiddels geboekt!!
Ik heb deze link gebruikt www.alamo.co.uk/britsMinivan 26 dagen: ophalen en retour MIA voor 619,40 pond =ongeveer 760 euro
-
Volgensmij zit er ook geen volle tank bij (althans, je moet hem vol inleveren)
-
Klopt tank vol inleveren of vooraf kopen en zo leeg mogelijk terug brengen. Dit staat in het contract.
-
Ja klopt staat er bij ons ook bij. wat raden jullie aan? Vol in leveren of voorafbetalen?
-
Net ook een auto geboekt via de Brits link. Scheelde 200 euro met USAReisen..
En is tot 7 dagen van te voren te annuleren dus mócht er nog iets goedkopers voorbij komen dan is dat ook zo geregeld.
-
Voor ons zou het 62 euro schelen, dan wel zonder benzine tank die je dus ook nog moet kopen. Per saldo maakt het waarschijnlijk zo weinig voor ons uit, dat ik gewoon bij USAreisen boek!
-
Wij hebben de auto 24 dagen en huren een Midsize SUV. Dan scheelt het dus wel behoorlijk.. Maar dat moet een ieder inderdaad zelf vergelijken ;) De Voucher zit inmiddels in de mailbox :cool:
-
Usareisen is voor ons de laatste jaren niet meer aantrekkelijk aangezien wij Full size SUV of minivan huren. Weet het niet precies maar via deze link zijn we rond de 300 euro minder kwijt. Het zal per type auto verschillend zijn. Goed zoeken en vergelijken kan je echt honderden euros voordeel opleveren. Even nagekeken bij zelfde verhuurder (alamo)zijn usareisen 400 duurder alternatief goedkoopste optie ( verhuur dollar)is daar 300 duurder.