Weimar het gaat Alamo alleen om het reserveringsnummer, verschillende andere organisaties gebruiken ook hun eigen vouchers. Kijk alleen wel even of alles wat je denkt geboekt te hebben op de voucher staat.
Afdrukvoorbeeld
Weimar het gaat Alamo alleen om het reserveringsnummer, verschillende andere organisaties gebruiken ook hun eigen vouchers. Kijk alleen wel even of alles wat je denkt geboekt te hebben op de voucher staat.
Ik heb voor onze Florida reis in juli alvast een Equinox klasse auto gehuurd bij USAreisen.de met de vroegboekkorting :-D
Nu staat de creditcard op mijn naam dus heb ik mijzelf ook als bestuurder opgegeven. Heb ik het nu goed begrepen dat we een tweede bestuurder gratis (boven 25 jaar, heb super inclusief plus pakket) kunnen opgeven, maar dat je dit ter plaatse bij Alamo doet?
Ik hoor graag of ik dit goed begrepen heb, anders moet ik nog een mailtje naar USAreisen.de sturen. Bedankt!
hallO
Ik lees hier veel positieve berichten over een auto huren via USAreisen.de maar als ik op de site kijk, staan er alleen tarieven t/m maart 2010.
Zijn er mensen die al geboekt hebben voor na maart 2010 en zo ja, hoe gaat dat dan? Ik neem aan dat je met hen in t Duits correspondeert of belt? Ojee ...
Dat gaat nog niet (via de site i.i.g.), maar als je nog even geduld hebt komen de prijzen voor de volgende zomer er op.
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) was dit ook rond half November en dan zit er gelijk weer een extra 10% vroegboekkorting bij.
Dus, Uw geduld zal beloond worden :-)
Ik wilde hier inderdaad ook boeken voor juni 2010, maar helaas... Nog ff wachten dus. Heeft iemand hier wel eens half juni een auto bij hun gereserveerd? Wat was daar ongeveer de weekprijs van?
De prijzen van 2009 die tussen 1 april en 31 oktober gelden, staan toch gewoon op hun site? Heb je toch een aardige indicatie?
Dat is zeker een goede indicatie, en ze zijn zelfs iets minder dan die van 2008.
Had iets met de inkoop en de goedkope dollar te maken toen.
Dan zit je nu zeker weer goed, want de dollar is nog steeds mooi (voor ons) laag.
Dus de prijs zal echt geen €50,- p/w meer zijn dan de huidige.
Als de prijs ongeveer zo blijft, zijn ze in ieder geval een stuk goedkoper dan AE. Toch maar alles los boeken dan, i.p.v. een pakketreis. :)
Mijn vriendin zijn bezig een auto te huren bij usareisen.de. Maar nu lees ik het volgende
`Alle on-site te betalen bedragen zijn exclusief lokale belastingen en heffingen en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving door de autoverhuur bedrijf of de staat.`
Iemand enig idee welke toeslagen en hoe hoog deze toeslagen zijn?
Alvast bedankt,
Kus
Dit zijn de items die je niet afsluit als je de auto huurt bij USAReisen maar in Amerika er wel extra bij wil hebben. Het is dan ook logisch dat er niet vooraf is te zeggen wat de kosten van die items zijn.
Maar als je Alamo Gold / All inclusive neemt heb je eigenlijk alles erbij zitten en betaal je daar geen extra kosten of toeslagen. Enige risico is dan nog eigen stommiteiten zoals licht aan laten staan, sleutel in de auto laten liggen e.d. , daar moet je dan wel voor betalen als de verhuurder moet komen om dat te verhelpen.
Als je all inclusive neemt, kan je gewoon op alles nee zeggen op het vliegveld en even checken of er op de lijst die je tekent ook inderdaad $ 0 staat zodat ze er niet stiekum wat bij hebben geboekt, dat gebeurt wel eens helaas.